וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון על סף חתימה במכבי תל אביב

15.9.2013 / 18:02

הרכז יחתום על חוזה לשנתיים, כשבתום העונה הראשונה תהיה אופציית יציאה לשני הצדדים. שון ג'יימס הפצוע נעדר מהאימונים

רק ביום רביעי הודיעה מכבי תל אביב כי הגיעה להסכם פשרה עם קובאן בפרשת יוגב אוחיון. במסגרת הפשרה נקבע כי מכבי תעביר לקובאן כ- 230 אלף דולרים. אחרי שפתרה את הבעיות מול המועדון הרוסי, מכבי ממשיכה במאמציה להחתים את רכז הנבחרת על חוזה חדש. לוואלה! ספורט נודע היום (ראשון) כי עם אוחיון ישנן הבנות לגבי חוזה שייחתם בין שני הצדדים בקרוב. החוזה החדש הוא לשנתיים, כשכבר בתום השנה הראשונה תהיה אופציית יציאה הן לאוחיון והן למכבי תל אביב.

הרכז טרם חתם על חוזה עם מכבי, אולם בהנהלת הצהובים מדגישים כי "אוחיון נמצא על סף סיכום וישחק בקבוצה", כהגדרת גורם בקבוצה. כזכור, לפני כחודש פסקה פיב"א כי אוחיון הוא שחקן חופשי וכי החוזה עם מכבי תל אביב מבוטל, כמו גם החוזה עם לוקומוטיב קובאן. בעקבות הפסיקה, מכבי נאלצה לפתוח עם השחקן במשא ומתן מחודש על מנת להחתימו על חוזה חדש, אך כאמור על פי גורמים במכבי, אוחיון ישחק בקבוצה בעונה הבאה.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. קובי אליהו
קרוב לחתימה על חוזה חדש. אוחיון/קובי אליהו

בתוך כך, שון ג'יימס, שסובב את הקרסול במשחק האימון מול מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר, לא מתאמן עם הקבוצה, כשבמכבי מספרים כי הוא זקוק לעוד מספר ימי מנוחה. מחר ינחתו טייריס רייס וריקי היקמן וישלימו את מצבת השחקנים של מכבי העונה.

ביום שישי תצא הקבוצה למחנה אימונים וטורנירים בבלגיה וברוסיה, ותערוך משחקי אימון בטורנירים מול שרלרואה בבלגיה, ונגד קובאן במוסקבה, משם תשתתף בטורניר גומלסקי, בו יתתפו גם צסק"א ופנאתינייקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully