וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל צפויה לפתוח במו"מ עם ונגר על הארכת חוזהו

לפי "מירור", אוזיל התנה את בואו בכך שישחק תחת המאמן, מה שחיזק את מעמדו בהנהלה. אוזיל: "הייתי בא לארסנל בחינם"

ארסנל עשויה לפתוח בשיחות עם ארסן ונגר על הארכת חוזהו כמאמן הקבוצה. לפי "דיילי מירור" הבריטי, החתמתו של מסוט אוזיל ביום האחרון של חלון ההעברות שינתה את הגישה במועדון כלפי הצרפתי, שמסיים את חוזהו באצטדיון האמירויות בסוף העונה.

ארסן ונגר מאמן ארסנל. Scott Heavey, GettyImages
בהנהלה מאמינים בו. ונגר/GettyImages, Scott Heavey

הנהלת ארסנל מודעת לכך שחלק מאוהדי הקבוצה מתנגדים להארכת חוזהו של המאמן בן ה-63 במועדון, אבל ב"מירור" טוענים כי הבעלים סטן קרונקה והיו"ר איבן גזידיס רואים בהחתמת אוזיל תנאי לכך שוונגר צריך להמשיך. אוזיל שוחח עם ונגר לפני שחתם בארסנל, ומה שהכריע וגרם לו לעזוב את ריאל מדריד היה רצונו להתאמן תחת הצרפתי. אוזיל סיפר היום (ראשון) ל"אס" הספרדי על השיחה ההיא עם ונגר. "באופן מסוים, כשדיברנו בינינו זה גרם לי להבין מה הפסדתי במדריד: כבוד ואמון. ונגר אמר לי איך הוא רואה אותי, איך הוא רוצה להשתמש בי ומה הוא מצפה ממני. הייתי מצטרף לארסנל בחינם". אגב, גם ג'ק ווילשר אמר לאחרונה כי הוא ישקול את דרכו בארסנל אם ונגר יעזוב.

ארסנל רכשה את אוזיל ב-42.4 מיליון ליש"ט, ולארסן ונגר יש בקופה עוד 40 מיליון ליש"ט לרכש, אותם הוא אמור לנצל בחלון ההעברות שייפתח בינואר. ונגר, שניסה להחתים בקיץ את ויין רוני ולואיס סוארס, אך אלו נשארו בקבוצותיהם.

שחקן ארסנל מסוט אוזיל. עמוד הפייסבוק של ארסנל, אתר רשמי
ההחתמה שלו שינתה את התמונה. אוזיל/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully