וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "זה היה מהקאמבקים הגדולים בקריירה שלנו"

רם חגג את הניצחון ההירואי על הצמד הבלגי. ארליך: "הראינו אופי ולא נלחצנו". רן: "ויינטרוב וסלע יקבלו השראה מהניצחון"

בזמן שמרבית עם ישראל החל בהכנות שלו לקראת צום יום כיפור, שני ישראלים אחרים נאבקו עבור המדינה בבלגיה, ויצאו עם ניצחון גדול. אנדי רם ויוני ארליך גברו על דארסי ורוחוס בקרב הזוגות בגביע דייויס לאחר קאמבק גדול, והעלו את ישראל ליתרון 1:2 במפגש כולו, רגע לפני שהוא יוכרע מחר עם משחקי היחידים של דודי סלע ואמיר ויינטרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצאו מבור לא פשוט. רם וארליך חוגגים עם הקהל הישראלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה היה קשה", הודה בסיום אנדי רם. "שיחקנו טוב בהתחלה ואז הדברים התחילו ללכת נורא עבורינו והם שיחקו מצויין עם הקהל מאחוריהם. הדבר היחידי שאני יכול להגיד זה שאני פשוט מאושר שניצחנו. אני חושב שהניסיון שלי ושל יוני עזר בסיום, אחרי ששיחקנו כל כך הרבה משחקים בגביע דייויס. זה ללא ספק היה אחד הקאמבקים הגדולים בקריירה שלנו. אני מאושר".

יוני ארליך הוסיף: "שנינו שיחקנו טוב, אבל פתאום איבדנו כמה נקודות במערכה השניה שהיתה יכול להיגמר גם ב-1:6. אבל פתאום היה שיוויון, והלחץ היה עלינו. המערכה השלישית היתה נוראית, אולי אחת הגרועות ששיחקנו אי פעם. אבל נשארנו ממוקדים, לא נלחצנו, הראינו אופי והאמנו ביכולות שלנו. עבדנו קשה לקראת המשחק הזה ואמרנו לעצמנו שאסור לנו להפסיד ככה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קאמבק מהאגדות. רם וארליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפטן הנבחרת, אייל רן סיפר: "זה היה כמו רכבת הרים. היה שם הרבה טניס, הרבה אופי ורוח לחימה, ואני מאוד שמח שהצלחנו לסיים כמנצחים. אני חושב שהגיע לחבר'ה". על העובדה שהצמד שלו כבר נראה בדרך הבטוחה אל הניצחון, אך אז החל להתדרדר אמר רן: "גביע דייויס הוא גביע דייויס, בלגיה סירבה לוותר אבל היה חשוב שאנדי ויוני המשיכו להילחם ולא הרימו ידיים. החבר'ה שלנו שיחקו טוב בפתיחה אבל ידעתי שהבלגים יעשו הכל כדי לחזור למשחק".

רן המשיך ואמר: "הם התחילו לשלוט ואיבדנו קצת את הביטחון. ניסיתי לדבר עם החבר'ה שלי ולהגיד להם שיתחילו מחדש, ניסיתי לרומם אותם. היה רגע במערכה החמישית שידעתי שאנחנו שוב שולטים ושנצליח לנצח". על המשך המפגש אמר הקפטן: "אנחנו בעמדה הטובה ביותר שאפשר להיות אחרי יומיים עם משחקים מאוד צמודים. הניצחון היום יביא הרבה השראה עבור דודי ואמיר. אנחנו חבורה מלוכדת, ואם מישהו צריך תמיכה הוא יקבל אותה. אנחנו נהיה מוכנים למחר ואני מאמין שנצליח".

(צילום: איגוד הטניס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully