וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקת רונאלדו למנצ'סטר יונייטד עדיין לא מתה"

ביונייטד אוספים את השברים מחלון ההעברות הכושל, הבוסים מפנים אצבע מאשימה לאד וודוורד ובאולד טראפורד עדיין חולמים

הליגות באירופה אומנם נמצאות בפגרה בשל משחקי הנבחרות, אבל במנצ'סטר יונייטד סוער מתמיד. השדים האדומים פתחו את העונה בצורה חלשה עם ארבע נקודות בלבד משלושה משחקים, כולל תיקו ביתי מאופס מול צ'לסי והפסד באנפילד לליברפול. האוהדים אולי חלמו על שמות גדולים שיחזקו את אלופת אנגליה, לאחר שאלה נזרקו לאוויר לאורך כל הקיץ, אולם בסופו של דבר הקבוצה החתימה רק ביום האחרון של מועד ההעברות את מרואן פלאיני מאברטון וכעת מנסים ביונייטד להבין מה השתבש.

האצבע המאשימה הופנתה בעיקר לכיוונו של אד וודוורד. סגן נשיא המועדון החליף בפברואר האחרון את המנכ"ל דייויד גיל, שפרש. וודוורד היה אחראי כל המשאים ומתנים שניהלה הקבוצה ונחל כישלון אחר כישלון, למשל במקרים של טיאגו אלקנטרה, ססק פברגאס, גארת' בייל ורבים אחרים.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער במדי ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
עוד ניסיון להביא אותו ליונייטד בינואר? רונאלדו/GettyImages, Denis Doyle

על פי ה"מירור", הבעלים של יונייטד, משפחת גלייזר, דורשת תשובות מוודוורד, לאחר שגם פלאיני, עד שכבר נרכש, עלה 27 מיליון ליש"ט, ארבעה יותר מסכום השחרור שנקבע לו בסוף יולי. וודוורד ייאלץ כעת להילחם על המוניטין שלו, שנפגע קשות וביונייטד מקווים שהוא ילמד מהטעויות ויצליח בכל זאת להנחית שם גדול, כבר בחורף הקרוב.

השם הזה עשוי להיות כריסטיאנו רונאלדו. באנגליה טוענים שהעובדה שעסקת גארת' בייל לריאל מדריד ארכה זמן רב כל כך היא הסיבה העיקרית בגללה רונאלדו לא עזב את הבלאנקוס וחזר למנצ'סטר. כעת, לאחר שהוולשי השלים את מעברו לבירת ספרד, יונייטד מוכנה להקצות את כל המשאבים הכלכליים שלה וללכת למהלך שיביא את השחקן לאולד טראפורד בינואר או לכל המאוחר בקיץ הבא. "העסקה עדיין לא מתה", נכתב ב"דיילי מייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully