וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עומדים להיכנס לרשימת שחקן השנה בעולם?

העיתון "אל מונדו דפורטיבו" פירסם רשימת שמות ראשונית לכדור הזהב ובה ניתן למצוא 7 שחקני ברצלונה, 2 מריאל ו-2 מבאיירן

2013 מתחילה להתקרב לסיומה והערב (רביעי) חשף העיתון הקטאלני "אל מונדו דפורטיבו" את רשימת המועדמים הראשונית, והחלקית, יש לציין, לתואר האישי היוקרתי ביותר בעולם הכדורגל: כדור הזהב.

על פי הדיווח באתר האינטרנט של העיתון, הועדה של פיפ"א, שהתכנסה היום בציריך ובה חברים בין היתר נשיא אופ"א מישל פלאטיני ונשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, גיבשה את הרשימה, שכעת תעבור למגזין "פראנס פוטבול", הפורש את חסותו על הפרס. 23 המועמדים הסופיים יוכרזו ב"פראנס פוטבול" ב-29 באוקטובר, שלושת המועמדים האחרונים יוכרזו ב-2 בדצמבר, בעת הגרלת שלב הבתים של מונדיאל ברזיל 2014 והזוכה המאושר יעלה לבמה לקבל את הפרס ב-13 בינואר, בערב הגאלה המסורתי של פיפ"א.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מישהו יכול לקחת ממנו את התואר? מסי עם ארבעת כדורי הזהב האחרונים/מערכת וואלה, צילום מסך

אז מי נמצאים ברשימה על פי הדיווחים? זוכה ארבע השנים האחרונות, ליאונל מסי כמובן ועוד לא פחות משבעה מחבריו לברצלונה: ניימאר, אנדרס אינייסטה, סרחיו בוסקטס, ג'רארד פיקה, ססק פברגאס, דני אלבס וחאבייר מסצ'ראנו. נציגי ריאל מדריד הם כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס וגם האקס מסוט אוזיל בפנים. אלופת אירופה באיירן מינכן שולחת את פרנק ריברי ואריאן רובן, סגניתה דורטמונד את רוברט לבנדובסקי ושחקנים נוספים הם יאיא טורה ממנצ'סטר סיטי ודידייה דרוגבה של גלאטסראיי.

חשוב לציין, מדובר ברשימה חלקית ומבוססת על שמועות, כך שחסרים בה שמות נוספים, ביניהם ככל הנראה כמה משחקני באיירן מינכן ואף ייתכן שחלק מהשמות הנוכחיים יתגלו כשגויים, אך על פי העיתונאי שפירסם את הרשימה, פרנסק אגייאר, אחד העיתונאים החשובים ב"אל מונדו דפורטיבו", מספר גורמים אישרו לו את הפרטים.

ברשימת המאמנים, כך על פי אגייאר, אפשר יהיה למצוא בן העשירייה את יופ היינקס וויסנטה דל בוסקה, כמו גם את אלכס פרגוסון שפרש. מי שעלולים למצוא את עצמם בחוץ הם ז'וזה מוריניו ובעיקר, פפ גווארדיולה, שלא הספיק לאמן יותר מדי זמן השנה, כאשר חזר משנת החופש שלו רק במהלך הקיץ ונטל את המושכות על באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully