וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”אוזיל ווינר מוכח, בדיוק מה שארסנל צריכה”

אחרי ההצגה של הקשר, הפרשנים לא נרגעים: ”נתן תחושה שאפשר להיות שייכים לגדולות”. וגם: עקיצה לכיוון ריאל מדריד

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

צפו בתגובות לאחר ניצחונה של ברצלונה על סלטיק

ביום שאחרי ההצגה הגדולה של מסוט אוזיל, באנגליה מחסירים פעימה לנוכח ההופעות של הקשר הגרמני שממשיך להוכיח עד כמה הוא מהווה יתרון משמעותי לארסנל. אוזיל כבש ובישל ב-0:2 על נאפולי באצטדיון האמירויות מה שנתן קבלה משמעותית לרכש הנהדר של ארסן ונגר.

אוזיל עצמו התקשה להסתיר את ההתרגשות שלו מההופעה הגדולה אתמול, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "קבוצה נהדרת, אוהדים נהדרים - המשחק הביתי הראשון שלי עם ארסנל בליגת האלופות היה בלתי ייאמן, תודה לכולם".

ונגר משבח: ”מסוט אוזיל פשוט מדהים”

0:1 לברצלונה על סלטיק, 1:1 למילאן עם אייאקס

שחקן ארסנל מסוט אוזיל. GettyImages
"קבוצה נהדרת, אוהדים נהדרים". מסוט אוזיל/GettyImages

גם הפרשנים באנגליה לא נותרו אדישים להצגה של הקשר הגרמני. פול הייוורד מ"טלגרף" הילל: "אוזיל שחקן גדול, ולכן הוא גם עושה פעולות גדולות ומהלכים מרשימים עם הכדור, אבל התרומה שלו לארסנל הרבה יותר גדולה מזה - הערך המוסף שלו לתותחנים טמון בעובדה שהוא פשוט ווינר מוכח. הוא אף פעם לא הסתפק במקום השני. הדבר האחרון שארסנל הייתה זקוקה לו, בטח בסכומים ששולמו על אוזיל, הוא עוד קשר מבריק שמביא למגרש מהלכים יפהפיים יותר מאשר נקודות על הלוח. אוזיל שחקן תכליתי מאין כמותו, והוא בדיוק מה שארסנל צריכה כדי להפוך לקבוצה מנצחת".

וישנן גם עקיצות לכיוונה של ריאל מדריד: "מה שקרה היה שאיסקו וגארת' בייל, שני שחקנים מבוקשים יותר על ידי פלורנטינו פרס, ניצבו לפניו. הניצחון הדיפלומטי של ונגר היה לשכנע את אוזיל שמועדון שלא נגע בתואר במשך שמונה שנים הינו היעד הטוב ביותר עבור מי שבילה את רוב הזמן שלו בספרד ונגרר אחרי כריסטיאנו רונאלדו".

איסקו שחקן ריאל מדריד חוגג שער מול מול גלאטסראיי. רויטרס
היה מבוקש יותר על ידי פרס. איסקו/רויטרס

הפרשן הבכיר של BBC פול מקנולטי כתב טור דעה תחת הכותרת "מסוט אוזיל נותן לאוהדי ארסנל לחלום שוב": "אוזיל הרים את ארסנל רמה אחת לפחות בכל אספקט של המשחק. הוא נתן לאוהדים ולהנהלה את התחושה שהם באמת יכולים להיות שייכים לגדולות. ההחתמה שלו שינתה את כל ההסתכלות של האוהדים, ורק עצם הנוכחות שלו מגבירה את הביטחון אצל השחקנים. בזכותו, אפילו ארסן ונגר נראה צעיר יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully