וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "היה חוסר מזל, לא צריך לעשות מזה עניין גדול"

הקשר לא מתרגש ממיעוט השערים של מכבי ת"א: "אלה בעיות טובות". יצחקי ואלברמן צפויים לפתוח מול מכבי חיפה. מיטרוביץ': "אין עליי לחץ כלשהו בגלל ההיכרות עם סוזה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב פיספסה אמש (חמישי) הזדמנות פז לצבור שלוש נקודות ראשונות בשלב הבתים בליגה האירופית, כאשר סיימה בתיקו 0:0 נגד אפואל ניקוסיה שהציגה משחק חלש מאוד בבלומפילד. השחקנים של פאולו סוזה לא הצליחו לפרוץ את הבונקר של הקפריסאים וגם בעיטת פנדל של ברק יצחקי בדקה ה-94 נהדפה היטב על ידי שוער האורחים אורקו פרדו. עם שריקת הסיום ניגשו כל שחקני מכבי ליצחקי ועודדו אותו, ועם ירידת הקבוצה לחדר ההלבשה החלוץ קיבל חיבוק ומילות עידוד גם מהבעלים מיטש גולדהאר. לצהובים יש כעת שלושה ימים בלבד להתכונן לקראת הקרב נגד מכבי חיפה, שיערך ביום שני בקרית אליעזר.

סוזה צפוי לערוך מספר שינויים לקראת המשחק בחיפה, כאשר גל אלברמן שלא שותף כלל אמש וברק יצחקי שנכנס כמחליף, צפויים לשוב להרכב, אולם בשלב זה עדין לא ברור מי יהיו אלה שירדו לספסל. מי שבוודאות לא יטול חלק במשחק מול הירוקים, הוא המגן הספרדי מאנה, שנפגע בברכו בסמוך לשריקת המחצית והוחלף. מאנה סובל מחבלה באיזור הרצועה הצידית בברכו והיום יקבלו בצוות הרפואי את האבחנה המדוייקת לחומרת הפציעה. נכון לעכשיו נראה שעומרי בן הרוש שהחליף את מאנה ונראה לא רע במחצית השנייה, יהיה זה שיפתח בעמדת המגן השמאלי ביום שני.

שחקן מכבי תל אביב, ברק יצחקי, מחמיץ פנדל נגד אפואל ניקוסיה. אדריאן הרבשטיין
קיבל עידוד גם מגולדהאר. ברק יצחקי/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק אמש עסקו אנשי הקבוצה בעיקר בסוגיית הפנדל שהוחמץ על ידי יצחקי עמוק בתוך תוספת הזמן. "אני חושב שברק בועט מצוין והוא הרגיש טוב ורצה לבעוט, אז הרגשתי לנכון לתת לו", סיפר ערן זהבי בסיום המשחק, כשנשאל מדוע לא בעט את הפנדל בתוך תוספת הזמן. "אני חושב שזה היה חוסר מזל, כי ברק בעט טוב ולא צריך לעשות מזה עניין. כמו שהוא החטיא, זה יכול היה גם להיכנס וזה באמת לא נורא".

זהבי נשאל מי יבעט אם גם בחיפה ישרק לטובת הצהובים פנדל בדקה ה-95 במצב של 0:0 וענה ללא היסוס: "מי שירגיש טוב ואני מאמין שאני אבעט, אבל לא צריך לעשות מזה עניין, באמת. זה שברק החמיץ זה חלק מהמשחק. אני יכול להגיד בוודאות שרוב הסיכויים שהייתי בועט לאותה פינה, אז יכול היה להסתיים אותו דבר".

פאולו סוזה סיפר אמש כי הוא אינו מתערב בקביעת הבועט ושהדבר נתון להחלטת השחקנים עצמם. "יש כמה בועטים שיודעים שברגע מסויים הם יקחו את הבעיטה", הוסיף זהבי באותו עניין. "ברק הרגיש טוב ורצה לבעוט, ברגע הראשון אני הייתי צריך לבעוט, אבל הוא הרגיש טוב וזה שהוא החטיא אז לא קרה כלום. אנחנו כבר מסתכלים לעבר המשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"בעקרון זו קבוצה שמדורגת בדרג השלישי מעלינו והם באו ועמדו כולם מאחורי הכדור". ערן זהבי/ברני ארדוב

זהבי אף ניסה להסביר מה לא עבד אמש עבור קבוצתו ואמר: "לא נראנו טוב? אני חושב שאפואל באו ונעמדו עשרה שחקנים מאחורי הכדור. בעקרון זו קבוצה שמדורגת בדרג השלישי מעלינו והם באו ועמדו כולם מאחורי הכדור ולא הגיעו לאף מצב. למרות זה שלא הגענו להרבה מצבים ולא סיכנו את השער, עדיין היו לנו מספיק מצבים לסיים את המשחק בנצחון, אבל היה לנו חוסר מזל".

הקשר נשאל האם למכבי תל אביב יש העונה בעיה בהתקפה, לאחר שבשני המשחקים האחרונים הובקע רק שער אחד והשיב: "מול בני יהודה הגענו להרבה מאוד מצבים אבל לא כבשנו, אבל אלה בעיות טובות, כי ברגע שאתה מגיע להרבה מצבים, אז גם הגולים ייכנסו. הפעם היה קצת חוסר מזל ולא צריך לעשות מזה עניין גדול, כי בסך הכל שיחקנו טוב".

"המטרה שלנו היא קודם כל להציג כדורגל טוב", המשיך זהבי. "אתמול עשינו את זה וברור שאנחנו רוצים לעבור שלב, אבל זו לא המטרה העיקרית שלנו וגם יש את בורדו ופרנקפורט שהן הרבה יותר טובות מאיתנו, לפחות על הנייר. המטרה היא לשחק טוב ולעשות הופעה טובה באירופה".

זהבי התייחס גם לקרב הצמרת בחיפה מול הירוקים ואמר: "אנחנו לא מסתכלים על ההפרש בינינו כרגע. הליגה עוד מאוד ארוכה, אבל ברור שאנחנו באים בשביל לנצח ולא להתבטל בפני חיפה. לא נבוא לחיפה כמו שניקוסיה שיחקה מולנו, עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור. יהיה שם משחק שווה כוחות. מכבי חיפה קבוצה טובה, היום ננוח וננסה לבוא כמה שיותר מוכנים לחיפה, נכבד אותה, נתכונן טוב".

שחקני מכבי תל אביב, ראדה פריצה, ניקולה מיטרוביץ'. ברני ארדוב
"היה לנו קשה להגיע לרחבת היריב". ניקולה מיטרוביץ'/ברני ארדוב

במסגרת הרוטציה של סוזה בהרכב, פתח הקשר הסרבי ניקולה מיטרוביץ' בקישור, לראשונה מאז הצטרף לקבוצה. מיטרוביץ' הציג משחק לא רע בכלל ועשוי לקבל את חולצת ההרכב גם נגד חיפה. "הרגשתי טוב מאוד במגרש", סיפר מיטרוביץ' בסיום המשחק. "לדעתי הקבוצה שיחקה טוב והיו לנו הזדמנויות לנצח, אבל לא ניצלנו אותן. אנחנו כבר צריכים לשכוח את המשחק הזה, למרות שהוא חשוב, אבל אנחנו כבר מתרכזים ביריבה הבאה שלנו".

"ניקוסיה התגוננה עם 10 שחקנים וזה בהחלט היה קשה לנו למצוא את השחקן החופשי בשטחים פנויים", המשיך הקשר הסרבי. "היה לנו קשה להגיע לרחבת היריב, אבל היו לנו מספר הזדמנויות וגם פנדל בסיום, ואני פשוט חושב שהפעם היינו חסרי מזל".

מיטרוביץ' הובא לקבוצה על ידי פאולו סוזה, שאימן אותו בוידאוטון ההונגרית, אך הוא לא רואה בכך ענין מיוחד: "באופן אישי ניסיתי לעשות כמיטב יכולתי ולהניע את הכדור. אבל זה בהחלט היה קשה למצוא את המסירה קדימה לשחקן חופשי, כי הם התגוננו ממש טוב. אני לא חושב יותר מדי על עניין הקשר עם המאמן, אני שחקן של מכבי והיום המאמן הוא פאולו סוזה ומחר זה יכול להיות מישהו אחר. אני לא מרגיש שיש עליי לחץ כלשהו על המגרש, בשל העובדה שאני מכיר את סוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully