וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון ניצחה 2:3 את ניוקאסל, הצגה ללוקאקו

הטופיס נותרו היחידים בליגה ללא הפסד, החלוץ המושאל מצ'לסי סיפק צמד ובישול, השוער טים הווארד בישל את השלישי

שישה מחזורים בלבד חלפו בפרמיירליג וקבוצה אחת בלבד נותרה ללא אף הפסד. זאת לאחר שאברטון גברה הערב 2:3 בביתה על ניוקאסל ועלתה למקום הרביעי, כשהיא חולפת על פני צ'לסי ונותרת ללא אף הפסד ועם 12 נקודות משישה מחזורים. ניוקאסל מנגד, ממשיכה לדעוך ולמרות רכש מאסיבי שעשתה וליגיון זרים בהרכב שלה, היא הסתבכה בתחתית.

רומלו לוקאקו אברטון חוגג שער. רויטרס
ניצח על המקהלה של אברטון. לוקאקו חוגג/רויטרס

הפתיחה של אברטון הייתה פשוט רצחנית. הקבוצה מליברפול איבדה אומנם בחלון ההעברות את מרואן פלאיני לטובת מנצ'סטר יונייטד, אבל הצמד הבלגי שלה בחוד סידר לה את השער הראשון כבר אחרי חמש דקות. קווין מיראלס פרץ בצד ימין ושלח כדור רוחב, אליו הגיע רומלו לוקאקו שעשה כניסה לעומק וכבש מקרוב. 0:1 לאברטון. המארחים המשיכו לשחק מצוין ואחרי 20 דקות השיגו את השני. לוקאקו, שכבש את השני הפעם התכבד בבישול מצוין כששלח כדור עומק לרוס בארקלי, הכישרון הצעיר שמקרוב בעט בקור רוח לפינה. 0:2 לאברטון.

בדקה ה-37 המשיך לוקאקו את ההצגה הפרטית שלו כשהשלים צמד, אבל הסיפור שמאחורי השער הזה היה המבשל שלו. טים הווארד, השוער האמריקאי של המארחים בעט בעיטת שוער חזקה שהגיעה עד רחבת ניוקאסל שלא הצליחה להרחיק את הסכנה. לוקאקו השתלט על הכדור, השכיב את טים קרול וממטר בעט פנימה. 0:3 מדהים לאברטון, שהורידה הילוך במחצית השנייה ואפשרה לאורחים לצמק עם שני שערים.

יוהאן קבאי הצרפתי ניצל את השאננות של המארחים וקבע 1:3 בדקה ה-51 עם שער נהדר בבעיטה חזקה לחיבורים מ-20 מטרים. לואיק רמי, חלוץ הרכש הצרפתי שהגיע ממארסיי, קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-89 כשדחק מקרוב פנימה אחרי עירבובייה ברחבה. 2:3 בסיום לאברטון.

רוס בארקלי שחקן אברטון חוגג שער. רויטרס
הכוכב העולה של אברטון. רוס בארקלי חוגג אחרי השער השני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully