וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "הקלאסיקוס עשו נזק, זה היה סוריאליסטי"

אנדרס אינייסטה נזכר בימים הסוערים של היריבות עם ריאל מדריד ("עבר את הגבול"), מדבר על עתידו בברצלונה ומגלה: "יש לי הרגשה טובה על העונה הזאת"

אנדרס אינייסטה, 29, עדיין לא האריך את חוזהו בברצלונה, אבל שוב מצהיר שהוא רוצה לסיים את הקריירה בקבוצה שבה הוא משחק מגיל 12. בראיון בספרד הוא מתייחס לחידוש החוזה, ליריבות עם ריאל מדריד וז'וזה מוריניו, ועל עתידו בכדורגל.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה מול מיצ'ל שחקן ולנסיה. GettyImages
"תמיד אמרתי שאני מעדיף לשחק רק חמש דקות בקבוצה שלי מאשר להיות מושאל לקבוצה אחרת". אינייסטה/GettyImages

"אני עדיין רוצה ללמוד ולהשתפר", אמר אינייסטה, שסבור שהטוב עוד לפניו, "לפעמים הדברים לא עובדים כמו שאתה רוצה, אבל אני מניח שזה בגלל שאני דורש מעצמי הרבה ולעולם לא מסופק. אני רק רוצה להשתפר כל הזמן. יש לי הרגשה טובה על העונה הזו".

על חידוש החוזה אמר אינייסטה ש"זה רק עניין של זמן, אין לחץ, יש לי חוזה עד 2015. הכוונות של הקבוצה הן כמו שלי. יש שחקנים שרוצים לחפש דברים חדשים, לי אף פעם לא הייתה את התחושה הזאת. ההתחלה שלי פה הייתה קשה, ותמיד אמרתי שאני מעדיף לשחק רק חמש דקות בקבוצה שלי מאשר להיות מושאל לקבוצה אחרת".

כשהוא נשאל על גיל הפרישה הוא אומר ש"אני מניח שבגיל 40 יתחיל להימאס לכם ממני... אנסה להחזיק עד שהגוף יאמר להפסיק, כי כדורגל זה החיים שלי, לא יודע מה אעשה כשזה ייגמר". אינייסטה התייחס לעזיבה של האפשרית ויקטור ואלדס ואמר ש"זה יהיה מצער, בארסה לא תמצא שוער כמוהו. דיברנו על זה הרבה, אלו דברים אישיים שלו, וצריך לכבד אותם".

פפה, ריאל מדריד, מול אינייסטה, ברצלונה. רויטרס
"לא היה קל לחיות בסיטואציה הזו בתקופה ההיא". אינייסטה מול ריאל/רויטרס

לסיום אינייסטה נשאל על היריבות עם ריאל מדריד, ועל ההשפעה שלה על נבחרת ספרד, ככשחקנים משתי הקבוצות נדרשו לשתף פעולה בזמן הקלאסיקוס הלוהטים והסוערים: "לא היה קל לחיות בסיטואציה הזו בתקופה ההיא. זה היה סוריאליסטי, בגלל שזה עבר את הגבול, וזה עשה נזק. בסוף שוחחנו על הדברים. כי אם אנחנו חברים טובים, זה טוב. אבל גם אם אנחנו לא חברים, עלינו לדעת על מי אנחנו צריכים להגן. בכל הנוגע לנבחרת, מעולם לא התנהגנו בה בחוסר כבוד". אינייסטה גם התייחס למוריניו, ואמר ש"הוא מאמן גדול, אבל יש דברים שלא צריך לעשות. כולנו מגנים על עצמנו, אבל במסגרת איזשהם חוקים. במובן הזה, באופן אישי, הוא לא חסר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully