וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: סלע ו-ויינטרוב ישאירו את ישראל בבית העליון?

במצב של 1:2, הטניסאי הבכיר יעלה ראשון נגד במלמנס (14:00, ספ' 5). אם הוא יפסיד, ויינטרוב יפגוש את דרסי המנוסה

מי באמת האמין שאחרי יומיים של גביע הדייויס על החימר בבלגיה ישראל תצעד ביתרון 1:2 ותזכה לסיכוי ממשי לשרוד בבית העליון? כנראה שבנבחרת הישראלית האמינו גם האמינו, אבל עכשיו נותרה להם המשימה להשלים את מה שהחלו עוד לפני יום כיפור ולהשיג עוד ניצחון אחד שיבטיח להם הישארות בין 16 נבחרות הטניס הטובות ביותר בעולם.

ראשון שיעלה על המגרש באנטוורפן ביום ראשון יהיה דודי סלע (14:00, ספורט 5) שיפגוש את רובן במלמנס (165 בעולם). אם הישראלי לא יצליח לנצח מי שיקבל את ההזדמנות לסגור את הסיפור הוא אמיר ויינטרוב שהדהים ביום הראשון את במלמנס ויפגוש כעת את סטיב דרסי (165).

הטניסאי הישראלי דודי סלע. Yves Logghe, AP
מחפש עדיין ניצחון ראשון על חימר בגביע הדייויס. דודי סלע/AP, Yves Logghe

דודי סלע - רובן במלמנס (14:00, ספורט 5)

סלע (85 בעולם) שאכזב את עצמו ביום המשחקים הראשון כשהצליח לקחת חמישה משחקונים בלבד מול דרסיס יודע שהחולשה שלו על החימר עלולה לשחק תפקיד משמעותי, אבל אחרי שראה את חבריו מנצחים, אולי הוא יקבל מעט השראה לקראת הקרב המסקרן שלו מול במלמנס. הנתון המדאיג ביותר מבחינתו של סלע הוא שאת כל ארבעת משחקיו על החימר בגביע הדייויס הוא עד היום הפסיד. האם הפעם המזל ישתנה?

טניסאי ישראלי אמיר ויינטרוב. AP
כבר הוכיח שהוא חיית דייויס כשצריך. אמיר ויינטרוב/AP

אמיר ויינטרוב - סטיב דרסי (ספורט 5)

ויינטרוב אמנם מקווה לא להגיע לרגע שבו הוא יהיה זה שכל העיניים יהיו נשואות אליו, אבל בכל מקרה עוד לפני המפגש עם הבלגים הטניסאי השני של ישראל כבר הוכיח שהוא חיית דייויס אמיתית עם ניצחונות מרשימים, ואם למישהו היה ספק אז הגיעה אותה הופעה גדולה על החימר מול במלמנס וניצחון במערכה חמישית מכרעת. המאזן של ויינטרוב במשחקי הדייויס עומד על שישה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. למרות שהשניים די קרובים בדירוג, הם לא נפגשו מעולם. הבלגי שעומד מנגד מציג מאזן מצוין על החימר בדייויס במשחקי יחידים (1:7).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully