וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצארי: "היינו רוצים להסתכן יותר, אבל אין לנו אומץ"

מאמן אינטר מרוצה אחרי ה-1:2 על פיורנטינה, אך יודע שיש לאן להתקדם. מונטלה: "הדבר היחיד שלא אהבתי זה התוצאה"

אינטר נקייה מהפסדים, בטוחה בעצמה ושיפרה עמדות בצמרת כשעלתה זמנית למקום השני באיטליה לאחר שניצחה את פיורנטינה 1:2 בסן סירו, אחרי שחזרה מפיגור. הנראזורי אירחו אמש (חמישי) את הויולה והנחילו לה הפסד בכורה העונה בליגה.

"אפשר היה לראות שהושפענו לחמש דקות מהגול שספגנו בפנדל, אבל אחר כך שלטנו והגיע לנו לנצח", אמר מאמן אינטר וולטר מצארי, "היה משחק נגד קבוצה טובה מאוד, אבל ההזדמנויות אליהם הגיעו נבעו מטעויות שלנו. אנחנו עדיין צריכים לגדול, אבל השחקנים השיגו תוצאות יוצאות מן הכלל עד עכשיו בזמן שהיה לי כדי להטמיע את הרעיונות שלי. היינו רוצים להסתכן יותר וללחוץ את היריבות, אבל זה דורש אומץ שאין לנו עכשיו".

מאמן אינטר, וולטר מצארי. רויטרס
מחזיר למונטלה עם חיוך. מצארי/רויטרס

מצארי התבקש להגיב על דברי מאמן פיורנטינה וינצ'נזו מונטלה, שאמר כי "אינטר מועמדת לאליפות, ואולי מצארי קצת ייפגע מדבריי". מאמן אינטר השיב בחיוך: "עם שחקנים כמו שיש לו בקבוצה, פיורנטינה צריכה לזכות באליפות. אם הוא מדבר על הקבוצה שלי, אני אדבר על שלו. זאת מחמאה".

מונטלה ופיורנטינה היו מאוכזבים בסיום. הם הוליכו מפנדל מוצלח של ג'וזפה רוסי בדקה ה-59, אבל נכנעו לשערים של אסטבן קמביאסו (72) וג'ונתן (83). "הדבר היחיד שלא אהבתי זה התוצאה", אמר וינצ'נזו מונטלה, "שיחקנו מצוין, הראנו הרבה אופי ובדיוק כשחשבנו שאנחנו מתחילים לשלוט, ספגנו. אני אזכור את היכולת אבל אזכור גם את התוצאה. יש לנו שחקנים שצריכים להתבגר, אבל הקבוצה הוכיחה שהיא קבוצה".

שחקן אינטר רודריגו פלאסיו מול שחקן פיורנטינה רודריגס גונזאלס. רויטרס
פיורנטינה רדפה, אינטר השיגה. גונסאלס ופלאסיו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully