וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "יכולתי לתת למוריניו יותר, הוא לא רצה"

מאמן טוטנהאם מתכונן לצ'לסי ומאמנה בשבת, וסיפר למה נפרד מ"המיוחד": "רציתי להיות מעורב, הוא לא היה צריך מישהו לידו"

וידאו: רויטרס, עריכה: טל רזניק

לונדון מתכוננת לדרבי הגדול בין טוטנהאם וצ'לסי בשבת, אך בניגוד לעונה שעברה היריבות לא תהיה עזה רק על כר הדשא אלא גם על הקווים. חזרתו של ז'וזה מוריניו לצ'לסי תעמת אותו עם הסקאוט שלו לשעבר, מאמן טוטנהאם אנדרה וילאש בואש.

"היחסים שלי עם מוריניו מבחינה מקצועית ואישית היו מצוינים, עבדנו הרבה שנים ביחד", אמר וילאש בואש, ששימש בין היתר כסקאוט בצ'לסי וכעוזר מאמן של מוריניו באינטר, בראיון לקראת המשחק. הפורטוגלי הסביר מה גרם לו להיפרד מה"מיוחד": "דרכינו התפצלו כיוון שהייתי מלא אמביציה לתת לו אקסטרה ורציתי להיות מעורב יותר, מעבר לתפקיד הסקאוט בו עבדתי. הרגשתי שאני יכול לתת למוריניו יותר, ורציתי להמשיך לעבוד איתו, אבל הוא הרגיש שהוא לא צריך מישהו לידו או עוזר מאמן, והחלטנו להיפרד".

אנדרה וילאש בואש (משמאל) על ספסל צ'לסי לצד ז'וזה מוריניו 2004. GettyImages
היו זמנים. מוריניו ו-וילאש בואש על ספסל צ'לסי/GettyImages

בעונת 2009-2010 מונה וילא בואש למאמנה של אקדמיקה מהליגה הפורטוגלית, וביוני 2010 מונה למאמנה של פורטו, עמה זכה בעונת 2010/11 בטרבל היסטורי. ההצלחה סללה את דרכו לצ'לסי בקיץ 2011, אולם הוא פוטר מהקבוצה במרץ 2012. במשך השנים פורסמו לא מעט ידיעות על היחסים המתוחים בין השניים, כשמוריניו המליץ לאינטר לא למנות את וילאש בואש למאמנה. גם כיום, מעיד מאמן טוטנהאם, היחסים ביניהם לא קרובים. "אנחנו מדברים, אבל כבר לא חברים טובים", הודה וילאש בואש, "נפגשנו בכנס מאמני הפרמיירליג באוגוסט, אבל מאז לא דיברנו".

וילאש בואש סבור כי הדרבי בשבת לא ישנה במרוץ לאליפות. "הכול יכול להשתנות מהר במהלך העונה. כרגע אנחנו טובים, המרוץ השנה יהיה צמוד עד הסוף כך שלמשחק הזה לא תהיה משמעות גדולה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully