וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "רוצה להישאר ביונייטד גם אחרי החוזה שלי"

החלוץ שלח מסר מעודד לאוהדים. דייויד מויס: "אני לא רואה את רוני משחק בקישור, המטרה שלו היא לכבוש 30 שערים העונה"

שבוע לפני הדרבי הראשון של מנצ'סטר העונה, רובין ואן פרסי שחרר הבוקר (שני) הצהרה מעודדת לאוהדי יונייטד. החלוץ ההולנדי בן ה-30, שפותח את שנתו השנייה במדי השדים האדומים, הכריז שישמח להישאר בקבוצה גם אחרי סיום חוזהו הנוכחי. "יש לי עוד שלוש שנים בחוזה שלי כאן, ואני רוצה להמשיך מעבר לכך", אמר ואן פרסי. "אני רוצה לשחק כמה שיותר זמן ברמה הכי גבוהה, כי הכל מסתכם בסופו של דבר בזכייה בתארים".

לקראת פתיחת דרכה של יונייטד בשלב הבתים של ליגת האלופות מול לברקוזן מחר, נזכר ואן פרסי בהפסד 3:2 בסך שני משחקי שמינית הגמר מול ריאל מדריד אשתקד: "כנראה שהחרטה היחידה שלי מהשנה שעברה הייתה בליגת האלופות. השופט שיחק שם תפקיד חשוב, אבל אני הייתי צריך לכבוש לפחות שער אחד או שניים בשני המשחקים. לא עשיתי את זה, ואני לא אוהב את זה. אני צריך להשתפר בכך, ואני מקווה שנצליח יותר במפעל השנה".

שחקן מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי. רויטרס
"החרטה היחידה שלי מהשנה שעברה הייתה בליגת האלופות". רובין ואן פרסי/רויטרס

בינתיים ממשיך מאמנו דייויד מויס לעסוק בויין רוני, ומנסה לעודד את רוחו של החלוץ שכבש בשבת את שערו הראשון העונה בניצחון על קריסטל פאלאס. "אני בטוח שהוא יצבור ביטחון מהמשחק הזה", אמר מויס. "הוא הכין את עצמו היטב מבחינה פיזית, למרות שהפציעות עצרו את ההכנות שלו לעונה. אני חושב שהקהל נתן לו זריקת מרץ נהדרת, ואני מקווה שהוא יוכל לגמול לאוהדים עם הרבה שערים העונה".

על העובדה שאשתקד בילה רוני זמן ממושך בעמדה אחורית וכבש רק 16 שערים, אמר הסקוטי: "אני לא רואה את רוני משחק בקישור, אלא רק מקדימה. אני מקווה שהוא יכבוש 30 שערים העונה, ואני חושב שזו גם המטרה של ויין, בתקווה שנצליח בכך. התקווה היא שניצור זיווג שיגרום ליריבים להגיד 'אלוהים, אנחנו עומדים לשחק מול רובין ואן פרסי ו-ויין רוני!'. כולם מחכים לראות אם השניים הללו יבנו צמד שיבקיע המון שערים".

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
יעמוד במטרה? ויין רוני/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully