וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "לא אכפת לי מה וילאש בואש אומר"

מאמן צ'לסי חימם את הגזרה מול עוזרו לשעבר לקראת הדרבי מול טוטנהאם: "אני לא מדבר עליו עם התקשורת, זה עניין אישי"

וידאו: רויטרס, עריכה: טל רזניק

טוטנהאם וצ'לסי יפתחו היום (שבת) את המחזור השישי בפרמיירליג עם דרבי לונדוני חם מתמיד. מעבר לקרב העירוני המסקרן ולעובדה שהמנצחת תטפס לפחות באופן זמני למקום הראשון בטבלה על חשבון השכנה ארסנל, המשחק מרכז תשומת לב רבה במיוחד הודות למאבק המבטיח בין שני המאמנים.

אנדרה וילאש בואש שימש כעוזרו של ז'וזה מוריניו בפורטו, צ'לסי ואינטר, אבל בשנים האחרונות היחסים בין השניים התנתקו, ומאמן התרנגולים הודה אתמול שהחברות עם המנטור שלו הסתיימה: "היחסים שלי עם מוריניו מבחינה מקצועית ואישית היו מצוינים, עבדנו הרבה שנים ביחד. דרכינו התפצלו כיוון שהייתי מלא אמביציה לתת לו אקסטרה ורציתי להיות מעורב יותר, מעבר לתפקיד הסקאוט בו עבדתי. הרגשתי שאני יכול לתת למוריניו יותר, ורציתי להמשיך לעבוד איתו, אבל הוא הרגיש שהוא לא צריך מישהו לידו או עוזר מאמן, והחלטנו להיפרד".

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
לא אוהב לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ. ז'וזה מוריניו/רויטרס

מוריניו, שהקפיד לא להתייחס למערכת היחסים בינו לבין וילאש בואש באופן פומבי עד עתה, הגיב בזעם לדברים במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני לא מדבר על זה עם התקשורת, זה עניין אישי. לא אכפת לי מה הוא אומר. היו לי כל כך הרבה עוזרים לאורך הקריירה, ותמיד הייתי כמו ספר פתוח בשבילם".

לאחר מכן התייחס מוריניו להתקדמות של הספרס ולשאיפות המעודכנות שלהם בצמרת הטבלה: "טוטנהאם היא מועמדת חזקה, והם הביאו כמה שחקנים איכותיים. בקדנציה הראשונה שלי באנגליה צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד היו חזקות יותר מכולן, אבל כרגע המצב שונה, וכל אחת משש הקבוצות הבכירות יכולה לסיים ראשונה, וגם שישית".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו: וילאש בואש ומוריניו בימים יפים יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully