וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה - ויאדוליד 1:4, לבנטה - ריאל 3:2

ערב נהדר לניימאר (שער ושני בישולים), הקטלאנים רחוקים משחק אחד משיא הניצחונות ההיסטורי של הבלאנקוס. תוספת זמן מחשמלת של מוראטה ורונאלדו העניקה למדריד מהפך דרמטי

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער, ריאל מדריד. AP
תוספת זמן, איזו תוספת זמן. רונאלדו בעננים/AP

אחרי מחזור אמצע השבוע בליגת האלופות, הליגה הספרדית חזרה לפעילות וסיפקה דרמה גדולה בוולנסיה, כאשר ריאל מדריד ניצחה 2:3 את לבנטה אחרי שכבר פיגרה פעמיים, אבל כריסטיאנו רונאלדו כבש את שער הניצחון עמוק בתוספת הזמן. לאחר מכן עלתה ברצלונה לכר הדשא בקמפ נואו, ניצחה 1:4 את ויאדוליד, שמרה על המאזן המושלם והגדילה את שיא הניצחונות הרצופים מפתיחת עונה - שמונה. לקטלאנים חסר עוד ניצחון אחד כדי להשוות את שיא כל הזמנים בפתיחת עונה - ששיך לבלנקוס, שניצחו בתשעת המשחקים הראשונים של עונת 1968/69. קודם לכן, אלצ'ה ניצחה 1:2 את אספניול מצמד של האקס קורו, וראיו השיגה 0:1 דרמטי על ריאל סוסיאדד מפנדל בדקה ה-89.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
איזה ניצחון דרמטי. ראמוס חוגג/רויטרס

לבאנטה - ריאל מדריד 3:2

רק לפני פחות משבוע ריאל רעשה וגעשה לאחר ההפסד הביתי בדרבי של מדריד לאתלטיקו, אך למזלה היא קיבלה זריקת הרגעה בדמות 0:4 קליל ומרשים מול קופנהאגן בליגת האלופות, שנתן לה קצת אוויר לנשימה. הבלאנקוס חשבו שיגיעו לטיול של צהריים בוולנסיה, אבל ניצחו רק לאחר דרמה אדירה. עד הדקה ה-90 ריאל פיגרה 2:1 אחרי שער מדהים של נביל אל זאהר בדקה ה-86, אך שערים של אלברטו מוראטה ושל רונאלדו, עמוק בתוספת הזמן, סידר ללבנים ניצחון דרמטי. קרלו אנצ'לוטי יכול לשמוח על שלוש הנקודות, אבל בוודאי שלא מהיכולת שהציגה הקבוצה שלו.

ריאל מדריד התקשתה להגיע למצבים בחצי השעה הראשונה, כאשר המארחים התגוננו היטב וצופפו מאחור. כריסטיאנו רונאלדו ניסה את מזלו בדקה ה-30 בבעיטה חופשית אופיינית, אבל נאבאס שוער לבנטה הדף. בדקה ה-44 לבנטה כמעט הדהימה את הבלאנקוס. פאפה בבאקר השתלט על כדור שהורחק כ-18 מטרים מהשער ובעט פצצה, אבל דייגו לופס הדף בקושי לקרן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני לבנטה חוגגים. רויטרס
עד הדקה ה-90 הם עוד הובילו. שחקני לבנטה חוגגים זמנית/רויטרס

לבנטה פתחה חזק את המחצית השנייה ושוב בחנה את דייגו לופס, שהציל מצוין בעיטה מחוץ לרחבה של פאפה דיוף. בדקה ה-57 לבנטה כבר הגיעה על שכרה והלמה בריאל עם שער ראשון. בבאקר דיאוורה קיבל כדור עומק, נותר בלתי מכוסה בתוך הרחבה ומקרוב בעט בקור רוח פנימה. 0:1 ללבנטה.

ארבע דקות בלבד חלפו וריאל הצליחה להשוות. אנחל די מריה הרים כדור קרן, סרחיו ראמוס הסתנן מבעד להגנה וממטר דחק מהאוויר עם הרגל פנימה. 1:1 דרמטי בוולנסיה. ריאל המשיכה ללחוץ וכמעט השלימה מהפך מהיר אבל דווקא בנזמה מנע זאת ממנה. סרחיו ראמוס נגח כדור שהוגבה לרחבה, אבל החלוץ הצרפתי שמעד ברחבה, מנע בגופו מהכדור להיכנס פנימה. בנזמה כמעט חיפה עליו כשבדקה ה-70 קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חזק לפינה, אבל שוער לבנטה הדף. ההתקפה לא הסתיימה ואלברו מוראטה, החלוץ שנכנס כמחליף במקום איסקו בישל למרסלו שמחמישה מטרים בעט מעל השער.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער, ריאל מדריד. AP
קלאסי. רונאלדו מנצח/AP

בדקה ה-87 קרה הבלתי יאומן. לבנטה יצאה להתקפה עם הרבה שחקנים. נביל אל זאהר המרוקני קיבל כדור בתוך הרחבה וראה את דייגו לופס שיצא לא טוב. אל זאהר הצליח לשמור על הכדור עם הגב אל השער ותוך כדי סיבוב בעט לפינה ופנימה. 1:2 מדהים ללבנטה. ריאל לא הייתה בהלם ומיד תקפה בחמת זעם ובאה על שכרה בדקה ה-90. אלברו מוראטה המחליף קיבל כדור בתוך הרחבה ותוך כדי סיבוב בעט שטוח ופנימה. 2:2 דרמטי בוולנסיה.

חשבתם שככה זה נגמר? לא אם תשאלו את רונאלדו, שעמוק בתוספת הזמן קיבל כדור בתוך הרחבה, ובעט חזק ופנימה עם עזרה של מגן לבנטה. 2:3 לריאל מדריד בסיום דרמה אדירה.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ברצלונה (משמאל) איתו מארק בארטרה. AP
אלכסיס מקבל ליטוף על ה-0:1/AP

ברצלונה - ויאדוליד 1:4

ברצלונה ממשיכה לדרוס את לה ליגה. שמונה משחקים, שמונה ניצחונות, 6:28 בשערים. נמשיך לספור את השיא אחרי הניצחון הקליל הזה מול ויאדוליד, אבל עוד מעט נתחיל גם לדבר על שיא כללי בספרד. הקטלאנים רחוקים משחק אחד משיא הניצחונות הרצופים של ריאל מדריד, שניצחו בתשעה המשחקים הראשונים של 1968/69. מנגד, הקבוצה מקסטיליה רושמת עוד תוצאה עלובה, ותמשיך לחכות לסימון וי ראשון בקמפ נואו מאז 1997.


בדקה העשירית חסרונו של ליאונל מסי הפצוע בירך הורגש, כשלוח התוצאות בקמפ נואו הראה 0:1 לאורחים, מגניחה של חאבי גרה. דקה לאחר מכן בארטרה שיגר טיל, שנהדף, אבל בדקה ה-14 דייגו מאריניו כבר לא הושיע, כשטיל של אלכסיס מצא את דרכו לרשת. 1:1.

בדקה ה-31 ניימאר נפל ברחבה, אך הנפילה הזו - השנייה במחצית הראשונה - לא זיכתה את הברזילאי בפנדל. למחצית ירדו הקבוצות ב-1:1, אבל בדקה ה-53 הסכר נפרץ. ניימאר החל במהלך, הסיט שמאלה לטייו, שהעביר אמצע לצ'אבי. משם הדרך לרשת היתה קלה וקצרה, 1:2. בדקה ה-64 זה כבר 1:3, כשניימאר בישל לאלכסיס את השני שלו בערב. זה האסיסט השישי של הברזילאי בליגה, משישה משחקים. הצ'יליאני החזיר טובה לניימאר בדקה ה-70, אחרי עוד התקפה קלילה מדי של בארסה. צ'אבי הכניס לאלכסיס, שהעביר שמאלה לברזילאי, 1:4.

עוד רביעייה לאוסף של בארסה - רביעייה רביעית בששת המשחקים האחרונים. לשיא הניצחונות הרצופים מפתיחת עונה שלום, ולכו תדעו מתי הקטר הזה ייעצר.

פטריק אברט מול אדריאנו, שחקן ברצלונה. AP
אברט במאבק גובה מול אדריאנו/AP

משחקים נוספים

אלצ'ה - אספניול 1:2
לאלצ'ה: קורו (40 ו-74). לאספניול: תייבי ביפומה (65)

ראיו וייקאנו - ריאל סוסיאדד 0:1
לראיו: ג'ונתן ויירה (89 בפנדל)

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה חוגג. AP
פיקה והחבר'ה חוגגים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully