וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במוריניו נוטש בזעם את המסע"ת של צ'לסי

המאמן לא אהב את השאלות על דה ברוין לקראת המשחק מול סטיאווה (ג', 21:45). ארסנל תפגוש את נאפולי (ג', ספ' 1)

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

המחזור הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות סיפק ים של שערים, הפתעות ודרמות גדולות. ביום שלישי ייצא לדרך המחזור השני עם שמונה משחקים נוספים, כשבמוקד תארח ארסנל הלוהטת את נאפולי ובמשחק נוסף באותו הבית תארח בורוסיה דורטמונד את מארסיי. ניר ביטון יקווה לקבל דקות בשורות סלטיק, שתארח את ברצלונה, אותה היא ניצחה בביקור הקודם שלה בסקוטלנד בעונה שעברה. בבית ה' תנסה באזל להשיג ניצחון שני מול שאלקה בעוד שצ'לסי תנסה להתאושש מההפסד במחזור הפתיחה, עם משחק חוץ מול סטיאווה. כל המשחקים מלבד המפגש בין זניט לאוסטריה וינה ייפתחו בשעה 21:45.

ארסן ונגר, מאמן ארסנל. רויטרס
ימשיך את הרצף גם מול נאפולי? ונגר/רויטרס

בית ה'

באזל - שאלקה

אחרי שעשתה סנסציה ופתחה את קמפיין האלופות עם ניצחון חוץ על צ'לסי, באזל רוצה להמשיך את המומנטום עם משחק ביתי מול הגרמנים שגם הם פתחו עם ניצחון מול סטיאווה. השוויצרים נמצאים בכושר נהדר ולא הפסידו בעשרת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות, כולל שני המשחקים מול מכבי תל אביב בשלב המוקדמות. שאלקה מנגד, מגיעה אחרי ה-3:3 מול הופנהיים בליגה. הקבוצה מגלזנקירשן סובלת העונה מחוסר יציבות ומכת פציעות. ינס קלר המאמן יחסר במשחק הזה בוודאות את קלאס יאן הונטלאר, מלך השערים שלו, וגם את שחקני ההגנה קיריאקוס פאפאדופולוס וכריסטיאן פוקס הפצועים.

סטיאווה בוקרשט - צ'לסי

אחרי שפתחה את הקמפיין עם הפסד ביתי מדהים מול באזל, צ'לסי של מוריניו חייבת ניצחון חוץ ברומניה מול סטיאווה, שגם היא פתחה את הקמפיין עם תבוסה 3:0 בחוץ מול שאלקה. הבלוז, שמגיעים למשחק הזה אחרי 1:1 בדרבי מול טוטנהאם בליגה, נהנים מסגל מלא למשחק הזה למעט מרקו ואן חינקל ההולנדי שפצוע. סטיאווה תצטרך להסתדר במשחק הזה ללא סטפן ניקוליץ' הפצוע ואלכסנדר צ'יפקיו. שתי הקבוצות הללו נפגשו בעונה שעברה במסגרת הליגה האירופית, ואז ניצחה צ'לסי פעמיים בדרך לזכייה בתואר.

ז'וזה מוריניו, מאמנה של צ'לסי הספיק לעורר עוד סקנדל לפני המשחק כשנטש את מסיבת העיתונאים הרשמית לפני סיומה. המאמן הפורטוגלי זעם על העיתונאים ששאלו אותו מדוע קווין דה ברוין, קשר הרכש הבלגי, לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול סטיאווה וכן למשחק הליגה האחרון מול טוטנהאם.

"זה פשוט נפלא משום שאף אחד לא שאל אותי עד עכשיו על חואן (מאטה). שלושה שבועות דיברתם על מאטה ועכשיו אתם שואלים על קוין", אמר בזעם מוריניו במסע"ת. "זו ההחלטה שלי, תודה רבה", אמר המאמן ועזב בזעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו במוריניו מאבד את סבלנותו במסיבת העיתונאים

בית ו'

בורוסיה דורטמונד - מארסיי

סגנית אלופת גרמניה והפיינאליסטית של ליגת האלופות בעונה החולפת, פתחה את העונה בגרמניה בצורה נהדרת, אבל נחלה הפסד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, 2:1 בחוץ מול נאפולי. יורגן קלופ, מאמן הגרמנים הורחק באותו משחק ולא יעמוד על הקווים מול הצרפתים, כמו גם השוער רומן ווינדנפלר וזו בהחלט מכה לגרמנים. גם סבסטיאן קל, אילקאיי גונדואן ולוקאס פישאצ'ק פצועים ולא ישחקו. גם מארסיי פתחה את קמפיין האלופות עם הפסד 2:1 מול ארסנל אך מגיעים אחרי 0:2 בליגה מול לוריין. אגב, שתי הקבוצות הללו שיחקו ביחד בשלב הבתים לפני שנתיים ואז הפתיעה מארסיי עם ניצחון כפול גם בבית וגם בחוץ.

ארסנל - נאפולי (ספורט 1 וספורט 1 HD)

משחק מסקרן מאוד בין שתי קבוצות שנהנות עד כה מעונה נהדרת בליגה שלהן ופתחו גם את קמפיין ליגת האלופות עם ניצחונות. התותחנים נמצאים בכושר פשוט נהדר עם תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות מאז אותו הפסד במחזור הפתיחה של הפרמיירליג מול אסטון וילה. התותחנים נהנים מכושר נפלא של החלוץ הוולשי ארון ראמזי כשמסוט אוזיל, שחקן הרכש הנוצץ שהגיע מריאל מדריד מספק קבלות בכל משחק. נאפולי מנגד, התאוששה מהתיקו המפתיע בליגה מול ססואולו עם ניצחון חוץ על גנואה במחזור החולף והיא ממוקמת שנייה בליגה האיטלקית אחרי רומא המושלמת. גם נאפולי נהנית מרכש מריאל מדריד בדמותו של גונסאלו היגואין, החלוץ הארגנטינאי שהיה מבוקש גם על ידי התותחנים בקיץ.

"אם ננצח את המשחק השני שלנו באלופות, אני חושב שאנחנו יכולים להעפיל לשלב הבא", כך אמר ארסן ונגר לקראת ההתמודדות הזו: "לא הייתי אומר שזה משחק קריטי, אבל זה משחק שתהיה לו השפעה עצומה על המשך הדרך במפעל הזה וניצחון יקרב אותנו מאוד לההעפלה לשמינית הגמר".

מסוט אוזיל, שחקן ארסנל. רויטרס
האיש שיוביל את ארסנל להצלחה בליגת האלופות? אוזיל/רויטרס

בית ז'

פורטו - אתלטיקו מדריד

אתלטיקו מדריד נמצאת פשוט בעננים. אחרי הניצחון הגדול על ריאל מדריד בליגה והשמירה על המאזן המושלם, הקולצ'ונרוס ינסו להישאר מושלמים גם בליגת האלופות, אך זה לא יהיה פשוט במשחק החוץ הזה מול הפורטוגלים החזקים. פורטו פתחה את הקמפיין עם ניצחון חוץ לא פשוט 0:1 על אוסטריה וינה בזכות שער ניצחון של לוצ'ו גונסאלס. פורטו פתחה את הליגה המקומית עם חמישה ניצחונות בשישה משחקים אך עדיין לא פגשה משוכה ברמתה של אתלטיקו מדריד. שתי הקבוצות הללו נפגשו ארבע פעמים במפעל הזה ב-2009 כשפורטו מנצחת פעמיים ושני משחקים הסתיימו בתיקו. הפעם, אתלטיקו של דייגו קוסטה הלוהט נחשבת לפייבוריטית בהתמודדות המסקרנת הזו.

זניט - אוסטריה וינה (19:00, ספורט 5+ לייב)

אחרי שהפסידו את משחקי הפתיחה שלהן לאתלטיקו מדריד ופורטו בהתאמה, שתי הקבוצות חייבות ניצחון במשחק שיפתח את המחזור השני של שלב הבתים. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי תקווה להמשיך את הפורמה הביתית שלהם באירופה, כאשר הם ניצחו בחמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שקיימו בסנט פטרסבורג והפסידו רק פעם אחת ב-23 משחקים שקיימו באצטדיון פטרובסקי. זניט מגיעה למשחק הזה מהמקום הראשון בליגה המקומית. מנגד, האוסטרים שרושמים הופעת בכורה במפעל היוקרתי, פתחו לא טוב את הליגה המקומית שלהם וממוקמים רק במקום החמישי. האוסטרים, שממילא נחשבים אנדרדוג מובהק במשחק הזה, ייאלצו להסתדר ברוסיה ללא מרקו סטאנקוביץ', החלוץ המצטיין שלהם שנפצע לפני המשחק וייעדר כחודש.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער בדרבי. רויטרס
מגיע לפורטוגל בכושר הטוב בקריירה שלו. דייגו קוסטה/רויטרס

בית ח'

סלטיק - ברצלונה (ספורט 5)

אחרי ששברה את שיא המועדון והשיגה ניצחון ליגה שביעי ברציפות מפתיחת העונה, ברצלונה יוצאת למשחק חוץ בגלאזגו ותצטרך להסתדר ללא הכוכב הגדול שלה, ליאונל מסי, שכבש את השער הראשון במפגש מול אלמריה, אבל נפצע וצפוי להיעדר כשבועיים עד שלושה. ברצלונה פתחה את קמפיין האלופות עם 0:4 קליל בבית על אייאקס, אבל גם היא זוכרת את הביקור הקודם שלה בסלטיק פארק רק בנובמבר שנה שעברה שבו הדהימו הסקוטים עם 1:2 ענק כשגם במפגש בקאמפ נואו התקשתה ברצלונה וניצחה רק בזכות שער בדקה ה-90. מלבד הארגנטינאי, חרארדו מרטינו יצטרך להסתדר במשחק הזה גם בלי חאבייר מאסצ'ראנו וג'ורדי אלבה הפצועים כשאדריאנו ומארק בארטרה צפויים לתפוס את מקומם.

בצד השני, סלטיק מגיעה למשחק הזה אחרי 2:5 גדול בליגה על קילמארנוק. בירם כיאל עדיין פצוע אבל ניר ביטון, שחקן הרכש הטרי של אלופת סקוטים יקווה לקבל דקות מול הקטלאנים אחרי שבמשחק הליגה האחרון הוא ישב 90 דקות על הספסל.

אייאקס - מילאן (ספורט 5+)

שתיים מהקבוצות הכי מצליחות במפעל נפגשות ביניהן לקרב מסקרן באמסטרדם ארינה. האיטלקים די מקרטעים בפתיחת העונה הזו באיטליה כשהם סובלים ממספר פציעות של שחקני מפתח. לשמחתם, מריו באלוטלי, החלוץ המוביל שלהם שמושעה ממשחקי הליגה, יעמוד לרשותו של מאסימו אלגרי שמעמדו מאוד מעורער בעקבות פתיחת העונה הלא טובה. מאידך, אלגרי ייאלץ להסתדר ללא שחקני מפתח כמו קאקה וג'יאמפאולו פאציני הפצועים, כאשר סטפן אל שעראווי התאושש מהפציעה שלו ונכלל בסגל להתמודדות הזו.

ניר ביטון שחקן סלטיק עם המאמן ניל לנון. רויטרס
בתחילת העונה הוא שיחק מול עכו ורמה"ש, מחר מול ברצלונה. ניר ביטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully