וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "השחקנים הבכירים מקצוענים, זה מדבק"

הצהובים חגגו את ה-0:3 מול קרית שמונה, והיללו את הכוכבים שקיבלו מנוחה: "הם משמשים דוגמא חיובית לכולנו, הקבוצה בריאה מאוד". איינבינדר: "הפרגון ההדדי עושה אותנו טובים יותר". הפציעה של מאנה חמורה מכפי שהעריכו, עשוי להחמיץ את שני המשחקים הקרובים

one

מכבי תל אביב המשיכה גם אתמול (שבת) לדרוס את הליגה כשהקורבן הפעם היה עירוני קרית שמונה שהובסה בבלומפילד 3:0 לעיני כמעט 13 אלף צופים. הצהובים התבססו במקום הראשון עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ויחס שערים מדהים של 0:9. ערן זהבי, מונס דאבור וטל בן חיים הבקיעו את השערים שיוציאו את הקבוצה לבורדו בראש שקט. בסיום המשחק קיים פאולו סוזה אסיפה קצרה בחדר ההלבשה בטרם יצאו השחקנים לאימון השחרור, ובין השאר אמר להם המאמן: "אני גאה בכל אחד ואחד מכם על ההשקעה והמאמץ. מגיע לכם כל הכבוד על העבודה הקשה, אבל עכשיו אנחנו כבר עם הפנים הלאה ליום חמישי לבורדו".

עדיין מושלמים: 0:3 קליל למכבי תל אביב על קרית שמונה

יוסיפוביץ ראה את מכבי ת"א מתחפשת לאחותה מהכדורסל

אלירן עטר: "מכבי חזקה מאוד, מחזיק לה אצבעות מול בורדו"

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. צילום ועריכה: יוסי ציפקיס, ברני ארדוב
"אני גאה בכל אחד ואחד מכם". פאולו סוזה/ברני ארדוב, צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

סוזה שוב ערך ארבעה שינויים בהרכב וגם הפעם קיבל את ההחלטה רק כשעתיים לפני המשחק ובטרם יצאה הקבוצה מהבית המלון לבלומפילד. ברק יצחקי, מהראן ראדי, גל אלברמן וראדה פריצה פתחו הפעם על הספסל, בעוד אלברמן ויצחקי כלל לא שותפו. יואב זיו, שפתח בעמדת המגן הימני בעקבות חסרונו של שרן ייני החולה, הפגין יכולת טובה מאוד. "יואב הוכיח שהוא מקצוען גדול והראה שיש על מי לסמוך", אמרו בקבוצה. גם ניקולה מיטרוביץ', קרלוס גרסיה ומונס דאבור זכו למחמאות, אך מעל כולם בלטו ערן זהבי וטל בן חיים.

"יש לנו קבוצה בריאה מאוד", אמר גורם בקבוצה. "אחרי ששחקנים בסגל רואים שחקנים כמו אלברמן, יצחקי, פריצה, ראדי, בן חיים ואחרים יושבים על הספסל ולפעמים גם לא משותפים וממשיכים להתנהג כמו מקצוענים, זה מדביק את כולם ומשמש דוגמא חיובית. אף אחד כבר לא מופתע מהרוטציות של סוזה וכל השחקנים מבינים שזו עונה ארוכה ולכולם יהיה מקום על המגרש". מאנה הספרדי עדיין פצוע בברכו ובשלב זה לא ברור מתי יעמוד לרשות הצוות המקצועי. פציעתו מעט חמורה מכפי שחשבו תחילה והמגן יחמיץ בוודאות את משחק החוץ בבורדו ואולי גם את משחק הליגה הבא נגד אשדוד.

"ההרגשה מעולה", אמר עומרי בן הרוש שפתח בהרכב בפעם השנייה ברציפות. "קיבלתי הזדמנות ואני שמח שאני ממשיך לתת את היכולת הטובה שלי ואני רק מקווה שזה ימשיך והמאמן יהיה מרוצה ממני. חיכיתי כל הזמן להיכנס לרוטציה ולהרכב. ידעתי שבסופו של דבר ההזדמנות תגיע ואני שמח שלקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים. אנחנו עושים פה עבודה מעולה. כל צוות המאמנים וכמובן הקהל הגדול שמגיע ותומך בנו ברמות מטורפות. זה קהל אדיר ואנחנו שמחים שאנחנו גורמים לו לשמוח". על הרוטציה אמר: "זו רוטציה של מאמן. יש לנו סגל באמת גדול, כולם שחקנים טובים, כולם באותה רמה. המאמן מחליט וקובע ואתם רואים את התוצאות. מכבי זו קבוצה בריאה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב, עומרי בן הרוש. ברני ארדוב
"רק מקווה שהמאמן ימשיך להיות מרוצה ממני". בן הרוש/ברני ארדוב

על יתרון שמונה הנקודות על פני מכבי חיפה הוסיף בן הרוש: "אנחנו לא מסתכלים על מכבי חיפה אלא רק על עצמנו. זו תחילת עונה בסך הכול ואנחנו צריכים להמשיך ולצבור כמה שיותר נקודות. כמובן שאנחנו שמחים על התוצאות הטובות". על הבחירה שלו להגיע לקרית שלום הוסיף: "אני שמח שבחרתי במכבי תל אביב. הגעתי לבית. זה מקום חם, מקום שקיבלו אותי בו בזרועות פתוחות ואני שמח על כך".

שחקן נוסף שקיבל את חולצת ההרכב הוא הקשר דן איינבינדר שפגש את קבוצתו האחרונה, ואמר: "שני הניצחונות הרצופים מראים שמכבי תל אביב עובדת קשה מאוד וחזק במשך כל השבוע ומתכוננת טוב לכל משחק. מכבי לומדת את היריבה בצורה טובה מאוד ומיישמת את זה על המגרש. אין לנו שום סיבה להסתכל כרגע על מכבי חיפה. אנחנו מתעסקים רק בעצמנו. אנחנו משחקים טוב, מתאמנים טוב, נראים טוב ומשתדלים לעשות כל מה שהמאמן מבקש מאיתנו ואני חושב שרואים את זה היטב על המגרש. אני לא חושב שבכלל חשבנו על כזו דומיננטיות בשלב כזה של העונה. התעסקנו רק בלהשתפר מאימון לאימון וממשחק למשחק. אנחנו באמת עובדים קשה מאוד ומתייחסים לכל יריבה שבאה ומשחקת נגדנו ברצינות הכי גדולה ונותנים לה את הכבוד המגיע לה. כשאנחנו מגיעים למגרש, אנחנו עם המון מוטיבציה והמון רצון לנצח.

"יש במכבי תל אביב הרבה שחקנים טובים והרבה יותר חשוב יש כאן שחקנים בעלי אופי משכמם ומעלה", הוסיף איינבינדר. "כולם חברים טובים ומעודדים אחד את השני ומפרגנים אחד לשני. כששחקן כזה או אחר יוצא ומישהו נכנס במקומו אז הפרגון הוא הדדי ומרגישים את זה כל הזמן. זה מה שעושה אותנו לטובים יותר". על המשחק נגד בורדו הוסיף: "אפשר לנצח בכל מקום ובכל מגרש. אני בטוח שהיום כבר נגיע לאימון ונתחיל להתכונן לבורדו. נלמד אותם והצוות יראה לנו בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות וננסה ליישם את זה במגרש וכמובן שננסה לעשות את המיטב עבורנו". באופן אישי הוסיף: "הייתה לי עונה מאוד טובה בקרית שמונה. אני מאוד מכבד שם את כולם והיה לי מאוד טוב. אני חושב שהתקדמתי שם ונתתי להם אתמול את הכבוד הראוי. אני משחק כעת במכבי תל אביב ורציתי מאוד לנצח ולא משנה לי מי היריבה".

שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים (למטה), דור מיכה חוגגים. ברני ארדוב
לא מפחדים גם מבורדו. הצהובים חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully