וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל לא מספיק? דאלאס מצרפת עוד גארדים

המאבריקס התחמשו בקו האחורי, אינדיאנה החתימה שני שחקנים חופשיים, גם טרי עוקץ את הניקס, דנג בוחן אופציות

גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
אז הוא בונה עליו או לא? קרלייל ומקל/AP

דאלאס מאבריקס הוסיפה לסגל שלה למחנה האימונים עוד שלושה שחקנים חדשים: הסנטר פאב מלו, הגארד-פורוורד די-ג'יי קנדי והגארד ריצ'רד מקונל. אומנם השלושה חתמו על חוזה זמני, אבל מסתמן כי גם אחרי החתמת גל מקל, הצוות המקצועי של המאבס מחפש עוד שחקנים לקו האחורי.

מלו, 2.10 מטר, נבחר בשנה שעברה על ידי בוסטו בסיבוב הראשון בדראפט, שיחק במדיה רק שישה משחקים, העביר את רוב זמנו בליגת הפיתוח, הועבר לממפיס ונופה ממנה אחרי שבועיים.

קנדי שיחק גם הוא בשנה שעברה בליגת הפיתוח וזכה באליפות עם ריו גרנדה ואלי. בעונת 2011/12 שיחק שני משחקים בקליבלנד. מקונל שיחק בשנה שעברה בוורונה האיטלקית, והעמיד ממוצעים של 13.6 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים. כעת למאבריקס יש 17 שחקנים בסגל.

הבלוגרים בדאלאס קבעו: גל מקל עדיף על שיין לארקין

שחקני ברוקלין נטס פול פירס, קווין גארנט, ג'ייסון טרי, לצד הבעלים מיכאיל פרוחורוב. רויטרס
המלחמה על ניו ירק נמשכת. גם טרי מדבר/רויטרס

עוד ב-NBA

* אינדיאנה החתימה שני שחקני פרי אייג'נטס: רון הווארד (1.98 מ', 30, שחקן ברק נתניה ב-2010 ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח) ודרנל ג'קסון (2.04, 27, שנבחר ב-2008 בסיבוב השני בדראפט, ושיחק אשתקד בליגת הפיתוח).

* סוכנו של לואל דנג הודיע שהפורוורד המצוין לא הצליח להגיע להסכם על חוזה חדש עם קבוצתו שיקגו בולס, ועשוי להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא ולבחון את ההצעות עליו.

* ג'ייסון טרי הוותיק, שעבר הקיץ לברוקלין, ממשיך את ההתנצחויות בניו יורק. "ניו יורק פוסט" פרסם שג'יי אר סמית מהניקס הבטיח במהלך אירוע שקבוצתו תזכה באליפות ושהוא "בטוח ב-100 אחוז" שהשנה הקבוצה תשים קץ ל-40 שנות אכזבה. "אולי באליפות פארק רוקר", אמר טרי על הדברים, בהתייחסו לפארק שבו משחקים סטריטבול, "לא יודע, אבל בטח לא באליפות ה-NBA. לא מבין איך הוא יכול להבטיח דבר כזה, לא קונה את זה. לא יודע איך הם מרגישים שם בחדר ההלבשה, אבל אנחנו בטח לא רוצים לראות את זה קורה במשמרת שלנו".

עוד על המלחמה בניו יורק

ריימונד פלטון: "הנטס לעולם לא ישתלטו על ניו יורק"

ג'יי אר סמית על פול פירס: "בן אדם מתוסכל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully