וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "שיחקנו ברמה של קבוצה קטנה"

הירוקים בהלם אחרי התבוסה למכבי ת"א: "המחצית הכי גרועה בשנים האחרונות. אם לא ננצח בסכנין, זה יהיה בדיוק כמו בעונה שעברה". ביקורת על בנאדו: "כאילו שהוא לא למד מהטעויות של עטר". גולסה צפוי לחזור, גוזלן עשוי לקבל הזדמנות, אנדלובו יצא לבלות?

one

יום שחור בהיסטוריה. כך הגדירו במכבי חיפה את ההשפלה הביתית אמש (שני), הפסד 3:0 לאלופה מכבי תל אביב. במועדון הירוק היו עסוקים בעיקר בחיפוש האשמים למפלה, אך הכתובת הייתה על הקיר כבר ביום חמישי לאחר ההפסד הביתי מול אלקמאר ההולנדית בליגה האירופית. המנטרה במועדון הייתה שלא לאפשר יצירת כדור שלג, אולם למעשה, כל הדיבורים הללו, על פי השחקנים, כולל השיחה עם הבעלים יעקב שחר לפני המשחק, רק הפכו את המצב לגרוע יותר והקבוצה הגיעה לחוצה מאוד למשחק, דבר שנראה היטב על כר הדשא.

מכבי חיפה הובסה 3:0 מול מכבי תל אביב

שלום תקווה מסכם את המשחק

אורן יוסיפוביץ על המהפכה הגדולה

”פאולו סוזה עשה בית ספר לאריק בנאדו"

כל הציונים: יצחקי 8.5, סוזה 9, ראיוס 3

יניב קטן, שמעון אבוחצירא שחקני מכבי חיפה. צילום ועריכה: יוסי ציפקיס, ברני ארדוב
הלחץ רק הולך וגובר. שחקני חיפה עגומים בסיום/ברני ארדוב, צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

המאמן אריק בנאדו חווה כעת משבר אמיתי ראשון בתפקידו ויצטרך להתגבר עליו. אם בעונה שעברה נלחם בנאדו בתופעת ההדלפות וניסה לייצר חדר הלבשה חזק, הרי שלאחר התבוסה אמש נראה כי השחקנים הירוקים לא חוסכים בביקורות, אחד על השני וגם על המאמן עצמו. יניב קטן ניסה שוב לקחת מנהיגות והרגיע את השחקנים בחדר ההלבשה: "במצבים כאלה צריכים להיות מאוחדים. יש עוד דרך ארוכה ואסור לנו להתפרק עכשיו", אמר הקפטן.

אולם הדברים הללו לא ממש עזרו: "זו הייתה המחצית הכי גרועה שלנו בשנים האחרונות?, אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה על המחצית השנייה, בה נכבשו כל השערים במשחק, ?שיחקנו ברמה שמתאימה לקבוצה קטנה. נשברנו כבר אחרי הגול הראשון וחלק מהשחקנים פשוט הלכו ולא התאמצו. לא מובן איך זה קרה. הם היו בכמה רמות מעלינו ואם לא ננצח בסכנין, זה באמת יהפוך לכדור שלג, בדיוק כמו בשנה שעברה?.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
משבר ראשון. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

"זה שהשוער שלנו היה השחקן המצטיין והפסדנו 3:0 אומר הכל", הוסיף שחקן אחר, ?לא היינו קיימים בכלל במחצית השנייה. פתחנו את העונה מצוין, עם המשחקים באירופה והניצחון מול קרית שמונה ולא ברור איך אנחנו מתפרקים ככה כבר שני משחקים ברציפות בליגה. כולם חייבים לבדוק מה לא הולך? .

הביקורת החריפה ביותר בקרב השחקנים הופנתה לכיוונו של הקשר הספרדי רובן ראיוס, שלטענתם, בחלק גדול של המשחק לא רץ ולא התאמץ: "לא מובן מה עבר עליו, זה לא השחקן שלמדנו להכיר". גם שמעון אבוחצירא ספג ביקורות מחבריו לקבוצה על כך שאינו מצליח לשחזר את יכולתו מימיו בעירוני קרית שמונה.

אלא שמעל כולם, היה זה האיש שעל הקווים שספג את הביקורת הקשה ביותר: "זה כאילו שאריק לא למד מהטעויות של ראובן עטר", אמרו שחקנים בחיפה, "בוקולי לבד לא יכול להחזיק את מרכז המגרש והוא מסרב לראות את זה". גם במועדון עצמו לא חסכו בביקורות כלפי המאמן. "זה מצב שבנאדו לא רגיל אליו", אמר אחד הגורמים בחיפה, "מדובר במבחן גדול עבורו ועכשיו זה הזמן שלו להוכיח, כי הוא באמת מאמן טוב שיודע להוציא את הקבוצה מהבוץ".

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה, אייל משומר. אדריאן הרבשטיין
מה קרה לו? ראיוס/אדריאן הרבשטיין

בחיפה גם רמזו שאם החלוצים לא ישפרו את היכולת בקרוב, ילחצו גורמים המקורבים למועדון על המאמן להחזיר את ויאם עמאשה לסגל. יחד עם זאת, מכיוון שיש מתיחות בין הקבוצה לשחקן, לא בטוח שמהלך שכזה יאושר. האופציה הנוספת, והמקובלת על כולם נכון לרגע זה, היא לתת הזדמנות אמיתית לשובל גוזלן. כרגע נראה כי השינוי הקרוב בקבוצה יהיה דווקא במרכז המגרש, שם אייל גולסה צפוי לחזור ולקבל מקום בהרכב במקום אחד הקשרים.

את הערב העגום סגרו אנשי הקבוצה והשחקנים כשהם סופגים קללות מהאוהדים. אפילו בנאדו, שנחשב למשיח בעונה שעברה, שמע לעברו קריאות: "תתעורר, איך לא הבאת חלוץ?". לשחקנים צעקו האוהדים: "אתם גומרים אותנו. השפלתם אותנו ואת המועדון".

באתר אוהדי מכבי חיפה "מכבי חיפה און-ליין" נטען כי סארי פאלח, שלא שותף במשחק ההפסד, ודינו אנדלובו, בילו במועדון חיפאי שעה קלה אחרי התבוסה ופרסמו תמונה של השניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלאח ואנדלובו במועדון חיפאי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully