וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוגרים בדאלאס קבעו: גל מקל עדיף על שיין לארקין

שישה עיתונאים התווכחו באתר אוהדים של הקבוצה בשאלה מי עדיף, ארבעה הלכו עם הישראלי. התשובות המלאות - בפנים

משחקי טרום העונה ב-NBA ייצאו לדרך בעוד כחודשיים, ובינתיים מנסים חובבי הליגה הטובה בעולם להעלות את רמת העניין, ולעסוק בעניינים שחורגים מעט מסדר היום. באתר The Two Man Game, בלוג של דאלאס מאבריקס מרשת "טרוהופ" של ESPN, שאלו היום (שני) חלק מהכותבים שלהם אילו מבין שני הרכזים הצעירים שלהם היו רוצים לעתיד: גל מקל או שיין לארקין. אם חיפשנו הוכחות נוספות למעמד המשתפר של הישראלי השני ב-NBA, ניתן למצוא אותן בחלק מהתשובות הבאות, שכן ארבעה מתוך ששת הכותבים בחרו במקל על חשבון הרוקי שנבחר 19 בדראפט, ונחשב לכישרון גדול בארצות הברית.

גל מקל, שיין לארקין. ברני ארדוב, GettyImages
אז מי עדיף? גל מקל ושיין לארקין/GettyImages, ברני ארדוב

קירק הנדרסון: "אני כנראה משוחד בגלל מה שקרה לאחרונה, אבל אני חייב ללכת עם מקל. קבוצה עם סקורר יעיל כמו דירק נוביצקי צריכה רכז שמבין איך למסור. ראיתי בעצמי בלאס וגאס איך מקל מסתכל על החברים שלו לקבוצה כשהוא מנהל את ההתקפה, מחפש למסור עד שההגנה שוכחת שהוא יכול גם לקלוע. הכדורסל שאני אוהב מתחיל ונגמר ברכזים שאוהבים למסור, ומקל עונה על התיאור הזה".

דייויד הופקינס: "לארקין. כן, עם הקרסול הפגוע והכל. הוא קטן, אפילו לרכז, אבל יש לו המון כוח, אתלטיות וכישרון. קשה להשוות ביניהם, אבל המאבס צריכים רוקי צעיר להתלהב ממנו, ולארקין הוא האיש. ריק קרלייל השווה אותו לג'יי ג'יי בראה, אבל אני רוצה לצפות לקצת יותר מזה".

קונור האצ'יסון: "היעדר המידע הופך את השאלה הזאת לקשה. מקל קצת יותר מבוגר ויכול להיחשב כשחקן עם פחות פוטנציאל, אבל הוא הראה לאוהדי דאלאס משהו אמיתי עם ההופעות שלו בליגת הקיץ. די קל לי לצפות שמקל יהיה רכז שני מכובד בהתבסס על העבר שלו והכישורים שלו. אהבתי את הבחירה בלארקין בדראפט, וה"תקרה" שלו קצת יותר גבוה. זו בחירה בלתי אפשרית, אבל אני אלך עם לארקין".

שחקן דאלאס מאבריקס גל מקל מוצג לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון, שיין לארקין, ריקי לדו. AP
בקרוב גם בדאלאס יחליטו מי יהיה הרכז השני. מקל ולארקין לצד נלסון וקרלייל/AP

איאן לוי: "מקל, אבל אני לא נלהב כל כך מאף אחד מהם. ההבטחה של לארקין קשורה בעיקר ביכולתו כסקורר. הוא קלעי בלתי רגיל ויש לו אינסטינקטים טובים, אבל אני לא יכול להתגבר על הגודל הקטן שלו. אני גם לא כל כך בטוח לגבי מקל. יש לו גודל מצוין ואתלטיות סבירה, אבל אני לא מבין מה הוא ייתן למאבריקס. הוא היה יותר סקורר מאשר מנהל משחק בקולג', ולא מספיק טוב. הוא נהיה פליימייקר סביר בחו"ל, אבל עדיין לא יכול לקלוע מבחוץ. כרכז שני, כל אחד מהם יהיה סביר, אבל כשהחוזה של חוסה קלדרון ייגמר, אני לא חושב שאף אחד מהם יוכל להחליף אותו לטווח הארוך".

בריאן רוביי: "מקל, שיכולתו בליגת הקיץ היתה יציבה באופן מפתיע. המנהיגות שלו היתה מעודדת. לצד וינס קרטר, מקל יכול לגרום לחמישייה השניה להיראות טוב. למרות שעד עכשיו הוא לא נתקל ברמה כמו של ה-NBA, הוא ניצל לגמרי את היעדרותו של לארקין ונראה שאהב לשחק ברמה הגבוהה נגד יריבים טובים".

טראוויס ווימברלי: "מקל. למרות שהוא אזרח וותיק בהשוואה ללארקין, הכישורים שלו יותר מלוטשים, ואפשר לטעון שיש לו גם יותר אפסייד לעתיד. יש לו ראיית משחק מעולה ומכניקה טובה במסירות. הוא שולט במגרש כמו שרכז אמיתי צריך, תכונה שקשה ללמד. יש לו מספיק גודל ואתלטיות כדי להיות גם שומר טוב. הוא הוכיח שהוא יכול להתמודד עם הלחצים היום יומיים של כדורסל מקצועני, דבר שהרבה שחקנים צעירים ב-NBA לא מצליחים לעשות. יש לו סיכוי להיות רכש אירופי מצוין. דאלאס צריכה שחקנים שיכולים לבוא ולשחק כבר עכשיו, כדי לנצל את החלון הקטן שנשאר לדירק נוביצקי, וגם לתרום בעתיד. מקל יכול לעשות את שני הדברים הללו. לארקין, אני חושש, יכול לעשות רק את הדבר השני".

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ. AP
"יש לו ראיית משחק מעולה ומכניקה טובה במסירות. הוא שולט במגרש כמו שרכז אמיתי צריך, תכונה שקשה ללמד". מקל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully