וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: וינסנט אניימה מועמד לארסנל וסנדרלנד

באי הבריטי מדווחים כי השוער, שמציג יכולת גבוהה במדי ליל בפתיחת העונה, מעורר עניין רב ועשוי לעבור לפרמיירליג בינואר

בעונה שעברה הוא עוד קיפץ בקרית שלום, ועכשיו הוא עשוי למצוא את עצמו במוליכת הליגה האנגלית. על פי דיווחים באנגליה, בין היתר ברשת "סקיי" הבריטית, וינסנט אניימה מעורר עניין בקרב כמה קבוצות גדולות בפרמיירליג, ביניהן ארסנל וסנדרלנד. השתיים, כך על פי הדיווח, מעוניינות להחתים את השוער הניגרי בחלון ההעברות הקרוב בינואר.

וינסנט אניימה, שוער נבחרת ניגריה. AP
היכולת הגבוהה משתלמת. אנימה/AP

אניימה בן ה-31 חזר העונה לשורות ליל הצרפתית, ומציג יכולת פנטסטית מפתיחת העונה. שמונה מחזורים מפתיחת העונה, אניימה ספג 4 שערים בלבד, כמו שתי המוליכות מונאקו ופריס סן ז'רמן, ושמר על רשת נקייה ב-5 משחקים. יכולתו הגבוהה מסייעת לקבוצתו בדרך לעונה מפתיעה למדי עד כה, כשנכון לעכשיו, ליל נמצאת במקום החמישי בליגה.

כידוע, אניימה התלבט ממושכות במהלך הקיץ האחרון האם לחזור לליל או שמא להישאר לעונה נוספת במכבי תל אביב, אך ההחלטה שלו להתעקש להישאר בצרפת השתלמה בגדול. המאמן רנה ז'יראר התרשם מיכולתו באימונים ובמשחקי ההכנה בטרום העונה, והחליט להפוך אותו לשוער הראשון של הקבוצה.

אניימה (31) הגיע לישראל לראשונה בשנת 2005 אז שיחק בבני יהודה. אחרי שנתיים מוצלחות במדים הזהובים, עבר השוער הניגרי להפועל תל אביב ובארבע השנים בהן שיחק באדום היה שותף להצלחות מרובות כמו אליפות בעונת 2009-2010 וזכייה בגביע המדינה ב-2012-2013. משם עבר לליל וחווה ראשונה לא טובה, ואשתקד נחת במכבי תל אביב עימה גם כן זכה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully