וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי: "אני לא מורידה הילוך, להיפך"

אלופת העולם הטרייה בג'ודו לא הנמיכה את הציפיות עם שובה לארץ: "אני מכוונת מאוד גבוה, מקווה שהתחרויות ימשיכו כך"

ניב אהרונסון

עשרה ימים אחרי זכייתה המדהימה באליפות העולם בג'ודו, נחתה היום (שני) ירדן ג'רבי בנמל התעופה בן גוריון וערכה מסיבת עיתונאים. ג'רבי בת ה-24 שנשארה לאחר התחרות הבלתי נשכחת שלה בריו דה ז'יניירו לטיול לפני שובה לארץ, תקבל מענק מיוחד של 100 אלף ש"ח מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מאמנה שני הרשקו יקבל מחצית מהסכום.

ירדן ג'רבי אלופת העולם בג'ודו מתקבלת בשדה התעופה. ניב אהרונסון
"כל הקרבות היו מאוד מהירים, הייתי מאוד חדה". ירדן ג'רבי/ניב אהרונסון

"אני רוצה קודם כל להגיד תודה לכולם", פתחה ג'רבי את דבריה. "יש קבוצה שלמה איתי בנסיעות לחו"ל וזה כוח אדיר. יום התחרות היה מדהים מבחינתי, ניצחתי בחמישה איפונים ולא קיבלתי אפילו עונש אחד, הקרבות שלי היו מאוד מהירים והייתי מאוד חדה".

"זה לא בא כמובן מאליו", המשיכה ג'רבי. "זה משהו שאנחנו עובדים עליו הרבה מאוד זמן ואני מתאמנת מאוד מאוד קשה. בניגוד לאליפות אירופה, בתחרות הזו הרגשתי פיקס, ותוך כדי הדרך אנחנו לומדים. אני מכוונת מאוד גבוה ומקווה שהתחרויות עוד ימשיכו בדרך הזו. אני לא מורידה הילוך, להיפך, ואני מאוד שמחה וגאה לייצג את מדינת ישראל".

על הפיכתה לכוכבת בעקבות הזכייה אמרה ג'רבי: "החשיפה עכשיו הייתה הרבה יותר גדולה. עד עכשיו עקבו אחרי חובבי ספורט, אבל התרגשתי לקבל הודעות גם מאנשים שאמרו שאין להם קשר לספורט. קיבלתי שלוש הצעות נישואים, עדיין לא עניתי... זו הרגשה כיפית ואני מקווה שאנשים ימשיכו לעקוב ולתמוך כי הפידבק נותן לי כוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ירדן ג'רבי עם מאמנה שני הרשקו, יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי. ניב אהרונסון
כל הצוות חוגג. ירדן ג'רבי, שני הרשקו ומשה פונטי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully