וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה את פיורנטינה 1:2

האורחים הוליכו מפנדל של רוסי (60), אך הנראזורי נותרו בלתי מנוצחים כשקמביאסו (72) וג'ונתן (83) הפכו. בילבאו - בטיס 1:2

רגע לפני סיום המחזור החמישי באיטליה ניצבו לא פחות מחמש קבוצות בלתי מנוצחות העונה, אלא שבסיום הערב (חמישי) המספר שלהן ירד לארבע בלבד. פיורנטינה הגיעה לאיצטדיון סן סירו שבמילאנו לקרב אדיר מול אינטר כשהיא ללא מריו גומז הפצוע ודויד פיסארו המושעה וכבר הוליכה בשלב מוקדם, אבל ראתה את הנראזורי מבצעים קאמבק נהדר בדרך ל-1:2 קצבי ששמר אותם עם טור הפסדים נקי.

שחקן אינטר ג'ונתן חוגג. רויטרס
איזה מהפך. ג'ונתן/רויטרס

מהלך המשחק

כבר בדקה הראשונה היתה קרובה אינטר לעלות ליתרון, כשאמברוסיני העניק מתנה לאלבארס אבל סאביץ' הדף היטב את הבעיטה של הארגנטינאי. פיורנטינה היתה קרובה גם היא למצוא את הרשת בפתיחה כשבדקה ה-20 שלח רוסי כדור נפלא לחואקין שהגיע אחד על אחד מול האנדנוביץ' אך ידו של השוער היתה על העליונה. שבע דקות מאוחר יותר הגיע חואקין לעוד הזדמנות קורצת, אבל הפעם הבעיטה שלו לא מצאה את המסגרת, ואל חדרי ההלבשה ירדו השתיים ללא שערים.

במחצית השנייה הדברים השתנו, כשבדקה ה-59 הרים אלונסו כדור אל הרחבה, וחואן חסוס משך את חואקין בתוך הרחבה. ג'יוזפה רוסי הכניע את האנדנוביץ' והעלה את האורחים ליתרון. אינטר החלה ללחוץ, ובדקה ה-72 מצאה את השוויון, כשערבוביה ברחבה הגיעה לבסוף לקמביאסו שעמד בתוך תיבת החמש, וזה בעט בחצי מספרת פנימה.

הדרמה נמשכה, ובדקה ה-80 היתה קרובה פיורנטינה למצוא את שער הניצחון כשמהלך קבוצתי נהדר הסתיים בבעיטה חדה של איליצ'יץ', אבל שוער אינטר היה במקום. דווקא כשהיה נדמה שהאורחים יחגגו, הגיע הרגע הגדול של ג'ונתן, שבדקה ה-83 הצליח להשתלט על כדור ברחבה וירה אותו אל הרשת. פריירה כמעט וסגר סופית את המשחק בדקה ה-86 כשדהר מגרש שלם אבל רק סחט הדיפה משוער האורחים, ולמזלו אמברוסיני לא הצליח לכבוש מקרוב, עמוק בתוספת הזמן.

שחקן אינטר אסטבן קמביאסו חוגג עם חבריו. רויטרס
שער נהדר. קמביאסו/רויטרס

משחקים נוספים באירופה

* בספרד, גברה אתלטיק בילבאו 1:2 על בטיס. הבאסקים עומדים כעת על ארבעה נצחונות מחמישה משחקים, כשההפסד היחיד שלהם היה מול ריאל מדריד. חורחה מולינה העלה דווקא את בטיס ליתרון בדקה ה-62, אולם אוסקר דה מרקוס המחליף דאג להשוות בדקה ה-73, ובדקה ה-82 כבש מיגל סן חוסה את שער הניצחון.

* בצרפת, נפרדו מונפלייה וראן ב-0:0.

האצטדיון של אתלטיק בילבאו, סן מאמס. GettyImages
סן ממס החדש ממשיך לחייך לבילבאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully