וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונד פלטון: "הנטס לעולם לא ישתלטו על ניו יורק"

רכז הניקס ביטל את הכרזתו של פול פירס: "הוא סתם מנסה לדבר, לדבר ולדבר כדי לתדלק את היריבות, לא מתייחס אליו"

בזמן שבמערב לא מפסיקים לעסוק בנחיתתו של דווייט הווארד ביוסטון, הקבוצה הכי מסקרנת במזרח בקיץ הנוכחי היא ברוקלין, ובניו יורק כבר מלקקים את האצבעות לקראת האפשרות שהנטס ישאירו מאחור את הניקס, אחרי שנים של התבלטות בפני השכנה. שנה אחרי שנדדה מניו ג'רזי לברוקלין, התחמשה הקבוצה של מיכאיל פרוחורוב בפול פירס, קווין גארנט, ג'ייסון טרי ואנדריי קירילנקו, שמשלימים את אחד הסגלים המבטיחים בליגה, אותו יאמן ג'ייסון קיד, שעד לפני שלושה חודשים עוד לבש את מדי הניקס.

שחקני ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני (ימין) והגארד ריימונד פלטון (שמאל). AP
מה שחשוב זה מה שכתוב על החזה. ריימונד פלטון/AP

פירס היה הראשון שחימם את הגזרה בשבוע שעבר כשהכריז: "זזאת הולכת להיות היריבות הכי מרתקת בספורט, ואנחנו נהיה טובים יותר. הגיע הזמן של ברוקלין לשלוט בעיר, אנחנו הקבוצה הכי מוכשרת ב-NBA". והלילה (בין ראשון לשני) הגיעה התגובה של הניקס, כשריימונד פלטון נשאל על דבריו של פירס וענה בצחוק מלגלג.

"הם לעולם לא ישתלטו על העיר", אמר רכז הניקס, שרשימת הרכש שלהם הקיץ כוללת את אנדראה ברניאני, מטה וורלד פיס (שעדיין לא ברור איך ייקרא העונה) ובנו אודריך. "כי לנו כתוב 'ניו יורק' על החזה, ולהם כתוב 'ברוקלין'. פירס סתם מנסה לדבר, לדבר ולדבר, כדי לתדלק את היריבות, שזה דבר טוב שאני אוהב. זה טוב גם בשבילנו וגם בשביל העיר. אני לא מייחס יותר מדי חשיבות לדברים שלו, אלו רק משחקים עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully