וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס רייס: "אני אוהב לייצר, ועושה הכל כדי לנצח"

הרכז החדש של מכבי תל אביב נחת בישראל והצהיר: "הופתעתי שמכבי לא זכתה באליפות, לא הייתי מגיע אם לא הייתי מאמין שאני יכול לעזור להשיב את התואר"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: יותם בן דוד

יותר מחודשיים אחרי שחתם במכבי תל אביב, נחת הבוקר (שני) טייריס רייס בנמל התעופה בן גוריון על מנת להצטרף לקבוצתו החדשה, והתקבל על ידי מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ'. הרכז האמריקאי בן ה-26, ששיחק בעונה החולפת בבאיירן מינכן והעמיד ממוצעים של 16.8 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק בחמישה משחקים במדי נבחרת מונטנגרו ביורובאסקט, נשמע נרגש להצטרף לקבוצה של דייויד בלאט.

הכירו את טייריס רייס: הרכז שישנה את מכבי ת"א, או יפרק אותה?

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
נהנה ביורובאסקט. טייריס רייס/ניב אהרונסון

"היה לי מאוד כיף ביורובאסקט", סיפר רייס. "זו חוויה גדולה. בעבר ראיתי את הטורנירים האלה בטלוויזיה, אבל זה משהו שונה ממה שהייתי רגיל אליו, ורציתי לחוות את זה כשחקן. אני שמח שניתנה לי ההזדמנות לייצג מדינה שלמה ולראות את הלהט שיש שם". על סגנון המשחק שלו אמר רייס: "אני שחקן שאוהב לייצר, ועושה הכל על מנת לנצח משחקים. זו המטרה שלנו".

על קבוצתו החדשה אמר רייס: "שמעתי רק דברים טובים על מכבי תל אביב, ושמעתי שמטפלים כאן טוב מאוד בשחקנים. מאוד הופתעתי שמכבי לא זכתה בעונה שעברה באליפות, ומבחינתי זה אתגר נוסף שצריך לזכות בו. זה טבעי כשמדובר באחד מהמועדונים הגדולים באירופה הציפיות הן גבוהות יותר. לא הייתי מגיע למכבי אם לא הייתי מאמין שאני יכול לעזור למועדון להשיב את תואר האליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
"שמעתי שמטפלים כאן טוב מאוד בשחקנים". טייריס רייס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully