וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של ריאל: גארת' בייל יחלים בתוך שבועיים

הבלאנקוס גיבשו החלטה שלא לשתף את הרכש המסקרן עד שיחלים לחלוטין מהפציעה בירך. מקרה המבחן: לוקה מודריץ'

גארת' בייל נאלץ להתמודד בריאל מדריד עם קוף עצום על הגב בדמות תג מחיר מטורף, הגבוה בתולדות הכדורגל העולמי ליתר דיוק, אך לעת עתה הוא לא ממש מסוגל להצדיק זאת, בעיקר בגלל סיבה אחת: הוא פשוט פצוע רוב הזמן. הקשר הוולשי סוחב עוד מהקיץ פציעה טורדנית בשריר הירך ברגל שמאל, ממנה הוא לא מצליח להתאושש. אחרי שבריאל ניסו לשלב אותו לאט לאט ושיתפו אותו רק בחלק מהמשחקים, התקשורת הספרדית מפרסמת היום (רביעי) כי היא גיבשה החלטה עקרונית: לא לשתפו במשחקים עד להחלמה מלאה וכשירות של 100%.

קשר ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
מתי הוא כבר יהיה כשיר? בייל/רויטרס

בייל לא נכלל בסגל של הבלאנקוס למשחקה הערב מול קופנהאגן בליגת האלופות, ובריאל הכינו במיוחד עבורו תוכנית אימונים ספציפית שיחזירו אותו לכשירות מלאה, כך הם מקווים, תוך שבועיים וחצי. לבייל הוצמד מאמן אישי שיעביר לו אימונים נוספים. הוא לא צפוי להיכלל בסגל גם למשחק הליגה הקרוב מול לבאנטה.

בתקשורת הספרדית מדווחים כי ריאל שואבת עידוד מהמקרה של לוקה מודריץ' שגם כן סבל מפציעה דומה אשתקד ועם הזמן נכנס לכושר והחל מחודש פברואר כבר הציג יכולת מספקת.

הלחץ בקרב ריאל בימים האחרונים ממש לא מסתכם אצל גארת' בייל: אחרי שקרים בנזמה ופפה התעמתו ביניהם בדרבי מול אתלטיקו, שהסתיים בהפסד, סרחיו ראמוס נקרא לדגל ונזף בשניים. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד קופנהאגן, נשאל אנצ'לוטי על המצב החברתי בקבוצתו. "השחקנים לא יזמו את האסיפה", השיב האיטלקי, "מאמן חייב לדעת מה מרגישים השחקנים שלו, חייב להרגיש אותם. חדר ההלבשה שלנו היה זקוק לזה, חשוב לדעת מה חושבים השחקנים, כי כולנו בסירה אחת. חשוב שכולנו נבין את הבעיות כדי למצוא להן פתרון".

"לאף אחד לא אכפת עם מי אתה מעדיף לאכול ארוחת ערב, אלה עניינים אישיים, זה לא עניין של אף אחד, מה שחשוב זה התוצאות, והתוצאות שלנו לא טובות", הוסיף אנצ'לוטי, "אני מאמין בשחקנים שלי, אנחנו חייבים לשנות את הגישה שלנו".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. AP
מנסה לעורר את הקבוצה שלו. אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully