וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: באזל הדהימה את צ'לסי, שלושער למסי

אלופת שוויץ חזרה מסטמפורד ברידג' עם 1:2, מסי הוביל את ברצלונה ל-0:4 על אייאקס עם שיא חדש. נאפולי-דורטמונד 1:2, מארסיי-ארסנל 2:1, ביטון שותף בהפסד סלטיק 2:1 למילאן

המחזור הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות הסתיים הערב עם שמונה משחקים בבתים ה'-ח' ובראשם הפתעה גדולה כשפ.צ באזל ניצחה את צ'לסי בסטמפורד ברידג' 1:2. מה עוד? ליאונל מסי הוכיח כמה הוא גדול בפעם המי-יודע-כמה, הפעם עם שלושער ב-0:4 של ברצלונה על אייאקס. נאפולי התגברה על דורטמונד וארסנל אספה שלוש נקודות חשובות במארסיי.

מאמן דורטמונד יורגן קלופ מורחק. GettyImages
ליציע! קלופ מורחק בנאפולי/GettyImages

בית ה'

צ'לסי - פ.צ באזל 2:1

מה קורה לקבוצה של מוריניו? הבלוז עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והפעם זה הפסד מפתיע במיוחד. השוויצרים שהודחו על ידי הלונדונים לפני כמה חודשים בחצי גמר הליגה האירופית, עם שלוש נקודות שספק אם הם חלמו עליהן.

דקה 81: גול! איזו הפתעה בסטמפורד ברידג'. מרקו שטרלר הוותיק הקדים את גארי קייהיל בכדור קרן ונגח לפינה הקרובה, צ'ך נגע, אבל לא מנע ספיגה. 1:2 לבאזל.

דקה 71: גול! שער יפהפה של השוויצרים, שהציגו משחק צירופים נאה באזור הרחבה של הלונדונים ובסיום מוחמד סלאח כבש בבעיטה חדה ברגל שמאל. 1:1.

דקה 44: גול! למפארד מצא את אוסקר בתוך הרחבה והברזילאי הצעיר בעט בחצי סיבוב, בלי לעצור, לפינה התחתונה של יאן זומר. זה השער הרביעי הערב בשמונת המשחקים וכולם היו מתוצרת דרום אמריקה.

שחקני פ.צ. באזל חוגגים שער. GettyImages
איזו הפתעה בלונדון. באזל חוגגת/GettyImages

שאלקה - סטיאווה בוקרשט 0:3

הקבוצה הגרמנית לחצה ולחצה, אבל נאלצה להמתין 68 דקות לפני שהסכר נפרץ. הרומנים שחזרו לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי חמש שנים, קיוו לפרמיירה יותר מוצלחת, אבל סיימו עם תבוסה.

דקה 85: גול! מהלך מצוין של הגרמנים הסתיים עם השלישי. דראקסלר ניצל מסירת עומק קטנה וחכמה של כריסטיאן פוכס ומול השוער האורח כבש בקלות 0:3 לשאלקה.

דקה 78: גול! ההגנה של סטיאווה חלמה וספגה. קווין פרינס בואטנג קיבל את הכדור מיוליאן דראקסלר כשהוא חופשי לחלוטין בתוך הרחבה ולא התקשה לבעוט פנימה. 0:2 לשאלקה.

דקה 68: גול! אטסוטו אוצ'ידה ניסה להגביה מצד ימין, הכדור שלו היה ארוך וגבוה ולבסוף נחת ברשת של הרומנים. 0:1 לשאלקה.

אדריאן פופה סטיאווה בוקרשט מול אצוטו אוצ'ידה שאלקה. GettyImages
שאלקה עבדה קשה במשך 68 דקות. אצ'ידה מול פופה/GettyImages

בית ו'

נאפולי - דורטמונד 1:2

ערב גדול לנאפולי, ערב עגום לבורוסיה דורטמונד. הפרטנופי הנלהבים ניצלו את יתרון הביתיות ואת העצבנות של האורחים וצברו שלוש נקודות יקרות באחד מהבתים המסקרנים ביותר במפעל. שתי הקבוצות הלוהטות התייצבו למשחק כשהם מחזיקות במאה אחוזי הצלחה בליגות המקומיות שלהן, אבל הפעם סגנית אלופת איטליה סיימה את ערב הכדורגל הזה כמנצחת היחידה.

דקה 87: גול! מרקו רויס חיפש את פייר אמריק אובמיאנג, קמילו סוניגה הקדים את האחרון, אבל בעט דווקא לשערו הוא. דורטמונד מצמקת ל-2:1.

דקה 67: גול! לורנצו אינסינייה בעט כדור חופשי מושלם מ-23 מטר, שפגע במשקוף, ירד לקרקע וסיים את התנועה שלו ברשת. שער יפהפה ו-0:2 לנאפולי.

דקה 45: כרטיס אדום. רומן ויידנפלר יצא אל מחוץ לרחבה, נגע בכדור בידו ונשלח לשבת לצד קלופ ביציע. דורטמונד ב-10 שחקנים.

דקה 30: הרחקה. יורגן קלופ זעם על צוות השיפוט מיד אחרי כיבוש השער, צרח על השופט הרביעי ונשלח ליציע.

דקה 29: גול! קמילו סוניגה הגביה מצד שמאל, גונסאלו היגואין הקדים את ההגנה הצהובה ונגח לפינה הקרובה ופנימה. קולומביאני בישל, ארגנטינאי כבש, 0:1 לנאפולי.

גונסאלו היגואין נאפולי מול נבן סובוטיץ' בורוסיה דורטמונד. GettyImages
התגבר על ההגנה הצהובה ונגח פנימה. היגואין/GettyImages

מארסיי - ארסנל 2:1

ניצחון חשוב ויקר לארסנל, שכעת מקווה שהיריבות האחרות שלה בבית ו' תאבדנה נקודות בסטאד וולורדום. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת, אבל בשנייה ארון רמזי ושות' המשיכו בכושר הנהדר שלהם והעניקו לתותחנים ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות.

דקה 90+3: גול! רמזי הכשיל את דדה אייוו בתוך הרחבה. אחיו, ג'ורדן אייוו, בעט את הפנדל פנימה. מארסיי מצמקת ל-2:1.

דקה 83: גול! ארון רמזי לא עוצר. הוולשי הבינלאומי חזר לרחבה ובעט פנימה ברגל ימין. שער שלישי שלו בתוך פחות משבוע אחרי הצמד נגד סנדרלנד ביום שבת.

דקה 65: גול! קירן גיבס העלה כדור לרחבה, מורל לא הצליח להרחיק ותיאו וולקוט הפציץ מהאוויר פנימה. שער יפה של החלוץ האנגלי ו-0:1 לארסנל.

אלכסיס רומאו מארסיי מול מתיו פלאמיני ארסנל. קשת
ארסנל אספה שלוש נקודות חשובות בדרום צרפת. פלאמיני מול רומאו/קשת

בית ז'

אתלטיקו מדריד - זניט סט. פטרסבורג 1:3

הקולצ'יונרוס המשיכו להרשים ואחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה הספרדית, הותירו חותם גם בליגת האלופות. חזרה מרשימה של הקבוצה מבירת ספרד לליגת האלופות בה היא הופיעה בפעם האחרונה ב-2009-10.

דקה 80: גול! לאו בפטיסטאו אסף כדור על סף הרחבה, נכנס לתוכה במהירות ושלח כדור מדויק ברגל ימין, פנימה. 1:3 לאתלטיקו מדריד.

דקה 64: גול! ההגנה הרוסית הצליחה להדוף כמה נסיונות אדומים-לבנים בתוך הרחבה, אבל הבליץ המקומי הסתיים עם שער אחרי שארדה טוראן בעט מקרוב פנימה. 1:2 לאתלטיקו מדריד.

דקה 58: גול! הולק קיבל את הכדור כ-30 מטרים מהשער של אלתטיקו, התקדם כ-10 מטרים וירה כדור אדיר ברגל שמאל לחיבורים כדי לקבוע 1:1. שער שביעי הערב בליגת האלופות ואנחנו עדיין עם 100 אחוז דרום אמריקה.

דקה 40: גול! קוקה העלה כדור קרן מצד ימין, הבלם מירנדה התמקם היטב ארבעה מטרים מהקורה הקרובה ונגח פנימה. 0:1 לאתלטיקו מדריד.

שחקן אתלטיקו מדריד, מירנדה. רויטרס
עלה קדימה לכדור קרן ונגח פנימה. מירנדה מכניע את זניט/רויטרס

אוסטריה וינה - פורטו 1:0

האוסטרים קיוו לפרמיירה יותר מוצלחת בליגת האלופות, אבל הסתפקו בהופעה מכובדת מול יריבה עדיפה בהרבה. פורטו מצידה ידעה לשתק את ההתלהבות של המארחת מהבכורה במפעל ולחזור הביתה עם שלוש נקודות חשובות.

דקה 55: גול! ג'קסון מרטינס השיג כדור בצד ימין רגע לפני שהוא יוצא החוצה, הוציא פס מדויק ללוצ'ו גונסאלס וזה כבש בבעיטה שטוחה מ-16 מטר. גם כאן בישול קולומביאני ושער ארגנטינאי. 0:1 לפורטו.

שחקן אוסטריה וינה דניאל רויר (שמאל), מול שחקן פורטו ז'וסואה. רויטרס
רויר/רויטרס

בית ח'

ברצלונה - אייאקס 0:4

המשחק הרשמי הראשון אי פעם בין שתי הקבוצות - נתון מפתיע למדי - הסתיים בניצחונה של הקבוצה הקטלאנית שחזרה לדרוס. ליאונל מסי שוב היה הגיבור של טאטה מרטינו, הפעם עם שלושער רביעי בקריירה במפעל - יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה. אגב, הפרעוש כבר עם 62 שערים בליגת האלופות והוא ממשיך להתקרב לשיאן כל הזמנים, ראול, שמצא את הרשת 71 פעמים.

דקה 76: החמת פנדל. מסצ'ראנו הכשיל את סררו בתוך הרחבה. סיגת'ורסון בעט את הפנדל חזק ושמאלה, אבל ואלדס התעופף ועצר בצורה מרשימה.

דקה 75: גול! מסי התקדם עם הכדור לעומק, נכנס לרחבה ובעט מ-15 מטר שטוח ופנימה. שלושער של הארגנטינאי ו-0:4 לברצלונה.

דקה 69: גול! ניימאר הגביה כדור ארוך מצד שמאל אחרי קרן, ג'רארד פיקה היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לקבוע 0:3.

דקה 55: גול! בוסקטס עלה קדימה לאזור הרחבה ההולנדית, מסר למסי שהתגבר בקלות על סטפנו דנסוויל והכניע את קנת ורמיר בבעיטה חדה. צמד לארגנטינאי ו-0:2 לברצלונה.

דקה 22: גול! לרין דוארטה הכשיל את לאו מסי כ-20 מטר מהשער. הכוכב הארגנטינאי שלח את הכדור החופשי מעל החומה האדומה-לבנה, לקורה פנימה. שער 60 לפנומן בליגת האלופות ו-0:1 לברצלונה.

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
שלושער רביעי בליגת האלופות - יותר מכל שחקן אחר. מסי/רויטרס

מילאן - סלטיק 0:2

סלטיק נחתה במילאנו עם מאזן כמעט מעליב של 22 הפסדים מ-24 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת האלופות, אבל הסתכלה על האימפריה האיטלקית בגובה עיניים ולא התביישה לסכן את כריסטיאן אביאטי. היא גם החזיקה מעמד מול הרוסונרי הבינוניים עד הדקה ה-82, אבל שם הקבוצה של מסימליאנו אלגרי מצאה את הרשת ולא הביטה יותר לאחור.

דקה 89: זה שווה איזכור. ניר ביטון נכנס במקום צ'רלי מולגרו וזו הופעת הבכורה של הקשר הישראלי בליגת האלופות.

דקה 86: גול! פרייזר פורסטר הדף לא טוב בעיטה חופשית של באלוטלי, סולי מונטארי אמר תודה, עט על הריבאונד וכבש מקרוב. 0:2 למילאן.

דקה 82: גול! כריסטיאן ספאטה - דווקא הוא - התקדם עמוק לתוך חלק המגרש של הסקוטים, אסף כדור חוזר ובעט ברגל שמאל מ-17 מטר פנימה. שער חשוב של הבלם הקולומביאני ו-0:1 למילאן.

מריו באלוטלי מילאן מול צ'רלי מולגרו סלטיק. GettyImages
מילאן התקשתה בדרך לשלוש נקודות. באלוטלי נאבק במולגרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully