וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חשש כי דור מלול ייעדר לתקופה ארוכה

22.9.2013 / 14:37

בבית"ר חוששים כי המגן סובל מפציעה קשה והתאכזבו מההפסד להפועל חיפה: "יש שחקנים שלא עשו אפילו פעולת אחת טובה"

one

אכזבה גדולה נרשמה אמש (שבת) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום משחק ההפסד להפועל חיפה (1:0). כמה שחקנים מילמלו לעצמם: "איזו קבוצה מגעילה הפועל חיפה, באה לסגור מדקה ראשונה", אך הושתקו במהירות על ידי דוד אמסלם ואנשי המועדון שאמרו להם: "זה לא הם, תסתכלו על עצמנו, הם עשו את העבודה שלהם. היינו צריכים לשחק יותר פשוט ויותר חכם. היינו טיפשים, שיחקנו להם לידיים".

ואם זה לא הספיק, בבית"ר ירושלים חוששים כי המגן-קשר דור מלול ייעדר תקופה ארוכה בעקבות הפציעה אתמול במשחק נגד הפועל חיפה. בבית"ר חשבו בתחילה כי מדובר בקרע בשריר, אך בצילום שערך השחקן לא עלה דבר וכעת עשוי השחקן לעבור מחר או מחרתיים בדיקת MRI לבירור חומרת הפציעה. מלול אמר לאנשי בית"ר כי לא סבל מכאבים בצורה כזאת בעבר ובמועדון מעריכים כי ייתכן ומדובר בקרע בגיד או פציעה אחרת שתשבית אותו לתקופה של חודשיים ומעלה.

צפו בכל שערי השבת בליגת העל בקליפ אחד

שלום תקווה תוהה כמה סבלנות תהיה לאוהדי בית"ר

ניסו קפילוטו שחקן בית"ר ירושלים מול יובל אבידור. ברני ארדוב
"היינו צריכים לשחק יותר פשוט ויותר חכם"/ברני ארדוב

אריאל הרוש ירק דם בחדר ההלבשה ונלקח לבדיקות בבית החולים בלילה. צילום החזה שעשה לא העלה ממצאים, והשוער נשאר לבדיקות נוספות.

בשל היעדרות דסה ומלול, שי חדד צפוי לחזור לעמדת המגן הימני בשבועות הקרובים. מעבר לכך, כהן צפוי לבצע עוד שני שינויים לפחות לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבוע הבא, כאשר עומר אצילי, בריאן ז'ונס וטטה בנגורה עשויים לפתוח בהרכב. נקודת אור בקבוצה אמש הייתה הופעת הבכורה של אנדרס טונייס, שזכה למחמאות מאנשי המועדון בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים מול יוסי דורה. ברני ארדוב
יוקפץ להרכב? עומר אצילי/ברני ארדוב

בבית"ר סיפרו כי לאחר פציעתו של מלול המאמן התלבט אם להכניס את דוד רביבו או את ברק משה ובסוף בחר במשה כדי לשמור על המערך מסודר בחלק האחורי: "אם היו לכהן עוד כמה דקות לחשוב, הוא היה הולך על חילוף התקפי ומוריד את אופיר קריאף אחורה. אם כלום לא הולך, היה שווה להמר, אבל הכל בדיעבד". רביבו היה נראה מאוכזב בסיום שלא שותף, התקלח מהר ועזב ראשון את חדר ההלבשה.

מי שספגו לא מעט ביקורות מכיוון הקהל היו הקשרים אייס קרים וצחי אליחן, אך בבית"ר אמרו: "הם לא היו טובים, יכול להיות שהם לא שווים מקום בהרכב אבל הכי קל לבוא אליהם בטענות. יש כאן שחקנים ששילמו עליהם הרבה כסף שלא הצליחו לעשות פעולה אחת טובה. כל אחד לקח כדור לבד וניסה להציל את המולדת במקום לשחק חכם בנגיעה. כשאלי כהן יראה את הקלטת יהיה לו הרבה מה להגיד לשחקנים".

(עדכון ראשון: 7:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully