וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו די קאניו פוטר מסנדרלנד

אחרי פחות מחצי שנה בתפקיד, ואחרי פתיחת עונה אומללה עם נקודה בחמישה משחקים והמקום האחרון, האיטלקי הולך הביתה

מאמן סנדרלנד פאולו די קאניו חוגג. רויטרס
צ'או במבינו. די קאניו ברגע לא מייצג/רויטרס

סנדרלנד פיטרה היום (ראשון) את מאמן הקבוצה פאולו די קאניו מתפקידו, פחות מחצי שנה אחרי שמונה. סנדרלנד הפסידה בשבת לווסט ברומיץ' 3:0, הפסד שהמשיך את פתיחת העונה הרעה של הקבוצה, שנמצאת במקום האחרון בפרמיירליג עם נקודה אחת בלבד בחמישה משחקים ומאזן שערים 11:3.

"סנדרלנד מאשרת כי דרכיה נפרדו ממאמן הקבוצה פאולו די קאניו", נמסר רשמית מהמועדון, "קווין בול ינהל את משחקה של הקבוצה בגביע הליגה מול פטרבורג יונייטד, ובהמשך תימסר הודעה מסודרת לגבי המחליף. המועדון מעוניין להודות לפאולו ולעוזריו, ומאחלת להם בהצלחה בהמשך הדרך".

די קאניו בן ה-45 אומנם הצליח להשאיר את סנדרלנד בליגה הראשונה בעונה שעברה, כשהוא מעניק לקבוצה רוח חדה ואופטימיות, כולל שני ניצחונות רצופים על ניוקאסל בדרבי ועל אברטון, אך בסופו של דבר, המאזן שלו עומד על שני ניצחונות בלבד ב-13 משחקים בתפקידו כמאמן.

די קאניו ספג שריקות בוז צורמות מאוהדי סנדרלנד שליוו את הקבוצה למשחק החוץ האחרון. בסיום התבוסה ביקר בחריפות את השחקנים: "הם חייבים להוציא את כל הזבל מהראש, הם צריכים יותר להתעמת אחד עם השני, להביע את הכעס שלהם", אמר די קאניו, "הם צריכים להסתכל זה לזה בעיניים. במשחק הם איבדו אמונה אחרי 20 דקות. הם חייבים למצוא את האמונה מחדש". אולי עכשיו זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully