וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיקי טאקה של באיירן מינכן: "Zick, zack, Flanke, Tor"

בגרמניה מהללים את הסגנון של אלופת אירופה אחרי הניצחון על סיטי, וקוטלים את ג'ו הארט "יורשו של דייויד סימן". אריאן רובן עוקץ: "היה משחק קל". הנס: "שיחקנו מושלם"

שוער מנצ'סטר סיטי ג'ו הארט. Julian Finney, GettyImages
סגור ת'פינה. הארט/GettyImages, Julian Finney

מנצ'סטר סיטי ספגה אתמול (רביעי) עוד הפסד מביך, כשהובסה בבית 3:1 על ידי באיירן מינכן. זו אומנם לא בושה להפסיד לאלופת אירופה, אבל הקבוצה של מנואל פלגריני נראתה רע מאוד, ורחוקה מלהצדיק את מאות מיליוני הליש"ט שהושקעו בה הקיץ.

פלגריני לא הפנה אצבע מאשימה לאף שחקן ספציפי ("שיחקנו רע מאוד, זאת לא הקבוצה שראינו בליגה לאחרונה"), אבל מי שספג ביקורת היה השוער ג'ו הארט. השער הראשון של באיירן בדקה השביעית הובקע בבעיטה מרחוק של פרנק ריברי, שנהדפה רע על ידי הארט, ובשער השלישי של רובן, ההולנדי בעט לפינה הקרובה והארט הדף לשערו הוא.

שחקני באיירן מינכן בסטיאן שוויינשטייגר, פרנק ריברי, אריאן רובן חוגגים. AP
נתנו להם מרחב, והם הענישו. באיירן חוגגת/AP

הפרשן גארי נוויל העביר ביקורת ישירה על השוער. "בשער הראשון הוא היה חייב לעשות עבודה טובה יותר", אמר נוויל, "הוא ספג את זה ליד הקורה שלו, הכדור עבר לו בין הידיים. זו לא הפתיחה שסיטי או השוער שלה רצו. גם בשער השלישי הוא ספג ליד הקורה שלו, בפעם השנייה הערב. זה יאכזב אותו מאוד".

"בילד" הגרמני לקח רחוק יותר את הקטילות על ג'ו הארט, כשצוין שם כי "הוא ממשיך את המסורת של דייויד סימן, שוער אחר של נבחרת אנגליה: לא מסוגל להתמודד עם בעיטה חזקה".

אריאן רובן המשיך את הביקורת על התכולים, וטען ש"למען האמת, ציפיתי ליותר ממנצ'סטר סיטי, כי זו קבוצה טובה, אבל בסופו של דבר היה לנו משחק קל וניצחון גדול. הם נתנו לנו יותר מדי שטח, וניצלנו את זה". נשיא באיירן אולי הנס כבר התלהב יותר ואמר ש"במשך 80 דקות שיחקנו כדורגל כמעט מושלם. אני לא זוכר החזקה בכדור כל כך דומיננטית מול קבוצה חזקה כמו סיטי, או ששיחקנו כזה כדורגל מדהים. אני יכול רק לברך את הקבוצה ואת המאמן".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן חוגג עם דויד אלאבה מול מנצ'סטר סיטי. Julian Finney, GettyImages
היי ג'ו. ריברי חוגג/GettyImages, Julian Finney

כמו כן, העיתון "Süddeutsche Zeitung" כבר מצא כינוי חדש לסגנון של באיירן מינכן: "Zick, zack, Flanke, Tor", על משקל טיקי טאקה של פפ בברצלונה (פירוש מילוי: "זיג זאג מסירה גול"), כשהכתב המקומי שואל: "סוף סוף יריבה ראויה? לא ולא, באיירן ביטלה את המיליונרים מסיטי דרך כדורגל אמנותי", והוסיפו עקיצה נוספת כשציינו בגיחוך ש"רובן הבקיע ברגל ימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully