וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אבידל: "דני אלבס הציע לתרום לי את הכבד שלו"

מגן מונאקו הפתיע בראיון שערך בצרפת: "היחסים שלנו הם מעבר לחברות". על ברצלונה: "הייתה אי הבנה, אין לי טענה אליהם"

אריק אבידל ערך בקיץ האחרון פרידה מרגשת מברצלונה וחתם בקבוצת הכוכבים של מונאקו. המגן שעבר ניתוח השתלת כבד והצליח באורח פלא לחזור למגרשים, קיבל את סרט הקפטן בקבוצה מהנסיכות ושיחק בכל חמשת משחקי הליגה שקיימה עד כה העונה.

רק לפני עשרה ימים אבידל הסעיר את ראשי ברצלונה כשערך ראיון בלאקיפ הצרפתי ובו הוא טען כביכול שהקטלאנים לא שילמו לו בתקופה שהיה חולה. אתמול (ראשון) ערך אבידל ראיון נוסף וניסה ליישר את ההדורים עם קבוצתו הקודמת: "אין לי שום בעיה עם ברצלונה, כל מה שהם אמרו נכון. אין לי בעיה עם סנדרו רוסיי או וילאנובה, אני בסדר עם כולם שם ואין לי טענות אליהם".

אבידל נשאל האם זה פגע בו שבארסה החליטה לוותר עליו: "רציתי לשחק בברצלונה עד סוף הקריירה, אבל מה שבאמת רציתי זה לשחק כדורגל. אני מאוד שמח עכשיו וזה מה שחשוב".

שחקן מונאקו אריק אבידל. Michael Regan, GettyImages
יישר את ההדורים עם ברצלונה. אבידל/GettyImages, Michael Regan

בראיון שערך, אבידל הוא הפתיע כשחשף כי דני אלבס הציע לתרום לו כבד אחרי הניתוח שעבר: "כשעברתי את הניתוח דני רצה לתת לי את הכבד שלו. ברור שלא הסכמתי כי הוא שחקן מקצועי ולא רציתי שתיקטע לו הקריירה. היחסים שלי ודני אלבס הם מעבר לחברות רגילה".

על ההבדלים בין בארסה הנוכחית של מרטינו לברצלונה של וילאנובה, אמר אבידל: "ברצלונה הנוכחית מעט שונה. היא לא משחקת טוב כמו בעונות הקודמות, אבל זה שלב מוקדם של העונה. אני מאמין שברצלונה תזכה באליפות גם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully