וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "בעטתי רע והחטאתי, וכל האחריות עליי"

19.9.2013 / 22:28

שחקני מכבי ת"א וגולדהאר עודדו את החלוץ שהחטיא פנדל בתוספת הזמן מול אפואל. סוזה: "השחקנים קובעים מי בועט"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב אכזבה הערב (חמישי) בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית, כשסיימה ב-0:0 ביתי עם אפואל ניקוסיה הקפריסאית. הקבוצה של פאולו סוזה היתה עדיפה מעט על יריבתה, אך התקשתה להגיע למצבי הבקעה של ממש עד הדקה ה-94, כשערן זהבי הוכשל ברחבה והצהובים קיבלו פנדל שיכול היה להכריע את המשחק. אלא שברק יצחקי המחליף סחט הצלה מהשוער היריב, והאלופה הישראלית הסתפקה בנקודה בלבד. מכבי תהיה חייבת לגלות יכולת עדיפה אם ברצונה לעלות מבית ו' של המפעל וגם זמן לנוח אין, שכן כבר ביום שני מצפה לה מבחן נוסף, בדמות משחק הליגה הלוהט מול מכבי חיפה. מגן מכבי תל אביב מאנה, שנפצע במשחק נגד הקפריסאים והוחלף בדקה ה-23, נשלח לבדיקות שיאבחנו את חומרת הפציעה והוא לא צפוי להיכלל בסגל של הצהובים למשחק נגד מכבי חיפה.

שחקני מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, מונס דאבור, ברק יצחקי. ברני ארדוב
יש עוד הרבה עבודה. שחקנימכבי תל אביב מעודדים את ברק יצחקי/ברני ארדוב

בסיום המשחק נגישו כל שחקני מכבי תל אביב ליצחקי וחיבקו אותו על מנת להרים את רוחו. גם אוהדי מכבי תל אביב עודדו את השחקן, והוא הודה להם על הניסיון לחזקו. בכניסה לחדר ההלבשה יצחקי זכה לחיבוק מהבעלים מיטש גולדהר, שעודד אותו. ברק יצחקי עצמו אמר בסיום: "ברור שהתחושות לא נעימות. לקחתי את האחריות על הבעיטה, בעטתי רע והחטאתי, וכל האחריות עליי. אני מקווה שבפעמים הבאות זה ייכנס".

יצחקי, שנכנס כמחליף, נשאל מדוע הוא זה שבעט ואמר: "ראיתי ששאר השחקנים עייפים וראיתי לנכון לקחת את הבעיטה. מההתחלה אפואל הגיעה כדי לעשות בונקר וזה לא מתאים לקבוצה הזאת, אני מכיר אותם, שיחקתי בקפריסין בעונה שעברה. הם קבוצה שרגילה לשלוט במשחק ואפשר להגיד שהם פחדו ממכבי תל אביב. סגנון המשחק שלהם מוכיח את זה. לדעתי הם באו כדי להוציא תיקו והצליחו להשיג את זה".

יצחקי נשאל לגבי המשחק מול מכבי חיפה ביום שני: "זאת אמנם תחילת העונה ועברו שני משחקים, אני מקווה שניראה יותר טוב. הערב אמנם שלטנו במשחק אבל היינו צריכים להגיע ליותר מצבים ולנצח. יש לנו שלושה ימים עד חיפה ואנו מקווים להגיע יותר מוכנים. זה נורמלי שמכבי תל אביב ומכבי חיפה מועמדות לתואר. מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד ומאומנת, והם יבואו בטירוף. לא ניצחנו שם קרוב לעשר שנים. יש לנו מטרה גדולה - להביא נקודות משם".

על כך שפתח על הספסל והרכב מכבי תל אביב משתנה מעת לעת, השיב יצחקי: "יש למכבי תל אביב סגל עמוק ויש לנו שחקנים מוכשרים, ותיקים וצעירים, יש תחרות גדולה וידענו מתחילת השנה שתהיה רוטציה. כל שחקן צריך להבין שאם הוא על הספסל צריך לקבל זאת בצורה טובה. בכל רחבי העולם יש אין ספור דוגמאות לשחקנים שיושבים על הספסל ואין מה להתעכב על זה. בשבילנו מי שמשחק הוא הכי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברק יצחקי, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ראיתי ששאר השחקנים עייפים וראיתי לנכון לקחת את הבעיטה". יצחקי/ברני ארדוב

המאמן פאולו סוזה לא הסתיר את אכזבתו מהבכורה בליגה האירופית: "אני לא מרוצה מהתוצאה אבל מרוצה מהיכולת של השחקנים. כולם נתנו הכול והשאירו את הכול על הדשא. הייתה לנו הזדמנות טובה לכבוש בדקה האחרונה וחבל שזה לא קרה. עשינו דברים שתכננו באימונים, אין משחקים קלים בשלב הזה, כל משחק במסגרת האירופית הוא קשה. אני לא מתייחס למילים כמו 'רוטציה', אני בוחר את השחקנים המתאימים ספציפית לכל משחק ומשחק". סוזה נשאל האם לפני כל משחק הוא בוחר את בועט הפנדלים, והמאמן השיב: "אני לא מתערב בזה. יש לי מספקי שחקנים איכותיים במגרש והם יכולים להסתדר בעצמם ואין לי שום נגיעה לזהות הבועט".

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה. ברני ארדוב
"לא מתייחס למילים כמו 'רוטציה', אני בוחר את השחקנים המתאימים ספציפית לכל משחק". סוזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully