וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידל: "בברצלונה לא שילמו לי כשהייתי חולה"

המגן הצרפתי שעבר השתלת כבד, יצא במתקפה נגד המועדון הקודם שלו: אם גווארדיולה היה נשאר, לא היו משחררים אותי"

בברצלונה ערכו פרידה מאוד מרגשת לאריק אבידל, המגן הצרפתי של הקבוצה שהשתקם באורח פלא מהשתלת כבד שעבר והצליח בניגוד לכל התחזיות לחזור למגרשים. אולם, מסתבר שלא הכל היה ורוד בין המגן האהוב לקטלאנים. אבידל ערך היום ראיון מקיף ומעניין מאוד ב"לאקיפ" הצרפתי ובו הוא יוצא בהתבטאויות די קשות נגד ברצלונה.

שחקן מונאקו אריק אבידל. Michael Regan, GettyImages
מוציא את הלכלוך החוצה. אבידל/GettyImages, Michael Regan

"הדברים שברצלונה אמרו במסיבת העיתונאים שהם חיכו עם ההודעה על העזיבה שלי, לא נשמעת לי הגיונית. לא מדובר בכסף, כי בתקופה שהייתי חולה המועדון לא שילם לי". אבידל פרגן למי שאימן אותו בתקופה היפה בבארסה ואמר: "אם גווארדיולה היה עדיין בברצלונה, אין ספק שהייתי נשאר שם. הוא מאמן שהעריך אותי ונשארנו בקשר עד עכשיו. הוא מאמן נפלא".

לסיום, התייחס המגן לעובדה שבמונאקו הוא משחק כבלם במרכז ההגנה: "בגילי, יותר קל לשחק כבלם עם מגנים צעירים ומהירים לצידי. אבל הדבר הכי חשוב הוא שהמאמן ראניירי יודע שאני יכול לשחק בשתי העמדות".

בברצלונה עדיין לא הגיבו כמובן להאשמות הללו של המגן הצרפתי, אבל מהראיון של אבידל נשמעת ביקורת עקיפה נגד נשיא המועדון, סנדרו רוסיי. כזכור, אבידל, ששיחק בברצלונה מ-2007 והיה אחד משחקני המפתח בהצלחה הכבירה שלה, עבר השתלת כבד ב-2012, אך עבד קשה מאוד כדי לחזור למגרשים. אולם, למרות השיקום המופלא שלו, בבארסה החליטו למכור אותו למונאקו בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully