וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אנגליה: "הביצה מרוחה על פניו של מוריניו"

מאמן צ'לסי סופג ביקורות קשות לאחר ההפסד לבאזל: "הקבוצה של ז'וזה מחוררת כמו פנקייק, על בניטס כבר היו זורקים ביצים"

ההפסד הסנסציוני של צ'לסי לבאזל (2:1) כבר במשחק הבית הראשון שלה העונה בליגת האלופות, הציב את ז'וזה מוריניו לבדו באור הזרקורים. רק לא באופן שהוא אוהב. באנגליה הזכירו כי מוריניו אחראי כעת, בקדנציה השנייה שלו במועדון הלונדוני, לפתיחת העונה הגרועה ביותר של צ'לסי בעידן רומן אברמוביץ'. אל ההפסד הביתי הראשון בשלב הבתים מאז בשיקטאש באוקטובר 2003, ניתן לצרף את ההפסד האחרון בליגה לאברטון ולהבין: מוריניו בבעיה.

אגב, בפעם הקודמת שבה מוריניו וצ'לסי לא ניצחו במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, ב-1:1 מול רוזנבורג בספטמבר 2007, היחסים בין המאמן הפורטוגלי לבעלים אברמוביץ' הגיעו לכדי פיצוץ ואברהם גרנט מונה במפתיע במקומו. לפני אותו משחק השתמש מוריניו לראשונה במטאפורת הביצים. גם עכשיו היא מתפוצצת בפניו.

צ'לסי הובכה עם הפסד ביתי 2:1 לבאזל

מוריניו טען: "השחקנים לא בוגרים מבחינה רגשית"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
משחק שגרם לו להיזכר באברהם גרנט. ז'וזה מוריניו/GettyImages

עיתוני אנגליה כמובן קפצו על המציאה והזכירו למוריניו שהם יודעים לחתוך בצורה חדה ומושחזת עוד יותר מאשר הספרדים. ב"דיילי מייל" בחרו להשתמש בנאום הביצים של מוריניו וכתבו: "ארבעה משחקים ללא ניצחון? אם בניטס היה עדיין בתפקיד אנשים היו זורקים עליו ביצים. מוריניו נחלץ בינתיים, אבל אחרי כל הדיבורים שלו על ביצים הקבוצה שלו נראית מחוררת כמו פנקייק. ז'וזה חסר שיניים, צ'לסי הנוראית שלו התרסקה".

ב"גארדיאן" נכתב: "מוריניו התלונן על איכות המרכיבים העומדים לרשותו כדי ליצור אומלט בצ'לסי, אבל נותר עם ביצה מרוחה על פרצופו לאחר ההפסד אמש. גם אברמוביץ' ראה אותו מפסיד לראשונה בסטמפורד ברידג' אחרי 44 משחקים".

הנרי ווינטר כתב ב"טלגרף": "זה לא הופיע בברושור. זה לא היה חלק מתסריט קבלת הפנים של ז'וזה. במקום, קיבלנו הצגה של מוחמד סלאח והפסד ביתי ראשון של צ'לסי בשלב הבתים מאז 2003. מוריניו צעד ישירות לעבר המנהרה, בעוד רומן אברמוביץ' יצא מתאו והניד בראשו. 10 דקות לאחר מכן כבר ירד לכיוון חדר ההלבשה. לא לזה הוא ציפה. המחזה הזה הזכיר יותר את הצליעה בסוף הקדנציה הראשונה של מוריניו, בדיוק לפני שש שנים".

גם ג'יימי קראגר, בלם ליברפול לשעבר ופרשן בהווה, תקף: "יש להם בכלל חלוץ מרכזי? מוריניו ניסה את כולם, אפילו את דמבה בה. הוא שיחק בלי חלוץ באולד טראפורד - הוא ניסה הכול. זה פשוט לא עובד. לא משנה כמה שחקנים טובים יש לך, קיצוניים ומספרי 10. ללא חלוץ מרכזי הכול נופל. צ'לסי נראית כאילו היא משחקת עם שחקן פחות. אני עדיין לא מאמין שהוא לא פותח עם מאטה. ז'וזה עדיין לא יודע מה טוב עבור הקבוצה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully