וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "זו לא צ'לסי שאנשים ציפו לראות"

המאמן לשעבר התייחס למצבו של מוריניו: "ז'וזה עדיין מאמן טוב ויש לו את הסגל הכי חזק בפרמיירליג, אבל צ'לסי לא מרשימה"

ההפסד המביך של צ'לסי 2:1 לבאזל הזכיר לאנגלים את הפעם הקודמת בה ז'וזה מוריניו פתח עונה בליגת האלופות ללא ניצחון. זה קרה ב-2007, אז המיוחד והכחולים סיימו ב-1:1 מול רוזנבורג. מבחינת רומן אברמוביץ', התיקו ההוא מול הנורבגים היה הקש ששבר את גב הגמל והוביל לפרידה ממוריניו. אברהם גרנט היה האיש שמונה במפתיע במקומו.

אברהם גרנט עם ז'וזה מוריניו. AP
האם מה שקרה לפני שש שנים יחזור על עצמו? אברהם גרנט עם ז'וזה מוריניו/AP

עכשיו, כשצ'לסי שוב מגמגמת ומוריניו חתום על פתיחת העונה הגרועה ביותר של המועדון בעידן אברמוביץ', גרנט נקרא לחוות דעה. בראיון לרדיו "טוקספורט", אמר גרנט: "זו לא צ'לסי שאנשים ציפו לראות, אבל העונה רק התחילה. ז'וזה הוא עדיין מאמן טוב ויש לו את הסגל הטוב ביותר בפרמיירליג".

גרנט התייחס לבעיות של צ'לסי: "הצרה הכי גדולה מבחינתם כרגע היא שהם לא משחקים טוב, אבל למזלם זו רק פתיחת העונה. יש להם איכות להיות טובים יותר. הסגל חייב להישאר חיובי, יש סגל פנטסטי. הם קנו כמה שחקנים טובים, אבל חייבים לשחק טוב יותר".

על סמואל אטו, שעדיין לא נכנס לעניינים בצ'לסי, אמר גרנט: "אטו כבש בכל מקום בו שיחק. אנשים חושבים שככל שאתה מתבגר גם הביטחון גובר, אבל זה לא כך. הוא צריך לכבוש את הראשון ואז יקבל ביטחון. כדי לעשות זאת, הוא צריך לעבוד קשה ולנצל את ההזדמנויות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully