וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "מכבי חזקה מאוד, מחזיק לה אצבעות מול בורדו"

חלוץ ריימס סבור שקבוצתו לשעבר יכולה לחזור עם נקודות מצרפת, ומזהיר: "לבורדו יש יתרון מאוד גדול במשחק הגובה"

one

מכבי תל אביב תמריא ביום שלישי לצרפת, לקראת המשחק השני בשלב הבתים בליגה האירופית נגד בורדו שהובסה 3:0 על ידי איינטרכט פרנקפורט הגרמנית במחזור הראשון. הקבוצה הצרפתית לא מצליחה לנצח גם בליגה המקומית וסיימה אמש בתיקו 1:1 נגד אוויאן. בניגוד למכבי תל אביב שדורסת את ליגת העל, בורדו מדורגת כעת במקום ה-16 מתוך 20 כשהיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

בשבוע שעבר סיימה בורדו בתיקו מאופס נגד ריימס, קבוצתו של החלוץ אלירן עטר, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-58 באותו משחק. עטר וריימס יארחו הערב (ראשון) את מונאקו המדורגת במקום השני והחלוץ הישראלי בטוח שלמכבי תל אביב מצפה ביום חמישי משחק בהחלט לא קל מול הצרפתים.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחלק טיפים לסוזה. עטר/ברני ארדוב

"אני חושב שלבורדו יש יתרון מאוד גדול במשחק הגובה, יש להם כמה שחקני התקפה מאוד גבוהים", אמר עטר לוואלה! ספורט. "יש לבורדו שני מגנים מאוד טובים, שתוקפים בכל המשחק ועולים כל הזמן למעלה. זו קבוצה שקשה מאוד לנצח בבית שלה, למרות שאני חושב שמכבי תל אביב קבוצה מצוינת עם התקפה מפחידה וסגל רחב. האצטדיון של בורדו הוא די מיושן ובדרך כלל הוא גם לא מלא באוהדים, כך שזה יכול לפעול לטובת מכבי. אנחנו סיימנו בתיקו אפס, במזל גדול כי השוער שלנו היה מצוין ובורדו הגיעה להמון מצבים. הם משחקים המון על האגפים ומגביהים כדורים לרחבה, לשחקנים הגבוהים שלהם, שמאוד מסוכנים ליד השער, יש להם חלוץ בגובה 1.95 מ' ואני מניח שלקרלוס גרסיה ואיתן טיבי תהיה המון עבודה. בורדו בקושי מניעה כדור ואפילו את כדורי החמש, או כדורי השוער, הם מעדיפים לבעוט ישר למעלה לכיוון הרחבה ולא מניעים כדור בחלק האחורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איתן טיבי, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לו ולגרסיה מחכה הרבה עבודה בצרפת. טיבי/ברני ארדוב

למרות היתרון הפיסי של הצרפתים, עטר חושב שהצהובים בהחלט יכולים לתת פייט: "אני מאמין מאוד במכבי ומחזיק להם אצבעות מול בורדו. אמרתי מתחילת העונה שמכבי תל אביב קבוצה חזקה מאוד. מבחינה הגנתית מדובר בשחקנים שרצים יחד כבר שנה שנייה, בעיקר טיבי וגרסיה שהם צוות עם חיבור מצוין ביניהם, הם משלימים אחד את השני. וראיתם בשבוע האחרון את משחק ההתקפה שמדבר בעד עצמו, שלישייה נגד חיפה, שלושה נגד קרית שמונה ועל הספסל יושבים ברק יצחקי וגל אלברמן, כשראדה פריצה עולה כמחליף בדקה 70 כשהמשחק גמור וכולם רעבים. מכבי תל אביב קבוצה טובה והבנתי שהמאמן (פאולו סוזה, ר"ב) מאוד טקטיקן ומאמן מצוין וכמובן שכיף לי לראות את מכבי מצליחה. אני אוהב לראות את העבודה שג'ורדי עושה שם. הסגל רחב ועמוק, מלא בשחקנים מצוינים וכל שחקן שנכנס הוא מחליף ראוי".

עטר כהרגלו מפרגן שוב ושוב לחברו הטוב ראדה פריצה שכבש צמד בניצחון הגדול נגד חיפה: "אמרתי את זה עוד בקיץ והוכחתי שכל מילה שאמרתי הייתה נכונה לגבי ראדה. הוא מתאמן ועובד ברצינות ומגיע תמיד חיובי ומוכן לשחק, גם אם זה לחצי שעה או ארבע דקות. הוא תמיד נותן 100 אחוז והוכיח את זה נגד חיפה. אמרתי כבר ואני אגיד שוב, ראדה פריצה זה חלוץ שלא היה בישראל הרבה זמן".

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב עם חואן פאבלו. ברני ארדוב
"חלוץ שלא היה בישראל הרבה זמן". פריצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully