וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס לשחקני ריאל: "אין פה בקנבאואר או מראדונה"

הלחץ עולה במדריד, ראמוס נזף בחבריו: "יש כאן רק תותח אחד וזה רונאלדו, כל האחרים צריכים לעבוד". קסיאס יעבור למילאן?

כרגיל, לא רגוע בריאל מדריד. אחרי ההפסד הביתי לאתלטיקו מדריד בשבת האחרונה, ולאור העובדה שכבר במחזור השביעי לליגה הבלאנקוס רחוקים חמש נקודות מברצלונה, הלחץ בסנטיאגו ברנבאו רק עולה. היום (שלישי) מפרסמים בספרד כי שחקני ריאל מדריד ביקשו לקיים פגישה דחופה עם המאמן קרלו אנצ'לוטי, ולאחר מכם גם ההנהלה שוחחה עם המאמן האיטלקי.

על פי הדיווח ב"אס", זה לא רק ההפסד לאתלטיקו שמדאיג את ריאל מדריד, אלא גם האווירה בקבוצה, שמתבטאת בתגובות העצבניות של השחקנים והאוהדים. מצד אחד הקהל הביתי כבר הגיב בשריקות בוז לקרים בנזמה, ואתמול גם פורסמו תמונות של פפה נוזף בבנזמה, אחרי שלטענתו הראה חוסר רצינות בכדור קרן. "על המגרש אסור להתווכח או לריב", הבהירו השחקנים לפפה, שהתנצל על התקרית. בקבוצה גם ביקרו את אלברו ארבלואה, שנראה צועק על שחקנים אחרים במהלך המשחק.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. Denis Doyle, GettyImages
מנסים להרגיע, לא בטוח שזה עוזר. אנצ'לוטי/GettyImages, Denis Doyle

ב"אס" מדווחים כי היום הלחוץ התחיל בשיחה בין הקפטנים לבין המאמן, ואחר כך שיחה פנימית שארגנו השחקנים בינם לבין עצמם. איקר קסיאס ציין בשיחה כי הקבוצה צריכה להיות יותר מאוחדת, וסרחיו ראמוס ציין כי מלבד כריסטיאנו רונאלדו, אף אחד לא נותן תפוקה מספקת. על פי הדיווחים מתוך האסיפה, כפי שהתפרסמו ברשת COPE, אמר ראמוס: "מספיק כבר לחשוב שאנחנו בקנבאואר או מראדונה. יש כאן רק שחקן תותח אחד וזה כריסטיאנו רונאלדו. כל האחרים צריכים לעבוד קשה".

לאחר מכן נערכה ארוחת ערב של אנצ'לוטי עם הנשיא פלורנטינו פרס והמנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס, שבהם אנשי ההנהלה ביקשו להרגיע את המאמן ולהבהיר כי הם תומכים בו ובדרך שלו.

בינתיים, בעוד נמשכים הדיווחים על מעבר אפשרי של איקר קסיאס למילאן, סגן נשיא מילאו אדריאנו גליאני לא הכחיש. "בואו לא נתבדח על הדבר הזה", אמר גליאני על קסיאס, "אבל אני לא רוצה לדבר על זה, כי בחרתי לא לדון בנושא ההעברות עד שהחלון נפתח בינואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully