וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ואלדס מפנה אצבע משולשת לעבר פיקה במהלך משחק

בספרד פרסמו סרטון שגילה עימות בהגנת ברצלונה, שתנסה להישאר מושלמת מול אלמריה (19:00, ספ' 5). אנצ'לוטי לפני הדרבי של מדריד (23:00, ספ' 5): "קשה להגיד מי פייבוריטית"

צילום: רויטרס עריכה: מיכאל ברגמן

בליגה הספרדית ישוחק בסוף השבוע הנוכחי המחזור השביעי של העונה ועיני המדינה כולה ובמיוחד הבירה מדריד יופנו לעבר הסנטיאגו ברנבאו, שם ייערך הערב (שבת). הדרבי הענק של העיר, בין ריאל השלישית בטבלה לאתלטיקו השנייה, שמגיעה למשחק במאזן מושלם.

עוד קודם לכן תתארח ברצלונה אצל אלמריה בניסיון לשמור על המאזן המושלם שלה בליגה. בינתיים צץ הבוקר ברשת סרטון שעשוי להעלות סימני שאלה לגבי מצב חדר ההלבשה של בארסה, בו נראה ויקטור ואלדס מפנה אצבע משולשת לעברו של ז'ראר פיקה במהלך ויכוח עם הבלם בניצחון 1:4 על סוסיאדד השבוע.

דייגו קוסטה הלוהט מחכה לריאל מדריד

הדרבי של מדריד: בייל צפוי לפתוח לראשונה בברנבאו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המפלילה. ואלדס והאצבע המשולשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד (23:00, ספורט 5)

אתמול נערכו מסיבות העיתונאים הרשמיות לקראת ההתמודדות ושני המאמנים סיפקו לא מעט ציטוטים מעניינים. קרלו אנצ'לוטי, שקבוצתו זכתה בניצחון מעורר מחלוקת עמוק בתוספת הזמן של המשחק מול אלצ'ה במחזור האחרון, אמר: "הבנו את כל הטעויות שלנו מהמשחק הזה ואני חושב שבדרבי נשחק בצורה שונה".

על השיפוט הוא אמר: "כמו השחקנים, גם השופטים טועים, זה הכול. אני לא רוצה לדבר על הפנדל וגם לא על המשחק בו ברצלונה ניצחה את סביליה. גם מאמנים עושים טעויות".

על המשחק המפגש מול הקולצ'ונרוס הוא הוסיף: "קשה להגיד מי פייבוריטית. נגד אלצ'ה שיחקנו רע, אבל הפעם זה משחק חדש. ניתן הכול במפגש חשוב ומול קבוצה שעושה את הדברים היטב. אתלטיקו השתפרה עוד יותר מאז גמר הגביע האחרון והיא מגיעה עם ביטחון, אבל אנחנו יכולים לשחק טוב ולנצח. אנחנו בכיוון הנכון ונשתפר עם הזמן, כשנלמד להכיר זה את זה".

עוד אמר אנצ'לוטי: "אתלטיקו מתאפיינת במשחק מאוד אגרסיבי. הם טובים בהגנה ומסודרים ונצטרך למצוא פתרונות ולשחק מהר. אם נשחק לאט מדי, נסתבך. אנחנו מלאי מוטיבציה לקראת המשחק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
בטוח שהקבוצה שלו תראה טוב יותר. אנצ'לוטי/רויטרס

מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, זכה למחמאות מאנצ'לוטי והשיב: "אני מודה לו. לא מתפקידי להגיד את דעתי עליו, כי הוא מאמן ברמה הכי גבוהה שיש ואימן בקבוצות הטובות בעולם".

על גמר הגביע האחרון, בו אתלטיקו ניצחה את ריאל אחרי 14 שנים, אמר הארגנטינאי: "השארנו מאחור הרבה לילות רעים עם הניצחון הזה. הוא היה הכי גדול של המועדון בשנים האחרונות. אנחנו מגיעים בתחושה שאפשר להשיג תוצאה טובה גם הפעם, אבל זה משחק שונה לגמרי. נצטרך לתת 110 אחוז, כי לריאל יש שחקנים גדולים, שמכריעים משחק ברגע".

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. דרור פיקלני
הניצחון בגמר הגביע עזר מאוד. סימאונה/דרור פיקלני

אלמריה - ברצלונה (19:00, ספורט 5)

ובינתיים, ברצלונה מקווה להשלים את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה ולהשיג ניצחון שביעי בשבעה מחזורים. היא תפגוש למשחק שנראה קל על הנייר את אלמריה בחוץ. המאמן טאטה מרטינו אמר: "אם נשיג את השיא ולא ניקח אליפות זה לא יהיה שווה שום דבר. הכי חשוב מה שיקרה במאי".

על ליאונל מסי, שזעם על התקשורת לאחר שזו טענה שהוא לא אהב את החילוף במשחק האחרון, אמר המאמן: "ליאו נראה טוב, הוא מתאושש מהר ממשחק למשחק. הוא לא אוהב להיות מוחלף, גם ניימאר לא וגם אינייסטה, צ'אבי או ססק לא. מי כן אוהב?".

על כל נושא השיפוט אמר מרטינו: "אני לא אוהב לדבר על העבודה של השופטים. כשאני רגוע אני חושב על ההחלטות שהם צריכים לקחת בשיא הלחץ". לגבי הציוץ של ג'רארד פיקה, שתקף את השופט וטען כי מדובר ב"קומדיה", הוסיף מרטינו: "אני ממשיך בקו של אינייסטה ואומר שלא ראיתי את המשחק".

לסיום, על הדרבי המדרידאי הוא אמר: "הקלאסיקו הוא הקלאסיקו, אבל זה יהיה משחק גדול, המשחק של המחזור, לא משנה מה תהיה התוצאה. אנחנו צריכים לנצח ואז נראה מה תהיה התוצאה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully