וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פירס: "השנאה שלי כלפי הניקס רק גדלה לאחרונה"

גארד ברוקלין מחכה ליריבה העירונית: "כולם יודעים שגם בסלטיקס לא סבלתי אותם. זאת היריבות הגדולה של השנה"

ברוקלין נטס מתכננת מהפך. זה שנים שהנטס חוסה בצילה של האחות הגדולה והמפורסמת יותר בתפוח הגדול - ניו יורק ניקס כמובן, אך העונה מאזן הכוחות עשוי להשתנות. פול פירס, קווין גארנט ואנדריי קירילנקו הצטרפו לברוקלין ומאיימים לקחת את ההגמוניה בעיר. ארצות הברית כבר מתמרקת לקראת הדרבי הראשון ביניהן, שייערך ב-5 בדצמבר בברקלייס סנטר של ברוקלין, ומי שמצפה לא פחות לקרב הזה הוא פול פירס.

שחקני בוסטון סלטיקס פול פירס, קווין גארנט, לצד שחקני ניו יורק ניקס. רויטרס
לא אוהב אותם. פירס מול ניו יורק/רויטרס

"זאת הולכת להיות היריבות הכי מרתקת בספורט, לפחות בעונה הקרובה", הצהיר בראיון שנערך עימו בתחנת רדיו בניו יורק, "דבר היחיד שמפריד בין שתי הקבוצות הוא גשר, שתיהן מתחרות באותה ליגה ונחשבות לטוענות לכתר".

לפירס, מסתבר, יש חשבון פתוח עם הניקס עוד מימיו כשחקן בוסטון. עם ההגעה לברוקלין, הגארד הותיק כבר הפך את הדרבי לקרב אישי, בו, אגב, הוא משוכנע שינצח. "השנאה שלי כלפי הניקס קצת גדלה לאחרונה, זה נכון. כולם יודעים עד כמה לא אהבתי את הניקס כששיחקתי בסלטיקס, אבל עכשיו זה כבר ברמה אחרת לגמרי. אנחנו נהיה טובים יותר, הגיע הזמן של ברוקלין לשלוט בעיר. אנחנו הקבוצה הכי מוכשרת ב-NBA. יש עוד קבוצה בליגה שכל שחקני החמישייה שלה היו אול-סטאר'ז?", אמר.

ומהן שאיפותיו? "אני רוצה לזכות באליפות. אחרי כל כך הרבה שנים בליגה, המטרה הסופית שלי לשנים הקרובות היא להוסיף עוד טבעת אליפות או שתיים. אני רוצה להגיע לים בחודשים יוני ויולי בשנה הבאה, ולומר בפה מלא שזו הקבוצה הטובה ביותר ששיחקתי בה אי פעם. הדרך היחידה כדי לגרום לזה לקרות היא לזכות באליפות".

היריבה העירונית, אגב, הודיעה אמש רשמית (חמישי) על החתמתו של בנו אודריך. הרכז הסלובני חתם לעונה אחת, בה ירוויח 1.27 מיליון דולר ויהיה הרכז השלישי בסגל של הניקס אחרי ריימונד פלטון ופבלו פריג'יוני.

שחקן מילווקי באקס בנו אודריך. GettyImages
חובר לפלטון ופריג'יוני בקו האחורי. אודריך/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully