וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "היינו חייבים להתאושש ולהשיג תוצאות טובות"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד חגג את הניצחון על ליברפול בגביע הליגה. רוג'רס: "סוארס חלוד". האורוגוואי: "אני יכול לעזור". בשמינית: ארסנל-צ'לסי, ואן חינקל יחמיץ תשעה חודשים

אומנם זה רק גביע הליגה וגם היכולת לא הייתה מרשימה במיוחד, אבל אם יש משהו שיכול היה להוציא את אלופת הפרמיירליג מנצ'סטר יונייטד מהבוץ ולהשכיח ממנה את ההשפלה בדרבי ביום ראשון, הרי שזהו ניצחון על ליברפול. וזה בדיוק מה שקרה אמש (רביעי), כאשר השדים האדומים הדיחו את היריבה השנואה מגביע הליגה אחרי 0:1 משער של צ'יצ'ריטו הרננדס מיד עם פתיחת המחצית השנייה.

מנג'ר יונייטד, דייויד מויס, שידע ימים לא קלים, חגג: "זה היה משחק מאוד טוב ושתי הקבוצות ניסו לנצח בכל מחיר. היינו חייבים להתאושש מההפסדים ולהשיג כמה תוצאות טובות כמו זו. אני מאושר. התנועה של צ'יצ'ריטו על המגרש והשער שלו היו פנטסטים".

סוארס חזר, יונייטד העיפה את ליברפול מגביע הליגה

מאמן מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס. GettyImages
סופסוף תוצאה טובה. מויס/GettyImages

המנג'ר המפסיד, ברנדן רוג'רס, החמיא ללואיס סוארס. האורוגוואי שב למגרשים לאחר השעייה של עשרה משחקים, זכר לתקרית הנשיכה המפורסמת שלו עם ברניסלב איבנוביץ' מצ'לסי בעונה שעברה: "לואיס שיחק מצוין. אפשר היה לראות שהוא ישב ביציע תקופה ארוכה, כי הוא התעייף, אבל הוא תמיד מאיים על השער והפעולות שלו היו נהדרות. טבעי שהוא יהיה חלוד. השבוע שלנו לא היה טוב במיוחד".

סוארס עצמו אמר: "התוצאה רעה, אבל ההרגשה האישית טובה כי שיחקנו היטב ויצרנו מצבים רבים. אני יודע שחשוב מאוד לי ולקבוצה שחזרתי, כי אני יכול לעזור על המגרש".

בינתיים צ'לסי זכתה לחדשות רעות במיוחד. מרקו ואן חינקל, ההולנדי בן ה-20 שנרכש רק לפני שלושה חודשים תמורת שמונה מיליון ליש"ט מויטסה ונפצע במשחק גביע הליגה בו ניצחו הבלוז 0:2 את פולהאם ביום שלישי, צפוי להחמיץ כתשעה חודשים בשל קרע ברצועה הצולבת.

אמש גם נערכה הגרלת הסיבוב הרביעי, שמינית הגמר ובמוקד נקבע כי ארסנל, שעברה בפנדלים את ווסט ברומיץ', תארח את צ'לסי. יונייטד מחכה לנוריץ', מנצ'סטר סיטי בחוץ אצל ניוקאסל. המשחקים ייערכו ב-29 או 30 באוקטובר.

משחקים נוספים:

סנדרלנד - סאות'המפטון

לסטר - פולהאם

בירמינגהאם - סטוק סיטי

בארנלי - ווסטהאם

טוטנהאם - האל סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully