וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בברצלונה: "חייבים לתקן, אסור שהטעויות יחזרו"

למרות המאזן המושלם בליגה בארסה לא רגועה. מרטינו: "צריכים לשלוט יותר בכדור". בוסקטס: "אנו נכנסים למשחק מאוחר מדי"

ברצלונה אומנם ניצבת בפסגת הליגה הספרדית עם 12 נקודות ומאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים, ואומנם היא מקדימה את ריאל מדריד בשתי נקודות ורואה את ניימאר ממשיך להשתלב, אבל בשורות אלופת ספרד יודעים: היכולת לא מרשימה. בשבת סביליה חזרה מפיגור 2:0 וחשפה לא מעט חורים בהגנה, ורק עוד מבצע אישי של מסי בשניות האחרונות של תוספת הזמן, כולל עזרה קטנה מהשופט (שפסל שער לסביליה בהחלטה שגויה והאריך את תוספת הזמן) מנע מהבלאוגרנה לאבד נקודות.

פפ גווארדיולה תקוע באמצע: מהומה בבאיירן מינכן

אריק אבידל חשף: "דני אלבס הציע לתרום לי את הכבד שלו"

תומר חמד יחזור השבוע לאימוני ריצה במאיורקה

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
בברצלונה יודעים: גנבנו ניצחון. אלכסיס חוגג/רויטרס

כעת בספרד טוענים כי בחדר ההלבשה של ברצלונה דורשים שיפור. "אנחנו חייבים לתקן דברים", אמר טאטה מרטינו, "אנחנו צריכים לסגור משחקים, ולשלוט יותר בכדור במחצית השנייה". סרחיו בוסקטס טוען ש"אנחנו לא יכולים להיכנס למשחק כל כך מאוחר. לפעמים אנחנו אוהבים לתקוף יותר מדי, ושוכחים שנשארו רק כמה דקות למשחק ושהכול פתוח. חייבים לתקן את זה. מקווה שזה ילמד אותנו להבא".

גם חאבייר מסצ'ראנו, נקודת האור בהגנה והאיש שבמו רגליו חיפה על כמה חורים בחלק האחורי, אמר ש"עשינו הרבה טעויות, שאסור שיחזרו".

* בינתיים קלאודיו קאניג'ה, חלוץ העבר הארגנטינאי, התייחס לסוגיה שמטרידה את עולם הכדורגל ואת הארגנטינאים, בהשוואה המאוסה בין שני הכוכבים של המדינה: "מראדונה הוא הגדול מכולם, הכי טוב שהיה והכי טוב שיהיה. מסי הוא פנומן, אבל מה שמראדונה עשה אף אחד לא יוכל להשוות. מסי הוא ענק, הוא שחקן שעושה את כל ההבדל, אבל הוא שונה. מסי הוא מספר אחד כיום, אבל אין לו את הנחישות של מראדונה, שלבד סחב את נאפולי והפך אותה מקבוצה בינונית לאלופה. אף שחקן לא יוכל לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully