וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רגוע בבאיירן מינכן: זאמר תקף, הנס ענה

המנהל המקצועי תקף את שחקני אלופת אירופה: "שיחקנו בצורה עצלנית, חייבים לצאת מהנינוחות הזו. חושבים שפפ מנצח ופפ הפסיד, עד שאנחנו אומרים שזו כבר לא אחריותנו". הנשיא הנס יזמנו לשיחה: "לא צריך להוסיף לחץ מבפנים. בדורטמונד צוחקים עלינו"

העונה רק נפתחה עבור באיירן מינכן, הקבוצה כבר זכתה בסופרקאפ האירופאי, בליגה הגרמנית היא עם ארבעה ניצחונות ותיקו, הסגל הנוצץ שלה מלא בכישרון, ועדיין, בקבוצה לא ממש רגועים. אחרי הניצחון 0:2 על האנובר בשבת המנהל המקצועי מתיאס זאמר ביקר את השחקנים, לאחר מכן הנשיא אולי הנס הגיב בביקורת על זאמר, ומחר הקבוצה חוזרת לליגת האלופות, עם מעט מתיחות בשורותיה. אולי בגלל היכולת של דורטמונד, שניצחה אותה בסופרקאפ הגרמני, ובינתיים מוליכה את הטבלה עם מאזן מושלם (כולל שישייה גדולה בשבת), ואולי זה בגלל הפציעות בשורות אלופת אירופה (חאבי מרטינס, בסטיאן שווינשטייגר, מריו גצה וטיאגו אלקנטרה).

נשיא באיירן מינכן אולי הנס. AP
רגילים לדרוס. באיירן/AP

כאמור, מי שהדליק את האווירה היה מתיאס זאמר. "שיחקנו בצורה עצלנית", אמר המנהל המקצועי אחרי הניצחון על האנובר, "שיחקנו כדורגל בלי נשמה, עבדנו כאילו אנחנו רק ממלאים חוקים. אנחנו חייבים לצאת מהנינוחות הזאת. זה לא קשור בחוסר מאמץ, פשוט חסרים לנו את חמשת האחוזים האקסטרה".

זאמר גם לא אהב את המצב עם גווארדיולה, כשטען שכוכבי באיירן מתחבאים מאחורי המאמן שמושך את כל האש. "פפ עשה ככה, פפ ניצח, פפ הפסיד, ואנחנו כל כך אוהבים את זה, עד שאנחנו אומרים, בנאדם, זה כבר לא האחריות שלנו".

נשיא המועדון אולי הנס הגיב לדברים האחרונים של זאמר: "כשאומרים דברים כאלה, זה פוגע, כי שחקנים מרגישים שהם צריכים להתנצל על ניצחון 0:2, בדורטמונד צוחקים עלינו", ולאחר מכן הוסיף ש"אנחנו ללא ספק נצטרך להיפגש ולדבר על זה, כי זה יוצר את התחושה שבאיירן במשבר, וזה לא טוב. יש גם ככה הרבה לחץ מבחוץ אחרי הטרבל, אנחנו לא צריכים להוסיף לחץ מבפנים".

נשיא הכבוד פרנץ בקנבאואר מגן על דברי זאמר כשאמר ש"הוא מזהה את האווירה במועדון. הוא היה בעבר מרוסן, אבל עכשיו הוא לא מרוצה מהסגנון, כי אולי יש כאלה שנינוחים מעט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully