וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי "גרינפיס" צנחו מגג האיצטדיון, באזל-שאלקה הופסק

מחאה נועזת בסט.יקוב פארק: פעילים למען איכות הסביבה הניפו שלט נגד הספונסר של שאלקה ונעצרו. צפו באירוע החריג

לחצו כדי לצפות באירוע החריג

משחקי ליגת האלופות אתמול (שלישי) סיפקו כמה מותחנים נהדרים ושערים יפים, אך האירוע החריג של היום הגיע דווקא מהמשחק בין באזל לשאלקה. אלפי האוהדים שמילאו את סט.יקוב פארק נדהמו למחזה שנגלה לעיניהם בדקה החמישית למשחק: שלושה אנשים, שמאוחר יותר זוהו כפעילי ארגון "גרינפיס" למען איכות הסביבה, צנחו לפתע מגג האיצטדיון לכיוון כר הדשא, והניפו שלט ענק בגנות חברת "גזפרום", שמשמשת כספונסר הראשי של שאלקה וכספונסר משני של כל מפעל ליגת האלופות.

שלט מחאה במשחק בין באזל לשאלקה. Alex Grimm, GettyImages
מחאה יצירתית במיוחד. השלט ו"הצנחנים"/GettyImages, Alex Grimm

"אל תהרסו את הקוטב", קרא השלט הענק, אליו הוצמד הלוגו של גזפרום, חברת הגז והנפט הגדולה ביותר ברוסיה, הנחשבת למפיקת הגז הטבעי הגדולה ביותר בעולם. המחאה מגיעה על רקע מספר הפגנות קודמות של ארגון "גרינפיס", שטוען כי החברה מזהמת באופן לא חוקי את הקוטב הצפוני בכדור הארץ.

השחקנים התעלמו תחילה, אך הגיבו בחיוך למראה המוזר. גם שופט המשחק לא נותר אדיש, ונאלץ להפסיק את המשחק לכמה דקות. כעבור כמה דקות הורדו הפעילים, נעצרו על ידי המשטרה המקומית והמשחק נמשך כסדרו, עד שיוליאן דראקסלר הצעיר כבש בדק ה-54 את שער הניצחון לזכות הרויאל בלוז, שרשמו ניצחון שני רצוף בליגת האלופות.

שאלקה מוליכה לעת עתה את בית ה' עם 6 נקודות ומאזן שערים של 0:4. באזל רשמה אמש את ההפסד הראשון שלה, אחרי שבמחזור הפתיחה הפתיעה את צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully