וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל: "אתאים בצורה מושלמת לסגנון של ארסנל"

הרכש הנוצץ של ונגר מתאקלם: "כמובן שאפשר לזכות בתארים השנה". דיווח: יונייטד דחתה הצעה להחתים את הקשר הגרמני

הרכש הגדול של חלון העברות בפרמיירליג, מסוט אוזיל, העניק היום (חמישי) ראיון נרחב ראשון לאתר הרשמי של ארסנל, ונשמע נלהב למדי מקבוצתו החדשה. "אני כבר מחכה לאתגר, למגורים בלונדון, לפגוש את החברים החדשים שלי, את המאמן והאוהדים. זו ההחלטה המושלמת עבורי", אמר הקשר הנפלא שהגיע מריאל מדריד תמורת 42.5 מיליון ליש"ט.

מסוט אוזיל מסביר מדוע עזב את ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו זועם על העזיבה של הקשר הגרמני

שחקן ארסנל מסוט אוזיל. עמוד הפייסבוק של ארסנל, אתר רשמי
כולו חיוכים. אוזיל/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של ארסנל

אוזיל נשאל מדוע בחר דווקא בארסנל, וכמה משקל היה לארסן ונגר בהחלטה שלו, והשיב: "בחרתי כי זו אחת הקבוצות הגדולות באנגליה. המאמן הוא מנג'ר ברמה עולמית, והוא הוכיח זאת לאורך השנים. הרבה שחקנים התפתחו תחתיו בעבר וזו הסיבה שהצטרפתי לארסנל, רציתי להשתפר ואני כבר מחכה לשחק בסגנון של ונגר. ארסנל ידועה במשחק הטכני שלה והתשוקה לכדורגל התקפי. אני נהנה לשחק מהר, ואני חושב שאתאים לזה באופן מושלם".

"המאמן מאמין בי, וזה הדבר הכי חשוב. אני רוצה להראות את הפוטנציאל שלי על כר הדשא, ליהנות ולעזור לקבוצה", הוסיף קשר נבחרת גרמניה, וכשנשאל האם הוא חושב שארסנל תוכל לזכות בתארים השנה, השיב: "בהחלט. בשנים האחרונות הקבוצה לא היתה כל כך מצליחה, אבל אנחנו רוצים לשנות את זה. אנחנו רוצים תארים. יש לנו קבוצה מאוד חזקה וצעירה שיכולה להשתפר הרבה תחת המאמן".

על המעבר מהליגה הספרדית בה שיחק בשנים האחרונות לסגנון הקשוח של הפרמיירליג אמר אוזיל: "כולם יודעים שזו הליגה הטובה בעולם. יש המון קבוצות טובות, ואני רוצה להוכיח את עצמי כאן. אני מאוד נרגש".

אגב, בתקשורת הבריטית טוענים כי ריאל מדריד הציעה את אוזיל למנצ'סטר יונייטד דווקא, לפני כחודש, אולם השדים האדומים לא בחרו שלא להגיש הצעת-ענק על הקשר, אף שזה העדיף את אולד טראפורד על פני ארסנל.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
לארסן ונגר היה חלק גדול בהגעת אוזיל ללונדון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully