וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ארסנל - נאפולי 0:2, סלטיק - ברצלונה 1:0

אוזיל כבש שער נפלא (8) ובישל לז'ירו (15) בניצחון המרשים של התותחנים. פברגאס כבש לבארסה מול סלטיק וכיאל (20 דק'), 1:1 דרמטי למילאן מול אייאקס, 1:2 לאתלטיקו בפורטו, ניצחונות לדורטמונד ושאלקה

רק 16 שערים סיפק לנו החלק הראשון של המחזור השני בבתי ליגת האלופות, אבל לא מעט דרמה ברגעי הסיום. בית ח' היה המותח מכולם, כשאייאקס ומילאן כבשו כל אחת בתוספת הזמן ונפרדו ב-1:1, בעוד ברצלונה השיגה 0:1 במגרשה של סלטיק (20 דקות לכיאל, ביטון לא שותף). צ'לסי השיגה ניצחון בכורה בבית ה' עם 0:4 קל בבוקרשט על סטיאווה, בעוד שאלקה מושלמת אחרי 0:1 בבאזל. בית ו' המותח נשלט על ידי ארסנל, שהרשימה ב-0:2 על נאפולי. דורטמונד ניצחה במקביל 0:3 את מארסיי. אתלטיקו מדריד המשיכה את הכושר הנפלא שלה עם 1:2 דרמטי בפורטו, בעוד המשחק המוקדם של בית ז' בין זניט סנט פטרסבורג לאוסטריה וינה הסתיים ב-0:0.

שחקן ברצלונה ססק פברגאס חוגג. GettyImages
שער ניצחון. ססק פברגאס/GettyImages

בית ה'

סטיאווה בוקרשט - צ'לסי 4:0

ז'וזה מוריניו השאיר את ההפסד לבאזל ומסיבת העיתונאים המוזרה מאחוריו, כשהקבוצה שלו השיגה שלוש נקודות ראשונות בקמפיין הנוכחי בצ'מפיונס ליג. פרננדו טורס אמנם נמצא בברכו והוחלף כבר בפתיחה על ידי סמואל אטו, אבל גם בלעדיו זה היה די פשוט. ראמירס הבקיע ראשון ובהמשך השלים צמד, דניאל גאורגייבסקי עזר בתווך עם שער עצמי אומלל, פרנק למפארד חתם בדקת הסיום וכמו בשני העימותים בליגה האירופית צ'לסי ניצחה, לאכזבתו הרבה של ג'יג'י בקאלי אשר צפה במשחק מתאו בכלא.

דקה 90: גול! וויליאן מצא את למפארד, שבעט מ-18 מטרים כדור שטוח לקורה ופנימה. 0:4 קליל לצ'לסי.

דקה 55: גול! שוב שורלה שעט באגף השמאלי והעביר לאוסקר שהשאיר לראמירס. הברזילאי לא נכשל וירה לרשת את השני שלו, 0:3 לצ'לסי.

דקה 44: גול! אטו דהר לבדו, בעט כדור בימין שטטרושאנו הדף, אבל היישר לרגל של גאורגייבסקי שלצערו כבש שער עצמי אומלל. 0:2 לצ'לסי.

דקה 20: גול! שורלה פרץ נפלא בצד שמאל, אטו שהחליף את טורס שנפצע בברכו בעט רע, אבל ראמירס היה במקום והמשיך פנימה. 0:1 לצ'לסי.

שחקן צ'לסי ראמירס חוגג עם פרנק למפארד. רויטרס
מי צריך חלוצים? ראמירס/רויטרס

באזל - שאלקה 1:0

בניגוד לחוסר היציבות שלה בבונדסליגה, שאלקה רשמה ניצחון שני רצוף בליגת האלופות. באזל קיוותה להמשיך את המומנטום מהניצחון בסטמפורד ברידג', אבל לא ניצלה את הביתיות שלה. שאלקה חסרה את קלאס יאן הונטלאר, אלא שיוליאן דראקסלר חזר ואיתו הקסם. הגרמנים היו טובים יותר במרבית שלבי המשחק, ובדקה ה-54 הכישרון הצעיר ניצח את המשחק עם שער מרהיב.

דקה 54: גול! שתי דקות אחרי שנוישטאטר הדביק כדור למשקוף, שאלקה השיגה את היתרון שלה. כדור קרן של אאוגו הורחק והגיע לדראקסלר, שהכין את רגל ימין ומ-18 מטרים ירה חצי יעף בחצי גובה לפינה הימנית. שער מרהיב, 0:1 לשאלקה.

שחקני שאלקה יוליאן דרקסלר לצד פליפה סנטנה. רויטרס
יהלום אמיתי. יוליאן דראקסלר חוגג/רויטרס

בית ו'

ארסנל - נאפולי 0:2

היכולת המרשימה של התותחנים נמשכת גם בליגת האלופות. רפא בניטס ונאפולי הגיעו גם הם במומנטום מצוין, אבל המאמן הספרדי נחל הפסד בכורה בתפקידו החדש. ארסנל הייתה בשתי רמות מעל יריבתה, וכבר בפתיחה ידעה לסגור עניין. התקפות קבוצתיות חוזרות ונשנות מצד ימין הניבו שערים. מסוט אוזיל חגג את הראשון שלו במדי ארסנל עם בעיטה מצוינת בדקה השמינית, ושבע דקות לאחר מכן סידר את השני לאוליבייה ז'ירו וציין את הבישול ה-15 שלו בליגת האלופות בשלוש השנים האחרונות (יותר מכל שחקן אחר). פפה ריינה מנע מנאפולי תבוסה קשה יותר, גונסאלו היגואין הפצוע צפה מהיציע בקבוצה שלו מפסידה לזו אותה דחה.

דקה 15: גול! עוד התקפה מעולה של התותחנים מצד ימין. ז'ירו השאיר לאוזיל, נכנס לרחבה וקיבל בחזרה כדי לכבוש מתוך הרחבה. 0:2 מרשים של ארסנל.

דקה 8: גול! איזו התקפה נפלאה של ארסנל. ז'ירו השאיר לראמזי בצד ימין, הוולשי הנהדר פרץ והעביר לצד שני ואוזיל המשיך בנגיעה רכה מ-14 מטרים לפינה של ריינה. שער בכורה לרכש מריאל מדריד, 0:1 לארסנל.

שחקני ארסנל חוגגים עם מסוט אוזיל. רויטרס
הצגה יפה. מסוט אוזיל והחברים/רויטרס

דורטמונד - מארסיי 0:3

סגנית אלופת אירופה לא התקשתה מול מארסיי, שנראה כי הבית הקשה אליו נקלעה גדול למידותיה. יורגן קלופ המורחק ראה מהיציע את שחקניו מספקים מהלכי כדורגל נאים וגם כובשים פעמיים. מתפרצת נפלאה של הנריך מחיטריאן ומרקו רויס סידרה שער קל לרוברט לבנדובסקי , שהשלים צמד אישי בפנדל בדקה ה-79. רויס כבש בתווך שער מכדור חופשי, באדיבותו הרבה של סטיב מנדאנדה, ודורטמונד עם שלוש נקודות.

דקה 79: גול! אנקולו הכשיל ברחבה את רויס הפנטסטי, לבנדובסקי לא נכשל מול מנדאנדה והשלים צמד מהנקודה הלבנה. 0:3 לדורטמונד.

דקה 52: גול! רויס הגביה כדור חופשי מ-45 מטרים, אף אחד לא נגע ומנדאנדה ההמום הדף את הכדור לא טוב וראה אותו עובר את הקו, עוד לפני שאובמיאנג וידא הבקעה. שער מקרי שנרשם לזכות רויס, 0:2 לדורטמונד.

דקה 19: גול! מתפרצת קטלנית של המארחת עם שישה שחקנים. הכדור עבר משמאל לעבר מחיטריאן בימין. הארמני מיד החזיר שמאלה, רויס העביר רוחב ולבנדובסקי דחק באין מפריע. 0:1 קבוצתי של דורטמונד.

שחקן דורטמונד רוברט לבנדובסקי. GettyImages
חתם מהלך קבוצתי מרהיב. רוברט לבנדובסקי/GettyImages

בית ז'

פורטו - אתלטיקו מדריד 2:1

האופוריה של הקולצ'ונרוס נמשכת. אחרי הניצחון המזהיר בדרבי על ריאל, אתלטיקו מדריד יצאה לדרגאו של פורטו, ללא הכוכב הלוהט דייגו קוסטה (מורחק) וידעה להפוך פיגור לניצחון חוץ חשוב - לראשונה בליגת האלופות מאז עשתה זאת מול דורטמונד ב-1996. הפורטוגלים לא הפסידו בבית בתשעת המשחקים האחרונים שלהם באירופה, אבל הפעם שער היתרון של ג'קסון מרטינס (16) והיכולת המצוינת במחצית הראשונה לא הספיקו. דייגו גודין השווה עם נגיחה משלו אחרי טעות של השוער הלטון, וארבע דקות לסיום ארדה טוראן הטורקי הלשים מהפך אחרי תרגיל נהדר בכדור חופשי של גבי (מבשל שני השערים). היה נבדל קטן, אבל הספק הולך להתקפה והנקודות למדריד.

דקה 86: גול! איזה תרגיל של אתלטיקו. גבי הוציא כדור חופשי מהיר לטוראן, שהיה בנבדל קטנטן וירה לרשת העליונה. יופי של שער, 1:2 לאתלטיקו מדריד.

דקה 58: גול! גבי הרים כדור חופשי מצד ימין, הלטון יצא רע וגודין שהקדים אותו נגח פנימה. אתלטיקו משיגה שוויון, 1:1.

דקה 16: גול! פורטו פתחה טוב יותר וגם עלתה ליתרון. ז'וסואה הרים כדור חופשי מצד שמאל, ג'קסון מרטינס ברח לחואנפראן ונגח מקרוב לרשת. 0:1 לפורטו.

שחקני אתלטיקו מדריד, דייגו גודין, מירנדה, לאו באפטיסטאו. רויטרס
האופוריה נמשכת. שחקני אתלטיקו מדריד/רויטרס

זניט סנט פטרסבורג - אוסטריה וינה 0:0

שתי המפסידות של מחזור הפתיחה בבית ז' נפגשו ביניהן וחילקו נקודות, כשאלופת אוסטריה יכולה לחגוג נקודה היסטורית במפעל. זניט סנט פטרסבורג נחשבה לעדיפה על הנייר, אבל למרות שהגיעה בכושר מצוין מהליגה הרוסית ואחרי שלוש רביעיות, לא הצליחה לכבוש. הולק ניסה במחצית הראשונה, אבל נעצר אצל השוער היינץ לינדנר. בדקה ה-44 זניט קופחה, כאשר אקסל ויטסל גלש לרגלי פלוריאן מאדר וספג אדום ישיר ומפוקפק למדי. גם ב-10 שחקנים הייתה זניט עדיפה, אם כי הדבר לא בא לידי ביטוי בלוח התוצאות. תיקו שמשרת את פורטו ואתלטיקו מדריד.

הולק שחקן זניט סנט פטרסבורג מול אוסטריה וינה. רויטרס
ניסה, אך ללא הצלחה. הולק מול אוסטריה וינה/רויטרס

בית ח'

סלטיק - ברצלונה 1:0

זה לא היה קל, גם לא יפה במיוחד, אבל בניגוד לשנה שעברה ברצלונה הצליחה הפעם לצאת מסלטיק פארק עם ניצחון. בירם כיאל רשם 20 דקות מול האימפריה הקטלאנית, ניר ביטון צפה מהספסל והסקוטים החזיקו מעמד בזכות רוח הלחימה המפורסמת והקהל התומך, עד שהרחקה של סקוט בראון שינתה את המשחק בדקה ה-59. ברצלונה, שבעיקר החזיקה בכדור (82 אחוזים מהזמן) ומיעטה לבעוט למסגרת (חמש בסך הכול, אחת בלבד במחצית הראשונה, נזקקה להצלה אחת גדולה של ויקטור ואלדס, לפני שססק פברגאס הכריע בנגיחה בדקה ה-76. שש נקודות לברצלונה שמשתווה למנצ'סטר יונייטד (מחר באוקראינה מול שחטאר) עם 39 ניצחונות חוץ באירופה. סלטיק עדיין ללא נקודה או שער.

דקה 76: גול! ברצלונה יצאה למתפרצת, ניימאר שלח ימינה לאלכסיס וההגבהה שלו לצד השני מצא את פברגאס שנגח מחמישה מטרים בצורה חכמה, נגד כיוון התנועה של השוער. 0:1 לברצלונה.

דקה 73: וואו, ואלדס הציל את ברצלונה. פורסט ירה כדור אדיר מקצה הרחבה, אבל השוער הקטלאני התעופף והדף לקרן. אל כדור הקרן ואלדס יצא רע, למזלו הנגיחה של מולגרו חמקה ליד הקורה.

דקה 70: כיאל נכנס כמחליף בשורות סלטיק במקום סטוקס. יש לו 20 דקות מול אלופת ספרד.

דקה 59: כרטיס אדום! הקפטן בראון ביצע עבירה על ניימאר ואז ניסה לבעוט בו ללא כדור. השופט החליט להרחיק אותו, סלטיק ב-10 שחקנים.

שחקני סלטיק ג'יימס פורסט, בירם כיאל מאוכזבים. רויטרס
איזו אכזב. בירם כיאל וג'יימס פורסט תופסים את הראש/רויטרס

אייאקס - מילאן 1:1

שתיים מהקבוצות המפוארות בהיסטוריה של ליגת האלופות חיכו לדקות הסיום כדי לייצר מותחן אמיתי. מריו באלוטלי, שמרצה בליגה עונש הרחקה, חזר להרכב של מילאן ואיתו גם ריקרדו מונטוליבו, שהיה חתום על הבעיטה הראשונה של הרוסונרי למסגרת, רק בתחילת המחצית השנייה. משם, היה זה בעיקר יספר סילסן שעבד קשה בשערה של אייאקס ומנע מהרוסונרי לכבוש. בדקה ה-90 נדמה היה שההולנדים השיגו שער ניצחון, כשהבלם סטפנו דנסוויל נגח לרשת של כריסטיאן אביאטי, אבל בתוספת הזמן קיבלה מילאן פנדל ובאלוטלי לא נכשל הפעם. מילאן, כהרגלה בתקופה האחרונה, מחלצת נקודה ברגעי הסיום והיא במקום השני בבית עם ארבע נקודות, לעומת אחת של אייאקס.

דקה 90+4: גול! הדרמה רק התגברה. ואן דר הורן ספק תפס את באלוטלי ברחבה, והשופט שרק לפנדל מפוקפק. מי אם לא באלוטלי לקח אחריות, שכח מהפנדל שהחטיא מול נאפולי ובעט שטוח שמאלה ופנימה. 1:1, נקודה למילאן.

דקה 90: גול! דרמה אדירה באמסטרדם ארינה. שונה הגביה כדור קרן והבלם הצעיר דנסוויל נגח בעוצמה פנימה. 0:1 דרמטי לאייאקס.

שחקן מילאן מריו באלוטלי מול שחקן אייאקס לרין דוארטה. GettyImages
הפנדל הדרמטי הוא ההתנצלות הטובה ביותר. מריו באלוטלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully