וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה בטירוף: "סופרמן ישן עם פיג'מות של לוקאקו"

הבלגי של אברטון להט, הרשת התפוצצה בתגובות על יכולתו. קראגר: "רואה אותו וחושב 'מזל שפרשתי'". איך מוריניו ויתר עליו?

"ביום השביעי האל נח, אז רומלו לוקאקו השתלט על העסק". "יום אחד לוקאקו ויאיא טורה נקלעו לעימות פיזי, אנחנו מכירים את זה בתור המפץ הגדול". "רומלו לוקאקו לא לוקח סטרואידים, סטרואידים לוקחים רומלו לוקאקו". "רומלו לוקאקו ספר עד אינסוף. פעמיים". "כשלוקאקו עושה שכיבות שמיכה, הוא לא דוחף את עצמו למעלה, אלא את כדור הארץ למטה". "כריסטיאנו רונאלדו בועט כדור ב-88 מייל לשעה? לוקאקו רץ בכזו מהירות". "סופרמן לובש פיג'מות של רומלו לוקאקו כשהוא הולך לישון". "למה אנשים משווים את לוקאקו לאלוהים? נכון, הוא טוב, אבל הוא לא רומלו לוקאקו". ועוד ועוד ועוד. הרשת התפקעה.

קבלו את הסנסציה החדשה של הפרמיירליג: רומלו לוקאקו. הילד הבלגי של אברטון, בקושי בן 20, סיפק אמש (שני) עוד הצגה וסידר לטופיז 2:3 על ניוקאסל עם צמד שערים ובישול נוסף. לוקאקו הפך לשחקן השישי הכי צעיר והראשון שאיננו בריטי שמגיע ל-20 שערי פרמיירליג ובממלכה שואלים הבוקר רק דבר אחד: איך לעזאזל ז'וזה מוריניו ויתר עליו ושלח אותו בהשאלה מצ'לסי ביום האחרון של מועד ההעברות? את אברטון ואוהדיה כל זה לא מעניין כמובן והקבוצה של רוברטו מרטינס מוצאת עצמה אחרי שישה מחזורים במקום הרביעי ועם מאזן נקי מהפסדים, הרבה יותר גבוה מהמנג'ר לשעבר דייויד מויס. למי ששכח, לוקאקו נכנס כמחליף בשבת שעברה, במשחק החוץ מול ווסטהאם ושער נגיחה שלו בדקה ה-85 סידר ניצחון 2:3 דרמטי. את השער הוא לא ממש חגג, או זכר, אחרי שחטף מכה רצינית בעת הנגיחה וסבל מזעזוע מוח קל.

איך מוריניו ויתר עליו? לוקאקו סידר לאברטון 2:3 על ניוקאסל

רומלו לוקאקו אברטון חוגג שער. Stu Forster, GettyImages
מדהים את הממלכה. לוקאקו/GettyImages, Stu Forster

מרטינס אמר בסיום: "מה שראיתם על המגרש, זה לוקאקו במיטבו. הוא חזק, עוצמתי, יודע בדיוק מה מספר 9 צריך לעשות ואיפה להיות ויש לו טכניקה נהדרת. היו רגעים במשחק שאי אפשר היה להתמודד מולו. הוא פותח שטחים ועושה אותנו טובים יותר. אנחנו עדיין צריכים ששאר השחקנים יתרגלו אליו. הוא נהנה מכדורגל עכשיו ומרגיש כאן בבית וזה חשוב מאוד לעתיד שלו".

המנג'ר גם החמיא לכובש הנוסף שלו, רוס בארקלי בן ה-19, ילד סנסציוני נוסף שכבר הספיק לערוך בכורה לאחרונה בנבחרת אנגליה הבוגרת: "קשה להסביר את ההתפתחות שלו ממשחק למשחק. כבר במשחקי ההכנה התרשמתי ממנו ומאותו רגע הוא רק הולך ומשתפר".

גם פרשן "סקיי ספורטס" ובלם העבר של ליברפול ג'ימי קראגר, התרשם: "לוקאקו הוא מסוג השחקנים שאני, בתור שחקן הגנה לשעבר, מסתכל עליהם ואומר 'זו כנראה הסיבה בגללה פרשתי'. אתה לא באמת רוצה להתמודד עם שחקן כמוהו. יחד איתו, אברטון מועמדת רצינית להגיע לטופ 4 ולזכות בכרטיס לליגת האלופות".

רובי סבאג', פרשן ה-BBC, הוסיף: "קשה להאמין שזו הפעם הראשונה בה לוקאקו פתח באברטון. אי אפשר לעצור אותו, רק לנסות להאט מעט את המהלכים שהוא עושה. השילוב שלו עם בארקלי הפך למושלם מהר מאוד".

ואחרי מה שקרה אתמול, מישהו מוכן לשאול את מוריניו במסיבת העיתונאים הבאה על לוקאקו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully