וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אני בטוח שטונייס וסלליך עוד יתנו לנו הרבה"

מאמן בית"ר לא התרגש מההפסד 1:0 להפועל חיפה. דורה: "באנו לעקוץ, ועשינו את זה". אוטובוס אוהדי חיפה הותקף

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים רשמה הפסד שני העונה, כשאירחה הערב (שבת) את הפועל חיפה באצטדיון המושבה ונכנעה לה 1:0. שער בודד של טאדאס קיאנסקאס בדקה ה-24 הכריע את ההתמודדות, אף שהירושלמים היו עדיפים בהרבה והרבו להחמיץ. גם לקבוצה של שלומי דורה יש עוד עבודה, אבל היא בהחלט יכולה להיות מרוצה: שבע נקודות מתשע אפשריות, באחת מפתיחות העונה הטובות ביותר של האדומים בשנים האחרונות.

* בסיום המשחק הותקף אוטובוס אוהדי הפועל חיפה, כשהמשטרה חושדת שמדובר באוהדי בית"ר ירושלים. האוטובוס הוסע אל תחנת המשטרה, שם הגישו אוהדי הפועל חיפה תלונה רשמית, שתוביל לחקירה בנושא.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
סבלנות. אלי כהן/ברני ארדוב

"היה חסר לנו ריכוז וסבלנות", הודה המאמן המפסיד אלי כהן. "המחצית הראשונה שלנו הייתה מבולגנת, לא היינו מדויקים בחלק הקדמי. במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, אבל לא ניצלנו את המצבים. יש פה שחקנים שלא בכושר כי לא עשו הכנה כמו שצריך. בסך הכול אנחנו במחזור השלישי ויש לנו עוד הרבה עבודה, אבל יש קבוצה טובה בבית"ר ירושלים".

על ההרכב שלו, שכלל בין היתר את שחקני הרכש אנדרס טונייס וסינטאיהו סלליך, אמר אמר מאמן בית"ר: "השחקנים שנכנסו, אצילי ובנגורה, לא יכולים לשחק 90 דקות כי לא עשו הכנה ראויה. הבעיה לא הייתה עם ההרכב. אין לי ספק שגם טונייס וסלליך שחקנים מצוינים, אבל צריך לתת להם זמן להתאקלם. אני בטוח שעם הזמן הם ישפיעו וייתנו לנו הרבה. קצת סבלנות וזמן, והקבוצה תתחבר ותשיג תוצאות טובות. דריו פרננדס? עשינו סולחה כבר לפני חודש וחצי והכול מאחורינו".

שלומי דורה ידע שקבוצתו לא הציגה כדורגל גדול, ואמר בסיום: "ניצחון חשוב, אבל לא משחק גדול. המטרה קידשה כאן את כל האמצעים. התחלנו את העונה חיובי והמשכנו את זה. אני קורה למחזורים הראשונים כספת, אנחנו אוגרים נקודות להמשך. באנו במטרה לעקוץ ולהשיג שלוש נקודות. עשינו את זה, וממשיכים הלאה. בית"ר עשו שינוי כפול במחצית השנייה ונאלצנו להתגונן, אבל יכולנו לעקוץ בעוד מתפרצת. לא צריך להיות חזירים, השגנו שלוש נקודות חשובות. בשבוע הבא הפועל תל אביב וזו כבר אופרה אחרת. אנחנו רוצים להיות באמצע הטבלה ולנסות לגנוב מקום בפלייאוף העליון. אין מה להסתיר. כרגע אנחנו עם שבע נקודות ושמחים בחלקנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שלומי דורה מאמן בני סכנין. מגד גוזני
פתיחת עונה חלומית. שלומי דורה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully