וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "הניצחון נתן לנו כוח, אנסה להכניס אנרגיות"

9.9.2013 / 13:33

הנבחרת מתכוננת לגרמניה, גיא פניני מודה: "ברור שנתעדכן מה קורה עם בריטניה". שיבק ערך אימון קליעות אישי עם עומרי כספי

AP

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (שני) אימון קליעות לקראת המשחק האחרון שלה בשלב הבתים הראשון באליפות אירופה נגד נבחרת גרמניה (18:45, ספורט5). האווירה בנבחרת טובה מאוד לאחר הניצחון הגדול אמש על נבחרת בלגיה, כשהשחקנים מאמינים שלמרות הפתיחה המזעזעת של היורובאסקט, עם שלושה הפסדים בשלושת המשחקים הראשונים, ניתן עדיין להפתיע בגדול ולהעפיל לשלב השני בתום משחקי היום.

את השחקנים קיבל בוקר גשום ראשון באליפות אירופה כשבימים הקרובים צפוי הגשם להמשיך לרדת. המאמן אריק שיבק עבד באופן אישי עם עומרי כספי באימון הקליעות, ובסיום האימון השחקנים חגגו לליאור אליהו יום הולדת.

שחקן נבחרת ישראל גיא פניני מול שחקן נבחרת צרפת יוהאן פטרו. Thanassis Stavrakis, AP
"גרמניה יריבה קשה, אבל נהיה חייבים להתעסק בעצמנו. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום". פניני/AP, Thanassis Stavrakis

"המטרה שלנו היא לשחק את הכדורסל הטוב של אתמול", אמר היום גיא פניני, "הניצחון נתן לנו כוח, אבל יש משימה לא קלה. גרמניה יריבה קשה, אבל נהיה חייבים להתעסק בעצמנו. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום.

"ברור שנתעדכן מה קרה במשחק של בריטניה, ברור שאנחנו רוצים שאוקראינה תנצח, אבל נצטרך לנוח בצהריים כדי להגיע מוכנים לגרמנים. יש להם כמה שחקני מפתח שחייבים לעצור. יש להם גובה וחוזק תחת לסלים, וזו נבחרת שמשחקת הרבה זמן ביחד".

פניני נשאל על התרומה המנטלית שלו ועל התנופה שהוא מכניס מהספסל: "זה האופי שלי, אני תמיד אעודד ואכניס אנרגיות והתלהבות, אבל אני את שלי מנסה לעשות על הצד הטוב ביותר".

אז מה צריך לקרות כדי שישראל תמצא את עצמה בשלב הבתים השני שייצא לדרך מחרתיים באולם סטוזיצ'ה בלובליאנה? ראשית ישראל תזדקק לניצחון של נבחרת אוקראינה על בריטניה (15:30) במשחק הראשון של היום, כשהאוקראינים יודעים שהפסד והם עשויים למצוא את עצמם בסוף משחקי היום מחוץ לשלב השני. לאחר מכן תעלה ישראל למשחק נגד גרמניה, שכבר איבדה סיכוי להעפיל לסיבוב השני, ותהיה חייבת לנצח. אם תעשה זאת, היא תחכה למשחק האחרון בין צרפת לבלגיה, ותקווה שהצרפתים ינצחו. לקבוצה של וינסנט קולה יש אינטרס במשחק, שכן הפסד יעלה את הבלגים לסיבוב הבא, והם יסחבו איתם את התוצאה השלילית הלאה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully