וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנ' יונייטד: המיליונים של הגלייזרים יצילו את מויס?

באנגליה מדווחים כי הבעלים של מנצ'סטר יונייטד ישקיעו 50 מיליון ליש"ט בינואר. ביינס והררה הם לא היחידים שעל הכוונת

דייויד מויס מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. AP
כסף, ומהר. מויס/AP

אחרי פתיחת העונה המאכזבת של מנצ'סטר יונייטד, עם 7 נקודות בלבד בשישה משחקי ליגה, באנגליה מדווחים כי המאמן הלחוץ דייויד מויס יקבל מההנהלה 50 מיליון ליש"ט כדי לחזק את הקבוצה מקצועית בחלון ההעברות בחודש ינואר. בתקשורת האנגלית מדווח כי גורמים במועדון מאשרים כי הבעלים, משפחת גלייזר, מתכוונים להשקיע סכום עתק על מנת לגבות את המאמן ולהעניק לו את החיזוק הדרוש.

ב"גארדיאן" וב"סאן" טוענים כי מויס יקבל את התקציב כדי לצרף את המגן השמאלי של אברטון לייטון ביינס ואת אנדר הררה מאתלטיק בילבאו, אותם לא הצליח להביא בקיץ. "דיילי מירור" ו"דיילי טלגרף" טוענים כי בלם פורטו אליקים מנגלה נמצא גם הוא על הכוונת. על פי הדיווח, בהנהלה מבינים כי השנה הליגה הרבה יותר תחרותית וצמודה, ושחיזוק נקודתי יכול לעשות את השינוי המכריע.

"טיימס" כבר מפריז וטוען כי הגלייזרים ישקיעו 100 מיליון ליש"ט, ומציינים את השמות של אנדרס אינייסטה (ברצלונה) ואילקיי גונדוגאן (דורטמונד), על אף שסיכויים קלושים מאוד שהשניים הללו ישוחררו מהקבוצות שלהם.

יונייטד מתכוננת למשחק מול שחטאר בליגת האלופות, ומויס לא בונה על זכייה בגביע אירופה: "כדי לזכות בליגת האלופות, צריך חמישה-שישה שחקנים ברמה עולמית. תראו את באיירן מינכן, יש להם את זה. תראו את ברצלונה וריאל מדריד. לנו אין את זה כרגע, אבל מה שכן יש לנו זה ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully