וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: "שריקות הבוז לבנזמה היו מכוערות"

ההישג של רונאלדו, הפציעה של בייל, הכושר של איסקו, היחס לבנזמה, ובשבת דרבי. ריאל מדריד מסכמת רביעייה מול חטאפה

ריאל מדריד השיגה אתמול (ראשון) את ניצחונה הרביעי העונה בליגה הספרדית, כשגברה 1:4 על חטאפה באצטדיונה הביתי סנטיאגו ברנבאו. הבלאנקום אומנם נקלעו לפיגור מוקדם, כשספגו שער כבר בדקה החמישית, אבל כריסטיאנו רונאלדו וחבריו הגיבו עם רביעייה, כשהפורטוגלי מספק צמד, כולל אחד מרהיב עם העקב, והשלים 208 שערים ב-205 משחקים במדי ריאל מדריד.

זה מציב אותו במקום החמישי ברשימת מבקיעי מועדון הפאר בכל הזמנים, אחרי שחלף ברשימה על פני הוגו סאנצ'ס (207), החלוץ המקסיקני הגדול. הבא בתור ברשימה הוא פרנץ פושקש (237), ולפניהם סנטינאיה (290), די סטפאנו (290) וראול הגדול (323) במקום הראשון. גם הכושר המצוין של איסקו מעודד את ריאל, כשהקשר כבש את שערו הרביעי העונה והוסיף עוד בישול לרונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
המטרה הבאה: פושקש. רונאלדו/רויטרס

החדשות הפחות נעימות מגיעות מאיש ה-100 מיליון יורו גארת' בייל, שנפצע בחימום, ורגע לפני פתיחת המשחק יצא מההרכב. "הוא הרגיש חוסר נוחות בירך השמאלית בזמן החימום והחליט לא לשחק", נמסר מהצוות הרפואי של המועדון. השחקן אמור לעבור היום בדיקות נוספות. המאמן קרלו אנצ'לוטי מעריך ש"לדעתי הוא יהיה כשיר לדרבי בשבת, הוא רק לא רצה לקחת סיכון".

עוד רגעים לא נעימים במדריד הגיעו מכיוונו של קרים בנזמה, החלוץ שנמצא בכושר מאכזב, שאחרי אחת מההחטאות שלו ספג שריקות בוז מהקהל, שכנראה הורידו לו עוד יותר את הביטחון. "הוא עשה עבודה טובה בחצי הראשון, אבל אחרי ההפסקה היו לו כמה הזדמנויות שהוא לא ניצל, אז החלפתי אותו", אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי, "יש לו אופי חזק".

אחר כך, כשבנזמה הוחלף, הוא זכה לתשואות מהיציעים, אבל לפני כן הקהל הגיב בחוסר סבלנות. אנחל די מריה טען ש"שריקות הבוז מהיציעים לעבר בנזמה היו מכוערות. גם מוראטה החמיץ, ואותו הקהל עודד. האוהדים צריכים להיות הוגנים".

"הכי חשוב זה שהוא מגיע להזדמנויות, והוא אכן עושה את זה", אמר המנהל המקצועי אמיליו בוטרגניו על בנזמה, "יש לו כישרון עצום, ובזה אף אחד לא מפקפק. נגד גלאטסראיי הוא כבש שער חשוב במשחק קשה ועזר לנו לנצח. חשוב שהוא ירגיש ביטחון, כי הוא שחקן שכבר הוכיח את עצמו".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. AP
זה כבר לא נעים. בנזמה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully